User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 22:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > tässä vuoden ladatuimmat elokuvat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tässä vuoden ladatuimmat elokuvat
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Tässä vuoden ladatuimmat elokuvat

uutinen julkaistu: 31 joulukuuta, 2012

TorrentFreak on jälleen julkaissut listan vuoden eniten ladatuista elokuvista. Hieman kyseenalaisen kunnian listan kärkipaikasta saa Project X. Project X jätti yllättäen taakseen muun muassa jättiproduktiot Mission: Impossible - Ghost Protocol sekä Dark Knight Rises. Kärkipaikan saamiseen vaadittiin tänä vuonna liki 9 miljoonaa latausta. TorrentFreakin mukaan jaettujen elokuvien latausten ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Fulca87
Member
_
31. joulukuuta 2012 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki muut katsonut, paitsi Batman ja 21 Jump Street.
Ja sen takia, kun pitää katsoa naisen kanssa yhdessä :D
Ja Batmanista tulossa Maratooni täällä päin katsottavaksi :D

aika paljon ne ihmiset kuitenkin lataavat, kun tässä kuitenkin on vain Torrent. Ja tuohon päälle sitten muut jako käytävät ja kaveri piirit antavat kavereille joilla on paska netti ja jne..

Yksi Amerikkalainen sanoi minulle kerran, että ei katso alle 6.0 elokuvia.. http://www.imdb.com mukaan.
Itse katson yleensä aina Trailerin ja jos kiinnostaa, niin katson sitten.

- Sitä saa mitä ei osta -
Lumikki
Senior Member
_
31. joulukuuta 2012 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen nähnyt noista puolet ja se toinen puoli ei edes pahemmin kiinnosta eli yksi lysti näenkö niitä vai en.

Lainaus:
Yksi Amerikkalainen sanoi minulle kerran, että ei katso alle 6.0 elokuvia..

Aika tyhmää, ellei henkilö ole todennut että yleisesti pitää siitä samasta mistä muut. Itse olen kuitenkin todennut että minä voi pitää ihan muista elokuvista kuin toiset ihmiset ja olla pitämättä mistä he pitävät. Maku asioista ei voi kiistellä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2013 @ 02:27

himpo
Senior Member

7 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2013 @ 01:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
40? sijoitettiin Ice Ageen teatterissa, ei juuri tullut omantunnon tuskia warettaa se koneelle myöhemmin...
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > tässä vuoden ladatuimmat elokuvat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy