User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.6.2025 / 10:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ati radeon hd4800
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati radeon hd4800
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Taslehof
Junior Member
_
5. marraskuuta 2012 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys

Minulla on vähän erikoinen ongelma ks näytönohjaimen kanssa. Se on yhdistetty HDMI kautta Finluxin full hd televisioon . No pelatessa kaikki näyttää parempaakin paremmalta mutta itse windows 7 käyttöliittymä on suttuinen ja epäselvä. Ajurit ovat uusimmat ja olen kokeillut kaikki mahdolliset säädöt catalyst control centeristä. Myös kun olen aika tietämätön ihmettelin miksi kone sanoo korttia Ati radeoniksi vaikka kortissa lukee Saphrire vapor-x hd4890 1gb gddr5 pci-e. Ehdotuksia ? kiitos :)

The best gun is shotgun !
Member
_
5. marraskuuta 2012 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ensiksikin finluxit ovat roskaa,toisena tarkastaisin työpöydän resoluution, 1920x1080. Jostain asetusviidakosta löytyy fonttien silotteluasetuksia yms,eikä varmaan tekisi pahaa selata hieman töllön säätöjäkin ja reilusti kokeilla. Jollei parane ni se on sitten tyydyttävä siihen miltä se näyttää.

Se korttihan on ati radeon 4890,siinä on vain sapphiren jäähdytyshärpäkkeet. Itselläni on 4890 club3d:n SOC malli ja atina sekin näkyy.

Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2012 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ati(nyk.amd) on valmistanut sen gpu:n ytimen,ja nuo sapphire,club,asus,gigabyte,yms, ovat ns. jälleenmyyjiä,samat ajurit menee kaikkiin,

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Mainos
_
__

_
Taslehof
Junior Member
_
5. marraskuuta 2012 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ollut apua clear typing jutuista eikä silottelu fontistakaan. töllö vaan on surkea joten sen kanssa on elettävä . Suurensin tekstien ja kuvakkeiden kokoa 150% helppokäyttötoiminnoista joka mahdollistaa nyt sentään lukemisen ja selaimeksi otin Operan koska siinä on tuo näppärä ala laidan zoom mitä ilman en näkisi tekstejä sivuilla . mutta kuten sanottua pelaamiseen tämä oli tarkoitettukin ja siinä se toimii oikeen hienosti. Kiitos vastauksista

The best gun is shotgun !
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ati radeon hd4800

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy