User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 11:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > hbo nordicin sisältö elisa viihteeseen - game of thrones katseltavissa päivän viiveellä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HBO Nordicin sisältö Elisa Viihteeseen - Game of Thrones katseltavissa päivän viiveellä
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

HBO Nordicin sisältö Elisa Viihteeseen - Game of Thrones katseltavissa päivän viiveellä

uutinen julkaistu: 4 huhtikuuta, 2013

Elisa tarjoaa 10.4 alkaen koko HBO Nordicin sisällön Elisa Viihde -palvelussa. Tämä tarkoittaa myös muun muassa Game of Thronesin, Boardwalk Empiren ja True Bloodin jaksojen tarjoamista alle vuorokauden viiveellä suomitekstityksillä. Suositun Game of Thronesin kolmas tuotantokausi käynnistyi vähän aikaa sitten ja se rikkoi piratismiennätyksiä. HBO ei juuri kehuja kerännyt palvelustaan. ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sefriol
Member
_
4. huhtikuuta 2013 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilasin. Kaikki jaksot mitä olen katsonut BWE:stä ja GoT:sta voi katsoa arkistosta ilman mitään latausaikaa. Kaikki jaksot ovat olleet tekstityksen puolesta -ainakin tähän mennessä- omat tarpeeni täyttäviä.
Vikings, BWE, GoT ja kaikki vanhat HBO:n huippusarjat... jos et ole katsonut vaikka Sopranosia vielä, niin halvalla saat kun maksat yhden kuukauden.

Itse olen ainakin tyytyväinen ostokseeni. Käytän tosin Soneran tarjoamaa palvelua enkä Elisan, mutta tuskin niillä on mitään eroa.
Hate029
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. huhtikuuta 2013 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostan kun tulee elisankin tarjontaan. Hyvä, että saatavuusongelma pienenee tämänkin myötä. Toivottavasti toteutus on hyvä.
Senior Member

11 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2013 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri tänään tuli Elisan digiboksi postista. Täytyy pistää harkintaa ja katsoa ensin mitä muuta tarjotaa on tarjolla.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > hbo nordicin sisältö elisa viihteeseen - game of thrones katseltavissa päivän viiveellä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy