User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 02:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > mistä tietää onko xp corprate versio?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä tietää onko XP corprate versio?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Eza
Senior Member
_
22. lokakuuta 2002 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin miten sen voi ottaa selville?
Trilogy
Senior Member
_
22. lokakuuta 2002 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän se siinä Windowsin pakkauksessa pitäisi lukea. Muistaakseni Corporationissa ei ollut aktivointia.
Eza
Senior Member
_
22. lokakuuta 2002 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kävi vähän huono tuuri sen pakkauksen kanssa, koska naapurin koira söi sen paketin ennen kuin kerkesin nähä sen! se söi myös asennus rompun! Onneksi kerkesin ottaa varmuus kopion sitä CD-R:lle! mutta kerenny kattoo rompun etikettiä kun poltin sen niin kiireellä! =)

Eli miten saan sen selville ilman niitä?

Ja; juu mulla ei ollenkaan kysyny mitään aktivointeja, mutta siihen luota. Ois ihan hyvä nähä jossakin lukevan että se on corprate versio.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2002 @ 14:39

Boiga
Newbie
_
25. lokakuuta 2002 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja cd-key alkaa FCKGW-??
Ei kai millään piratez:DD
Jos se alkaa tuolla FCKGW:llä ni kyseessä on Corporate-versio(leaked)...
Eza
Senior Member
_
28. lokakuuta 2002 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, sillähän sen alkaa
petrau
Moderator

1 tuotearvio
_
29. lokakuuta 2002 @ 05:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Boiga,
" Jos se alkaa tuolla FCKGW:llä ni kyseessä on Corporate-versio(leaked)..."

Itse olen ollut yrityksessä, missä on corporate versiot. Eikä yksikään ala tuolla FCKGW:llä. Ei ainakaan XP. Kysyisin vain että mistä moinen johtopäätös ? :)
Mainos
_
__

_
Khauron
Moderator
_
29. lokakuuta 2002 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FCKGW on Devil's own -koodi, ja todellakin warea. Edes SP1 ei asennu jos XP on installoitu tuolla koodilla.

Ja tuo koodi määrittää onko XP PRO vai Corporate. Itse myös yrityksessä töissä jossa MS:lta tuli yksi media ja vesileimaisella paperilla (!) 10 + 1 erilaista corporate-koodia.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > mistä tietää onko xp corprate versio?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy