Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2013 @ 17:21
Se tässä mua huvittaakin, mä otin PRO kasaus+ohjelmien asennuksen, eli maksoin 80e siitä että asentavat mulle 430e maksavan näyttiksen oikein, mutta ehei.. :D Pitäisi vielä lisätä varmaan ULTIMATE kasaus missä sitten tekisivät hommansa hyvin..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mixu666: Se tässä mua huvittaakin, mä otin PRO kasaus+ohjelmien asennuksen, eli maksoin 80e siitä että asentavat mulle 430e maksavan näyttiksen oikein, mutta ehei.. :D Pitäisi vielä lisätä varmaan ULTIMATE kasaus missä sitten tekisivät hommansa hyvin..
En sit suosittele muita ku Basic kasausta kellekään :D
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..