Google+ ohitti Twitterin netin toiseksi suosituimpana sosiaalisena mediana
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 28 tammikuuta, 2013
Global Web Indexin tekemän tutkimuksen mukaan Google+ on tällä hetkellä maapallon toiseksi suosituin sosiaalinen media. Tuloksen on varmistanut myös tunnettu Forbes-julkaisu. Suosituimman median aseman on säilyttänyt tietenkin Facebook 693 miljoonalla aktiivisella käyttäjällä, kun toisena olevan Google+:n lukema on 343 miljoonaa ja Twitterin 288 miljoonaa. Lukujen mukaan Google+:n käyttäjämäärä ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Teknotuuletin
Junior Member
|
28. tammikuuta 2013 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä G+! Tällaista kasvua olikin odotettavissa :) vielä kun suomalaiset jaksaisivat innostua enemmän tuosta palvelusta..
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
28. tammikuuta 2013 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Vähän hämmentävä uutinen, mutta kai se G+ on sitten startannut muissa maissa/ympyröissä paremmin. Omasta tuttavapiiristä valtaosa teki G+ -tunnukset kun se aikanaan aukesi, mutta nykyisin kun siellä käy, on fiilis sama kuin aavekaupungissa. Oma some-käyttö on alkanut siirtymään nykyisin melkein puhtaasti Twitterin suuntaan -- FB on "osoitekirja", jossa on listattuna kaikki tuttavat ja ystävät vuosien ajalta, mutta (sorinytkaverit :-) pakko sanoa, että Twitterissä monellakin ei-mitenkään-tutulla, joita seuraan, on keskimäärin kiinnostavampaa asiaa kuin monella ystävälläni (ei sillä etteivätkö lasten oksennustautipäivitykset, hassut kuvat ja musavideot olisi ajanvietettä nekin..).
Mutta onneksi sosiaalisia medioita on jokaiseen makuun :-)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2013 @ 16:44
|
Sefriol
Member
|
28. tammikuuta 2013 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekin olen huomannut suomalaisen yleisön innostuneen twitteristä enemmän kuin google+ :sta. Itseltäni löytyy kaikki tilit, mutta eipä sitä Google+ ole aikoihin käytetty.
Google+ käyttäjämäärien nousu saattaa jotenkin selittyä youtube integraatiolla, jota tulen välttämään viimeiseen asti.
Mutta tähän asti Twitter ja facebook kattavat omat tarpeeni.
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
28. tammikuuta 2013 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen kai sitten epänormaali kun ei löydy tunnuksia mihinkään noista palveluista.
|
Sefriol
Member
|
29. tammikuuta 2013 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo: Olen kai sitten epänormaali kun ei löydy tunnuksia mihinkään noista palveluista.
Palvelujen hyödyt ovatkin ihan käyttäjästä kiinni. Suurimmalle osalle ne ovatkin enemmänkin hupia / ajantappoa kuin mitään hyödyllistä.
|
Pallero20
Member
1 tuotearvio
|
29. tammikuuta 2013 @ 20:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo: Olen kai sitten epänormaali kun ei löydy tunnuksia mihinkään noista palveluista.
Et toki, sinulla vaan ei ole kavereita.
|
Senior Member
|
30. tammikuuta 2013 @ 23:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Google+ käyttäjiksihän taidetaan laskea myös kaikki gmail ja youtube käyttäjät... eli pikaisesti laskettuna jos tuosta 343 miljoonasta google+ käyttäjästä vähentää tuon 300 miljoonaa youtube käyttäjää, jääkin sitten jäljelle 43 miljoonaa varsinaista google+ käyttäjää... mutta tämä laskutapa ei toki sovi googlelle.
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
31. tammikuuta 2013 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Et todellakaan!
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pallero20: Et toki, sinulla vaan ei ole kavereita.
Ehkä syy onkin siinä, että meillä on ihan oikea elämä ja oikeita kavereita?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2013 @ 18:33
|