User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 16:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > videotykki pelaamiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Videotykki pelaamiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Newbie
_
16. joulukuuta 2012 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katseluetäisyyden saa yhdestä metristä kolmeen puoleen metriin. Epson EH-TW3200 on siis vieläkin hyvä vaihtoehto? 1800 lumenia tuntuu vaan vähältä. Input lag ei ole siis tykeissä ongelma, jos pelaa nopeatempoisia pelejä?
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. joulukuuta 2012 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olis tullu noin 1,5mteriä katseluetäisyydeksi mulla.. Yhden leffan oon kattonu samasta etäisyydestä tykillä ja oiskohan ollu arviolta 100-120" kokoa kuvalla. Itse en ainakaan tykännyt, tuntu että puolet leffasta meni ohi, mut voi olla sekin ettei oo tottunu.. Itse päädyin hyväkuvaiseen töllöön 32" ja panostin sitten kotiteatteriin jonniiverran eikä ole valittamista. Toimii siis minulle, toki kaikki tekee omat ratkasunsa... Mutta neuvoja kannattaa kuunnella ja kysyä.. Tietyn "filtterin" läpi toki ne neuvotkin pitää suodattaa.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Newbie
_
18. joulukuuta 2012 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset avusta! Käyn katsomassa tykkejä joistain liikkeestä ja päätän sitten mitä teen.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > videotykki pelaamiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy