User Käyttäjä Salasana  

torstai 3.7.2025 / 21:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > minecraftiin kirjautuminen ei onnistu sekä muita ongelmia maailman kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Minecraftiin kirjautuminen ei onnistu sekä muita ongelmia maailman kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Shortsikatti
Suspended due to non-functional email address
_
16. tammikuuta 2013 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen ostanut ja asentanut Minecraftin koneelleni, ja minulla on tunnukset Minecraftiin. Kun käynnistän pelin, ja yritän kirjautua tunnuksillani (salasana ON oikein), se sanoo vaan "Login failed". En tiedä mistä johtuu, ja olen tehnyt useamman tilin kirjoitusvirheiden varalta, mutta kirjautuminen ei vain onnistu.
Ja kun sitten alan pelata Offlinessa, peli toimisi muuten hyvin, mutta mikään, mikä ei ole valaistu soihdulla tai laavalla ei yksinkertaisesti näy. Näen siis maan alla olevat laavaverkostot, mutta mitään muuta en. Uuden maailman luominen ei muuta asiaa. Sama juttu oli kun ensin kokeilin Minecraftin sivuilla ilmaista demoa, mutta luulin että siinä demossa on vaan joku virhe. Teksti valikoissa on todella vaikeaa lukea, joka-ikisestä kirjaimesta puuttuu pikseleitä.
Olen poistanut Minen ja asentanut uudestaan, oon yrittänyt muuttaa sen asetuksia mutta mikään ei tee muutosta. Java on päivitetty. Ensin luulin että johtuisi näytönohjaimesta (koska on ollu ongelmia myös simssin kanssa) mutta mistä helvetistä se kirjautuminen muka sitten johtuisi? Olen asentanut pöytäkoneellemme ja serkkuni koneelle samaisen pelin, mutta kummassakaan kirjautuminen ei toimi. Pöytäkoneessa peli toimisi Offlinessa normaalisti, on vaan niin hemmetin hidas ettei Erkkikään jaksais.
Apua? Oonko tehnyt jotain väärin kirjautumisessa?
muiQQ
Member

14 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2013 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://help.mojang.com/ Tuolta näkee onko mojangin palvelimissa häikkää, kun ei sisään pääse kirjautumaan. Muista vioista en tiedä, liekkö rautapuolella jotain hajalla, esim. näyttis? saa joku asiantuntevampi siihen vastata.

Phenom II X6 1055t @3,7GHz | GTX 660 OC | 8Gb | SSD & HDD

Shortsikatti
_
6. helmikuuta 2013 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, elikkä nyt olen saanut erään ystävällisen käyttäjän vinkin avulla ratkaistua tuon kirjautumisongelman, mutta peli on siis edelleen paskana. Pitää pyytää serkkuani vilkaisemaan onko näytönohjaimessa jotain vikaa, mutta arvostaisin silti kommentoijilta viisaita sanoja mun hölmön avuksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2013 @ 18:14

Mainos
_
__

_
Shortsikatti
_
7. helmikuuta 2013 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vika ei voi olla näytönohjaimessa, sillä jos se jaksaa pyörittää Sims kolmosta kaikkine lisäosineen niin kyllä se yhdelle minecraftille pärjää. Odotan edelleen apua tähän ongelmaan, kaikki kommentit ovat tervetulleita.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > minecraftiin kirjautuminen ei onnistu sekä muita ongelmia maailman kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy