Joko pajatso on tyhjä Galaxy S IV:n osalta? Täysi ominaisuuslista vuosi
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 14 maaliskuuta, 2013
Samsung ei tänä vuonna ole onnistunut tukkimaan uuden lippulaiva-Galaxyn ominaisuuksista kertovia vuotoja, vaan ensi yönä julkaistavan puhelimen speksit vaikuttaisivat olevan paljolti selvillä.
Ensimmäiset, todennäköisesti virallista myyntiversiota esittävät kuvat ja videot vuosivat jo viikonloppuna. Huhuja laitteen ominaisuuksista on ilmestynyt tasaiseen tahtiin ja nyt vaikuttaisi siltä, ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Senior Member
|
14. maaliskuuta 2013 @ 16:43 |
Linkki tähän viestiin
|
luvassa on siis silmiin tuijottelua ja karkeampaa pintaa, ja prosessori joka antaa entistä paremmat pisteet benchmark-testeissä, mahtavaa...
kokemusta toiminnasta ei ole, mutta jotenkin veikkaan että tuo silmiintuijotteluominaisuus vie loppujenlopuksi kuitenkin senverran virtaa, että se pitää laittaa manuaalisesti päälle aina tarvittaessa, ja kytkeä pois päältä, tai muuten akku on kuiva ennen puoltapäivää.
Mutta joo, täytyy myöntää että kyllä Samsung tuon pakkomyynnin ja mainostamisen hallitsee, harva puhelin saa AD:n toimittajaa lentämään New Yorkiin asti kuolaamaan ))
|
AhKeefas
Member
|
14. maaliskuuta 2013 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
+1
|
Jarissimo
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2013 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Tänä vuonna ei ole oikein tuo samsung hype ole puraissut. Jotenkin tuntuu että tämä on nähty jo, eli speksikiima alkaa täällä riittämään. Jotenkin tuntuu että sitä on ilmassa muillakkin, eli voi hyvinkin olla, että htc tai sony vie tänä vuonna. Toisaalta jos jaksaisi odotella niin seuraavaa nexustakin voisi vuotella (tai jotain muuta). Jos samsungin kaikki paukut on jo vuotanut niin eipä ole syytä vaihtaa kolmosta, mieluummin vaihtaisin oneen. No hetken päästä nähdään jäikö ässiä hihaan:)
|
harham
Newbie
|
14. maaliskuuta 2013 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitenkäs tuo langaton lataus tässä versiossa. Ominaisuus kuulemma on ollut mukana Samsungeissa mutta itse ostamassani lippulaiva versiossa sitä ei ollut vaan olisi pitänyt hankkia lisätarvikkeena jostain kioskista.
|
Ranvier
Senior Member
|
14. maaliskuuta 2013 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Samsung on keksinyt muoviämpärin uudelleen. Hienoa! :)
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2013 @ 20:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisi ehkä näitä nykyluureja harkita mutta tuo näyttöjen koko on liian suuri minulle. Miksi ihmeessä kukaan ei voi valmistaa kunnollista puhelin alle 4" näytöllä?
|
3rd_party
Senior Member
3 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2013 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
@6 iPhone?
|
Ranvier
Senior Member
|
14. maaliskuuta 2013 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
@7: Puhuttiin kunnolisesta puhelimesta. iPhone toimii joo, mutta se ei tee siitä kunnollista. Se toimii sen takia, koska se on niin suljettu ja rajattu systeemi.
|
1kke
Junior Member
|
14. maaliskuuta 2013 @ 20:44 |
Linkki tähän viestiin
|
@8 Miksi toimivaa pitäisi muuttaa?
|
Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2013 @ 21:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en ymmärrä miksi ihmiset muka inhoaa muovia, mielestäni muovin käyttö puhelimessa on ihan järkevää. Helppo saatavuus ja muokattavuus, kevyt, kestävä ja mahdollistaa helposti vaihdettavan akun. Kunhan itse puhelin toimii niin se riittää minulle vallan mainiosti.
Itse ulkonäöstä, mielestäni kyllä hienomman näköinen kuin SIII ja on kyllä yksi vaihtoehto seuraavaksi puhelimekseni. Z, One ja mahdollinen uusi Nexus ja Moton X kiinnostavat. Mukava nähdä kunnon kilpailua pitkästä aikaa. :)
|
Jarissimo
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2013 @ 22:03 |
Linkki tähän viestiin
|
@10 veit jalat suustani!
|
3rd_party
Senior Member
3 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2013 @ 23:21 |
Linkki tähän viestiin
|
@8 Niin, puhuttiin kunnollisesta puhelimesta, ei siitä miksi se on kunnollinen puhelin. Jos iPhone toimii sen takia että se on suljettu systeemi, niin sitten niin. Yhtäkaikki, se toimii.
|
AhKeefas
Member
|
14. maaliskuuta 2013 @ 23:56 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä iPhone malli "toimii"??
|
Ranvier
Senior Member
|
15. maaliskuuta 2013 @ 00:26 |
Linkki tähän viestiin
|
@8: iPhonessa on se ongelma, että siinä ei ole ominaisuuksia. Siitä on rajattu kaikki mahdollisuudet ja ominaisuudet pois. Se on periaatteessa "smart" phone for dummies. Eli se on tehty idiootinkestäväksi sillä tavalla, että ominaisuudet on jätetty siitä pois, niin tyhmäkin voi käyttää sitä, kun siinä on mahdollisimman vähän.
|
Senior Member
|
15. maaliskuuta 2013 @ 00:51 |
Linkki tähän viestiin
|
@14
Minulla kun ei ole koskaan iPhonea itselläni ollut, niin kiinnostaisi tietää mitkä kaikki "ominaisuudet" siitä puuttuu?
Onko siitä siis rajattu kaikki mahdollisuudet pois jotta esim Rovio ei voi julkaista sille sopivia ängrybiirdsejä... eli siis eikö kukaan ulkopuolinen sovelluskehittäjä pysty julkaisemaan sille sovelluksia...?
Vai tarkoitatko "rajatuilla mahdollisuuksilla" sitä että sovellukset ilkeämielisesti tarkastetaan ENNEN sovelluskauppaan päästämistä eikä vasta miljoonien käyttäjien valitusten jälkeen niinkuin googlella on tapana.
|
AhKeefas
Member
|
15. maaliskuuta 2013 @ 00:54 |
Linkki tähän viestiin
|
mua potuttaako ku ei oo widgettejä - eikä live-tileseja
Jotain pirteää tarviis tehdä Omppu-firman,
muutoin käy kalpaten...Simson...vai mikä se on...jyrää!
|
3rd_party
Senior Member
3 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2013 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
@14 Mitä ominaisuuksia iPhonesta puuttuu? En itse ainakaan sen pohjalta, mitä olen siihen tutustunut, ole juurikaan puuttuvia ominaisuuksia löytänyt (ainakaan sellaisia, joita olisi jäänyt kaipaamaan). Lähinnä iPhonen kohdalla useimmat ominaisuudet ovat lukittu s.e. käyttäjä ei pääse niitä muokkaamaan.
Eikä tuo "smart phone for dummies" luonnehdintakaan oikein mielestäni toimi. Omasta tuttavapiiristäni löytyy niin iPhonea käyttävää DI:tä, tekniikan tohtoria kuin MBA:takin. En pysty pahimmassa mielenhäiriössänikään luonnehtimaan heitä tyhmiksi. Lähinnä heidän kohdallaan kyse on siitä, ettei heillä riitä intressejä ja aikaa säätää jokaista puhelimen ominaisuutta, vaan he haluavat että se toimii hyvin ilman tarvetta säätämiselle.
Mutta löytyy omasta tuttavapiiristäni toki Androidin, WP:n ja vielä Symbianinkin käyttäjiä. Ei iPhone ole kaikkien mieleen, mutta vaikka henkilökohtaiset mieltymykset eivät sitä puoltaisikaan, on se silti pääasiallisesti toimiva laitos.
JA ITSE AIHEESTA: Samsung räjäyytikin loppujen lopuksi pankin: ruudun koko ei ollut huhuttu 4,9", vaan vallankumoukselliset 5". Kaikki kiteytyi Vergen otsikkoon (vaikkakaan en sitä henkilökohtaisesti täysin allekirjoita): "The Galaxy S IIIS: how Samsung copies Apple by copying itself".
|
3rd_party
Senior Member
3 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2013 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
EDIT: tupla. Olisko Afterdawn-tiimi mahdollista saada "muokkaa viestiä" -nappulan viereen "poista viesti" -nappula?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2013 @ 08:13
|
Jarissimo
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. maaliskuuta 2013 @ 08:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Paljonhan tuolla tuli uutta niin tekniikkaan kuin softaankin.Lisäksi pienemmässä paketissa kuin sgs3..
No suomenkielen puute useimmissa uusissa ominaisuuksissa tekee siiyä vähän turhan päivityksen meilläpäin. Toki paljon tuli uutta josta täälläkin päästään nauttimaan.
Viivan alla:
Ei siis ollu takki tyhjänä vielä eilen, mutta jotenkin jätti kylmäksi.
|
jhgrc
Newbie
|
15. maaliskuuta 2013 @ 10:05 |
Linkki tähän viestiin
|
@10 - taustamuovin syy on että puhelimessa on NFC ominaisuudet. Niissä puhelimissa missä ei ole NFC:tä voi käyttää metallia.
|
Jarissimo
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. maaliskuuta 2013 @ 10:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös htc onessa ole nfc? Ei tuo ole selitys eikä metalli poissulje nfc:tä.
|
Ranvier
Senior Member
|
15. maaliskuuta 2013 @ 10:35 |
Linkki tähän viestiin
|
@15&17: iOS:stä puuttuu esimerkiksi sellainen kriittininen tekijä, kuin sovellusten hallinta. Jos sovellus menee jumiin, niin sille ei voi tehdä mitään muuta ku poistaa. Et voi tyhjentää sovelluksen tietoja tai välimuistia. Myös Titaniumin ja Carbonin tapaiset varmuuskopiointisovellukset loistavat poissaolollaan. Myös file manager loistaa poissaolollaan, eikä oletusohjelmia voi vaihtaa, eikä yhtäkään sovellusta voi disabloida. Myöskin kolmansien osapuolten sovellusten syvempi integrointi järjestelmään on estetty täysin. Lisää loistavaa lukemista löytyy täältä: http://rottmann.net/2013/01/an-iphone-l...s-4-completely/
|
Mainos
|
  |
|
AhKeefas
Member
|
15. maaliskuuta 2013 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakkaspuhelin tais tulla!
Vihdoinkin kilpailija (minulle) tärkeässä ominaisuudessa 920:lle!
Muut palelluttakoon sormensa vaikka amputaatiokuntoon,
mutta mulle tollanen!
-----------------------------
@24 aika hyvä anal-yysi - Ompusta on puraistu pala?
--------------------------------
Vielä kun olisi mahdollisuus ladata lomakohteen kartat etukäteen
ja HTC One tyyliin optinen kuvanvakain
ja...no...eihän kaikkea voi saada
Kotimaahan vieläkin kohtuullisen runsaasti rahaa tuovan yrityksen mallista puuttuu:
isompi näyttö (Note III kokoa, harva tarvii)
vesisuojaus, kutem esim. Sony Z mallissa (monelle olis "kiva")
Instagram (ite en tartte)
ja tieten Samsonin kaikki uudet jekut (ja Siri Plus)
Sum Summarum:
jään vielä odottelemaan Pavlov tyyliin Note III:sta
JA
jokaiselle tyylinsä mukaan - on se wanha iOmppu puhelin sekin
|