User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 21:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta muistia 155e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta muistia 155e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2013 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Tähän kokoonpanoon pitäs uutta muistia saada:

Intel i5-3570k tuuletin katana schyche 4 (kellotettu 4 Gigaan)

GTX 670 Jetstream

Asrock z77 extreme4

Tämmöstä kattelin: http://www.jimms.fi/tuote/KHX24C11T3K2%2F16X

Tiputtivat siis hintaa tuosta kun puhelimessa juttelin, eli 155e maksaa.

Onko mitään parempia vaihtoehtoja kenelläkään tuolla rahalla ? =)

All i got in this world is my word and my balls, and i dont break em for no one -Tony Montana
mikko5
Suspended permanently
_
21. maaliskuuta 2013 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
helevetin paska

im gay
Whatta Heck
AfterDawn Addict
_
21. maaliskuuta 2013 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prossusi tukee muistia 1600MHz asti...

X4 960T @4.4GHz + Ninja 3 + M5A99X evo r2.0 + G.Skill Ares 2x4GB 1866MHz + Samsung 830 128GB & 500GB hdd + XFX R9 270 DD + Asus DVD/RW + Rosewill BlackHawk + Super Flower 500W + Win 7 + Samsung 23" tv/näyttö + Modailen, siis olen
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2013 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuollaisia kaksi mielummin http://www.jimms.fi/tuote/KHX16C10B1B%2F8

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2013 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KariEs:
Just just, kerroin myyjälle vielä mun kokoonpanon ja tää kehuu kuinka paljon nopeampi toi 2400mhz kun 1600 vaikka kerroin sille siitä.... Vähän tippu pisteet jimmsin asiakaspalveluun sieltä korkealta hyvästä minä oon aina niitä pitäny...

All i got in this world is my word and my balls, and i dont break em for no one -Tony Montana
Member

10 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2013 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti donjeremy:
Just just, kerroin myyjälle vielä mun kokoonpanon ja tää kehuu kuinka paljon nopeampi toi 2400mhz kun 1600 vaikka kerroin sille siitä.... Vähän tippu pisteet jimmsin asiakaspalveluun sieltä korkealta hyvästä minä oon aina niitä pitäny...
Myyjät kusettaa aina, ihan vaan vinkkinä aina yrittää kalleimmat myydä.
BPVest
AfterDawn Addict
_
21. maaliskuuta 2013 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tukee virallisesti. Kummiski 2400 muisteilla saa pikkusen lisää nopeutta. Tosi vähän vs hintaero tosin.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2013 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Tukee virallisesti. Kummiski 2400 muisteilla saa pikkusen lisää nopeutta. Tosi vähän vs hintaero tosin.
Tajusin just että mulla on Kingstonin HyperX Blu 2 x 2 GB koneen sisässä ja joku 4 gigan 1300mhz muistikampa.

Kertokaas kannattaako mun HC-pelaajana panostaa ollenkaa noihin muisteihin ?

Ku kuitenki toi 1300mhz kampa tiputtaa noi kingstonin kammatki samalle tasolle, esim oisko hyvä idea ostaa vaikka lisäksi 2 x 4 GB 1600mhz kampaa ton 1300mhz tilalle, ja 12 gigaa varmaan olis riittävä määrä pitkäks aikaa ?

x_Gamer
Member

5 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2013 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti donjeremy:
Tajusin just että mulla on Kingstonin HyperX Blu 2 x 2 GB koneen sisässä ja joku 4 gigan 1300mhz muistikampa.

Kertokaas kannattaako mun HC-pelaajana panostaa ollenkaa noihin muisteihin ?

Ku kuitenki toi 1300mhz kampa tiputtaa noi kingstonin kammatki samalle tasolle, esim oisko hyvä idea ostaa vaikka lisäksi 2 x 4 GB 1600mhz kampaa ton 1300mhz tilalle, ja 12 gigaa varmaan olis riittävä määrä pitkäks aikaa ?
Sulla on 3 kampaa?

Muistithan toimii pareissa, eli nyt sulla on periaattessa vaan 2 kampaa käytössä.

Kampoja pitää olla 2,4,6 jne.. Ja ne pitää asettaa samanvärisiin muistipaikkoihin (mulla on mustat ja punaset paikat, 2 kampaa mustissa ja 2 punasissa.)

Mutta tähän pelaamiseen sanoisin että kunhan on ainaki 8g ramia, itse huomannu mitään eroa fps'ssä ku nostin 8->16
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2013 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla on 3 kampaa?

Muistithan toimii pareissa, eli nyt sulla on periaattessa vaan 2 kampaa käytössä.

Kampoja pitää olla 2,4,6 jne.. Ja ne pitää asettaa samanvärisiin muistipaikkoihin (mulla on mustat ja punaset paikat, 2 kampaa mustissa ja 2 punasissa.)

Mutta tähän pelaamiseen sanoisin että kunhan on ainaki 8g ramia, itse huomannu mitään eroa fps'ssä ku nostin 8->16
Kyllä mulla lukee ainakin system tiedoissa että 8 gigaa

EDIT: Otin nyt pois tuon 4 GB 1300MHZ kamman mutta mitä ihmettä, katoin biossiin ni lukee että mun HyperX Blu 1600MHZ 2 x 2 GB muisteissa on ainoastaan 1333MHZ nopeuttaa ?!?!?! :OO

Edit: Joo tajusin että defaulttina asetukset on 1333mhz, ja kun aikasemmin mulla oli tuo paskempi kampa tuossa mukana ni BIOS ei näyttäny XMP asetuksia ollenkaan, eli asiasta kukkaruukkuun KERTOKAA MITÄ MUISTIA OTAN 8 GIGAA TUON 2x2GB 1600MHZ HyperX Blu:n KYLKEEN ? Mulla on 2 muistikamman paikkaa vapaana. HUHUH!! PEACE !!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2013 @ 20:28

BPVest
AfterDawn Addict
_
21. maaliskuuta 2013 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta noi ja pistä vanhat myyntiin http://www.jimms.fi/tuote/KHX1600C9D3B1K2%2F8GX

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Mainos
_
__

_
Senior Member

9 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2013 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta noi ja pistä vanhat myyntiin http://www.jimms.fi/tuote/KHX1600C9D3B1K2%2F8GX
Samaa mieltä.

i5 750 - Gigabyte GTX 770 - Kingston V200 120GB - 5.1 Surround - Define R4 - SF Golden Green Pro 500W
Pakettikonetta ostamassa? LUE: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573/
Miten kasata tietokone? http://www.youtube.com/watch?v=d_56kyib-Ls
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta muistia 155e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy