User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.5.2025 / 03:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > silent.rig.com takuu kokemukset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
silent.rig.com takuu kokemukset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kandalf
Junior Member
_
19. tammikuuta 2013 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostanut silent.rig.comista 31.10.2012 Intel Core i7 3770K 4x3,50Gjz, 77W, boxed takuu 36kk ja 02.01.2013 keskiviikkona siihen tuli jokin vika kesken internetti selailun aikana kone sammui yksikseen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen tietokone kyllä boottaa, kaikki lähtee pyörimään ja tuulettimet hidastuu pikku hiljaa, mutta näytölle ei tule lainkaan signaalia\kuvaa. Olen käynyt kaikki piuhat ja liittimet läpi, kokeillu toisella näyttiksellä, toisellä näytöllä sekä oman tietokoneen keskus muisteilla ja myös olen eri keskus muistella kokellut yksitellen eri muisti sloteissa .Prosessorin Intel Core i7 3770K 4x3,50Gjz, 77W, boxed takuu 36kk olen käyttänyt 05.01.2013 lauantaina testattavana Kuopiossa CRUZ BROKER ATK alan tietokone liikkeessä ja siellä testasivat 1155 kantaisessa emolevyssä ton prosessorin ja totesivat että on viallinen\vioittunut ja totesivat myös että ei ole käyttäjän rikkoma koska prosessorissa ei ollut heidän mielestään asennus virhe jälkiä.En ole kelloittanut prosessoria vaan käyttänyt normaali\vakio asetuksilla .Koneessani emolevy ASRock Z77 Extreme 4 jossa toimii i7 2600K prossu aivan normaalisti mutta kun laitan pikalleen ton i7 3770K prossun niin on noi edellä mainitsemani oireet ja silent.rig.com liikkeen takuu huollossa väittävät että heillä toi i7 3770K prossu toimii normaalisti ja väittävät tällaista Prosessori palutui 10.1.13. Prosessori tahrittu lämpötahnalla molemmin puolin. Putsauksen jälkeen ajettu Prime95 rasitustestiä yli 24 tunnin ajan, eikä tänä aikana komponentissa havaittu mitään poikkeavaa. Maksettavaa aiheettomasta lähetyksestä vikaselvityspalvelun muodossa 45? euroa.Yhtään prossua en oo saanut läpötahnalla rikki\töhrittyä että ei ois lähtenyt käyntiin vaikka oon noin 20kpl prossuja asentanut on ne ihme mihiä tuolla silent.rigissä kun siellä saavat toimimaan ton prossun normaalisti ja Kuopiossa en saa minä sitä toimimaan eikä paikkallinen atk liike GRUZBROKER jossa testattu kaksi kertaa toi prossu samoin tuloksin.
Kuunmies
Senior Member
_
19. tammikuuta 2013 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teoriaa alkuun, jos siellä prossun alapuolella olis nyt sitten sattunut olemaan tahnaa ja ei toiminut koneessasi. Veit kiven sinne Cruzbrokeriin ja olis vieläkin jäänyt tahnaa huomaamatta alapuolelle, ei toimi sielläkään. Silent Rigissä olisi putsattu prossu alapuoleltakin ensin ja laitettu sen jälkeen testiin, toimii. Onko omassa emossasi vielä prossukannassa tahnan jäämiä, joka taas junttaa homman seis?

1.Maximus Hero VI, 4770K, NH-U12P SE2, Asus GTX 780, Shinobi window, 2x4Gb, SF GK Platinum 550w, V300 240GB, F3 1 Tb, Qnix Q2710 1440p
2.Asrock Z68 Pro3, 2500K, TrueSpirit120, Bitfenix Ghost, 2x4Gb, V300 240Gb, CX600(hyihyi)
3.Asrock 970 Ext4, FX4100, TrueSpirit120, MSI GTX570, Merc Alpha, 2x4Gb, XFX450W, Agility3 120Gb, WD Blue 1 Tb
kandalf
Junior Member
_
19. tammikuuta 2013 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kuunmies:
Teoriaa alkuun, jos siellä prossun alapuolella olis nyt sitten sattunut olemaan tahnaa ja ei toiminut koneessasi. Veit kiven sinne Cruzbrokeriin ja olis vieläkin jäänyt tahnaa huomaamatta alapuolelle, ei toimi sielläkään. Silent Rigissä olisi putsattu prossu alapuoleltakin ensin ja laitettu sen jälkeen testiin, toimii. Onko omassa emossasi vielä prossukannassa tahnan jäämiä, joka taas junttaa homman seis?
Moro vaan Kuumies ei oo prossussu tahnaa emolevyllä prosessorin kannassa oon kahtonut suurennuslassilla että siellä on kaikki normaalisti.
Whatta Heck
AfterDawn Addict
_
19. tammikuuta 2013 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toinen prossu sandy ja toinen ivy, hmmm. Bios-päivitys?

X4 960T @4.4GHz + Ninja 3 + M5A99X evo r2.0 + G.Skill Ares 2x4GB 1866MHz + Samsung 830 128GB & 500GB hdd + XFX R9 270 DD + Asus DVD/RW + Rosewill BlackHawk + Super Flower 500W + Win 7 + Samsung 23" tv/näyttö + Modailen, siis olen
Toniman92
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. tammikuuta 2013 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KariEs:
Toinen prossu sandy ja toinen ivy, hmmm. Bios-päivitys?
Z77 levy kyseessä.

Toniman.

