Mulla on semmonen ongelma että kun käynnistän koneen, kaikki toimii niinku pitääkin, sitte kun kone on pistäny kaikki ohjelmat päälle mitä nyt tuleeki alussa niin en pysty painamaan mitään niistä, alhaalt en pysty painamaan edes windows nappia. Joudun aina painamaa ctr alt delete ja painaa käynistä tehtävienhallinta sitten toimii taas mutta välillä jotkut ohjelmat jumittaa työpöydälle, en pysty liikuttamaan, painamaa mitää tai sulkemaan. Missähän mahtaa olla vika vai onko mulla sitte viruksia jostai tullu koneeseen, virustorjunta oo hoksannu mitää ainakaan
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. toukokuuta 2013 @ 00:08
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jokerii: Mulla on semmonen ongelma että kun käynnistän koneen, kaikki toimii niinku pitääkin, sitte kun kone on pistäny kaikki ohjelmat päälle mitä nyt tuleeki alussa niin en pysty painamaan mitään niistä, alhaalt en pysty painamaan edes windows nappia. Joudun aina painamaa ctr alt delete ja painaa käynistä tehtävienhallinta sitten toimii taas mutta välillä jotkut ohjelmat jumittaa työpöydälle, en pysty liikuttamaan, painamaa mitää tai sulkemaan. Missähän mahtaa olla vika vai onko mulla sitte viruksia jostai tullu koneeseen, virustorjunta oo hoksannu mitää ainakaan
imaise malvarebytes ja ccleaner. ajele noi ohjelmat ennen kuin alat osia koneeseesi vaihtaa. siellä on joku haittaohjelma koneessa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti micro2013: imaise malvarebytes ja ccleaner. ajele noi ohjelmat ennen kuin alat osia koneeseesi vaihtaa. siellä on joku haittaohjelma koneessa.
Poweri on roskaa ja kantsii vaihtaa joka tapauksessa.