## ASUS Z87-A | i5-4670K w/ CM Hyper 212 EVO| 8GB RAM | ASUS GTX 560 TI TOP | Kingston SSDNOV V+300 240Gb | Seagate 1TB | XFX 550W | Bitfenix Raider | 24" display | Razer Lycosa | Logitech G300 | SteelSeries Siberia V2 ##
Negative81
Suspended due to non-functional email address
_
19. tammikuuta 2013 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ärf onko kukaan ees käynyt silent rigissä paikanpäällä muutakuin minä. Siellä pari hassua teiniä kittaa kaljaa ja pelailee lanissa samalla ku hoitelevat "firmaa". Itselleni tarjosivat näyttisten hajottua käytettyä näyttistä tilalle. Suostuivat sit vaihtamaan lopulta uuteen kunhan annoin heille kaksi vanhaa.

I7 2600K 4,2Ghz, Corsair 1000w, 8Gb DDR3 1666mhz, 2x MSI 680 Lightning 2GB Sli, Windows 7 64 bit Professional, ASus PB278Q 27" 2560x1400.
micro2013
Suspended due to non-functional email address
_
19. tammikuuta 2013 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kandalf:
Olen ostanut silent.rig.comista 31.10.2012 Intel Core i7 3770K 4x3,50Gjz, 77W, boxed takuu 36kk ja 02.01.2013 keskiviikkona siihen tuli jokin vika kesken internetti selailun aikana kone sammui yksikseen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen tietokone kyllä boottaa, kaikki lähtee pyörimään ja tuulettimet hidastuu pikku hiljaa, mutta näytölle ei tule lainkaan signaalia\kuvaa. Olen käynyt kaikki piuhat ja liittimet läpi, kokeillu toisella näyttiksellä, toisellä näytöllä sekä oman tietokoneen keskus muisteilla ja myös olen eri keskus muistella kokellut yksitellen eri muisti sloteissa .Prosessorin Intel Core i7 3770K 4x3,50Gjz, 77W, boxed takuu 36kk olen käyttänyt 05.01.2013 lauantaina testattavana Kuopiossa CRUZ BROKER ATK alan tietokone liikkeessä ja siellä testasivat 1155 kantaisessa emolevyssä ton prosessorin ja totesivat että on viallinen\vioittunut ja totesivat myös että ei ole käyttäjän rikkoma koska prosessorissa ei ollut heidän mielestään asennus virhe jälkiä.En ole kelloittanut prosessoria vaan käyttänyt normaali\vakio asetuksilla .Koneessani emolevy ASRock Z77 Extreme 4 jossa toimii i7 2600K prossu aivan normaalisti mutta kun laitan pikalleen ton i7 3770K prossun niin on noi edellä mainitsemani oireet ja silent.rig.com liikkeen takuu huollossa väittävät että heillä toi i7 3770K prossu toimii normaalisti ja väittävät tällaista Prosessori palutui 10.1.13. Prosessori tahrittu lämpötahnalla molemmin puolin. Putsauksen jälkeen ajettu Prime95 rasitustestiä yli 24 tunnin ajan, eikä tänä aikana komponentissa havaittu mitään poikkeavaa. Maksettavaa aiheettomasta lähetyksestä vikaselvityspalvelun muodossa 45? euroa.Yhtään prossua en oo saanut läpötahnalla rikki\töhrittyä että ei ois lähtenyt käyntiin vaikka oon noin 20kpl prossuja asentanut on ne ihme mihiä tuolla silent.rigissä kun siellä saavat toimimaan ton prossun normaalisti ja Kuopiossa en saa minä sitä toimimaan eikä paikkallinen atk liike GRUZBROKER jossa testattu kaksi kertaa toi prossu samoin tuloksin.
kannattaa soittaa kuluttaja-asiamiehelle, alkaa silent romukauppa pelkäämään kun tulee asiakkaan puolesta soitto romukauppaan.

ja pyydä vaikka vikaseloste sieltä liikkeestä missä on testattu 2 kertaa.

luulempa vaan että toi silent riksa yrittä vaan kusettaa.

Kone: Asus M5A78L,AMD FX-8350 4.0 GHz 8-core AM3+,Cooler Master Hyper 212 EVO,Kingston hyperX ddr3 16gt 1600mhz,Asus GTX660 TI-DC2T-2GD5 NVIDIA GeForce GTX660 TI 2048 MB,Intel 330 sata3 SSD 120GT,WD caviar 4tb verran,Corsair TX650W V2 Enthusiast,Samsung S24B350H 24 Led näyttö..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. tammikuuta 2013 @ 16:36

Mainos
_
__

_
Whatta Heck
AfterDawn Addict
_
20. tammikuuta 2013 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hups, tuli ajatuskatkos tuon yo. emon kohdalla. No sepä siitä. Ompa harmillista kuulla kommentteja liikkeistä joista komponentteja kuitenkin tilataan. Neliväriesitteet ja somat nettisivut eivät aina kerro kaikkea liikkeen toiminnasta. Ja pieni osa porukkaa tosiaankin käy / pystyy käymään paikan päällä. Suomi on pitkä maa. SystemaStore on myöskin ilmeisesti ansainnut kritiikkinsä toimitusaikojen ja varastosaldojen osalta. Moni varmaankin bongaa osansa ulkomailta nykyisin joten luulisi kotimaankin liikkeiden kilpailevan "kynsin & hampain" asiakaskunnasta. Hyvä kello kauas kuuluu, huonompi vielä kauemmas...

Seurataan kehitystä.

X4 960T @4.4GHz + Ninja 3 + M5A99X evo r2.0 + G.Skill Ares 2x4GB 1866MHz + Samsung 830 128GB & 500GB hdd + XFX R9 270 DD + Asus DVD/RW + Rosewill BlackHawk + Super Flower 500W + Win 7 + Samsung 23" tv/näyttö + Modailen, siis olen
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > silent.rig.com takuu kokemukset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy