User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 17:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokone kevyeen pelailuun 600-800?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone kevyeen pelailuun 600-800?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eMbbuZomg
Newbie
_
27. toukokuuta 2013 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu elikkäs tällä viikolla ois päättäreiden kunniaks hommata uus kone.
Koneen hinta saa olla 600-800? koneessa tulisi olla wlan/wifi tuki, koska langallista nettiä ei oo mahollista saada. Lisäksi Windows 7 (ei 8).
Kone tulisi olla suomalaiselta sivulta ja kasaus mukana sekä windowsin asentaminen.
Konetta käyttäisin kevyeen pelailuun (loli yms. + olisi jos bf3 pyörisi pelattavilla asetuksilla. Koneen koolla ei väliä.

Luultavasti unohdin jotain, joten kysykää ihmeessä jos jokin jäi epäselväksi.
Lisäksi saa suositella sopuhintaista hyvää näyttöä :)
kiitos vastauksistanne.

check your spelling :D
BPVest
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2013 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2013 @ 16:10

AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2013 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows 7 asennusohje link ja link

BPVest:n laittama kuva ei kyllä pyöritä BF3 mitenkään kummoisesti ja tälläisiin peleihin tarvitaan jo tehokkaampaa konetta.

Kauppa: SystemaStore
Kotelo vaihtoehto ilman ledejä: NEXUS THRIO 310
Wlan: Asus 150Mbit/s 29? tai Asus 300Mbit/s 39?

Jos parempaa hiljaisuutta haluat, niin tällöin lisää pakettiin ehdottomasti prossulle parempi cooleri CM HYPER TX3 EVO

Suosittelen asentamaan windowsin itse, joten vaihda pelkkä tämä tilalle Kasaus 30?

Näyttöjä:
Halpa perus näyttö Fujitsu 23" 1920x1080
Hieman laadukkaampi näyttö alennuksesta Samsung 24" 1920x1080

Laadukkaat ja tarkalla kuvalla olevat IPS näytöt:
Asus 23" VS239HR IPS
Asus 23" VG23AH "3D" IPS
Dell 23" UltraSharp U2312HM IPS

Asus 27" PB278Q IPS 2560x1440
Dell 27" UltraSharp U2713HM IPS 2560x1440

Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000

HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
eMbbuZomg
Newbie
_
4. kesäkuuta 2013 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vielä yks kysymys :)jos tilaan ton lurluckin setin toimiiko kone suoraan postista metodilla töpsöli seinään ja kone päälle? Lisäksi saako tuohon setuppiin langallista netti piuhaa kiinni?

Senior Member

3 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2013 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windowsin joudut asentamaan itse, mutta kone on kasassa.

Kyllä saa.

BitFenix Shinobi windowed | i5 3570K + Corator DS | Samsung 840 120GB | 2x500GB WD HDD | ASUS DC2o GTX 660 | Antec HCG 520W | Kingston Hyper X blue 8GB 1600mhz | Perus dvd-asema | Asus P8Z77-V LX2 || Acer Aspire 7736ZG | T4400 2,2ghz | G210M | 3gb RAM | 250gb HDD | 17" Led Lcd
AfterDawn Addict
_
4. kesäkuuta 2013 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelo666:

Kyllä saa.
Väärin, sillä kuvan mukainen paketti tulee kasattuna ja windows asennettuja. Siellä on laitettu mukaan "Komponenttien kasaus Basic sisältäen ohjelmistojen asennuksen", mutta pelkällä kasauksella (30?) joudut itse asentamaan windowsin.

Kuvan alla on myös linkit laitettu noihin Wlan kortteihin, joilla saat langattoman netin koneeseen, jos modeemisi tätä tukee. Emolevy sisältää integroidun verkkokortin, jolloin saat kyllä piuhalla netin koneeseen.

DVD asema loppunut, joten vaihda tämä tilalle: link

Näytönohjain tarjous on voimassa, mutta sille on tullut hyvä kilpailia 10? kalliimmalla hinnalla: Asus GTX 660 DirectCU, jossa on markkinoitten parhaimpia valmisjäähyjä.

Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000

eMbbuZomg
Newbie
_
11. kesäkuuta 2013 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kyllä saa.
Mutta tuossa lukee komponenttien kasaus basic sisältäen ohjelmistojen asennuksen ?

AfterDawn Addict
_
11. kesäkuuta 2013 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eMbbuZomg:

Kyllä saa.
Mutta tuossa lukee komponenttien kasaus basic sisältäen ohjelmistojen asennuksen ?
Eikö minun laittamat viestit näy vai miksi niitä ei kukaan taas noteeraa...

Lue postaus #6
- Eli postauksen #3 setti tulee kasattuna ja asennettuna.

Member

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2013 @ 23:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse omistan tämän näytönohjaimen joka pyörittää bf3 ultralla 60fps ja on täysin äänetön http://www.systemastore.fi/product_info...oducts_id=80254

RAM: 8GB DDR3 1866MHz CL9 1.6V Ballistix Sprt
EMOLEVY: ASUS M5A97 R2.0
PROSESSORI: AMD FX-6300 six-core 4.7GHz
VIRTALÄHDE: XFX 550W PRO Core Edition ATX
NÄYTÖNOHJAIN: Gigabyte GeForce GTX 660 OC 2GB
RatCon
AfterDawn Addict
_
12. kesäkuuta 2013 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lurluck:

Itse taas en ymmärrä miksi winukan asennuksesta pitäs ylipäätään maksaa ?
Itse asentamalla saat itse määriteltyä suoraan haluamas osiot kovolle/kovoille, eikä windowsin asentaminen nyt koko päivää vie.

30e on aika kova hinta siitä.

*edit*
30e sijoitus koteloon, saat huomattavasti paremman kotelon.
Samanlailla sen voi käyttää näytönohjaimeen. Tai emoon. Tai mihin vaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2013 @ 17:03

ajaJako
Senior Member
_
12. kesäkuuta 2013 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Juu, ei, ehkä, ei kiinnosta.
Tuntuu, että harvaa kyselijää kiinnostaa edes valmistajien kotisivut, netin vertailu-testeistä puhumattakaan. Jotenkin kummallista, kun ollaan hankkimassa tonnin pakettia, niin ei viitsitä kysellä selvityksiä tai perusteluja.
Eli kun ole epävarma tai ihan kuutamolla, niin rrrkele kysy ? Esimerkki kysymyksestä; täytyykö kaikki osat hankkia kampanjasta vai voiko muitakin osia valita.
Esim :link 3D ei toimi tällä pyörii :link
Yleistystä, Visherat toimii 2-kamman nopeilla muisteilla.
eMbbuZomg
Newbie
_
14. kesäkuuta 2013 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eMbbuZomg:

Kyllä saa.

Lue postaus #6
- Eli postauksen #3 setti tulee kasattuna ja asennettuna.
Juu, viestiäsi ei näkynyt, hmm outoa, nyt näkyy...

hanki
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2013 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:

*edit*
30e sijoitus koteloon, saat huomattavasti paremman kotelon.
Samanlailla sen voi käyttää näytönohjaimeen. Tai emoon. Tai mihin vaan.
Haluaisin kysyä, millä perusteella toiset kotelot on parempia? Mikä toisista tekee paremman kuin toisista, jos ei ulkonäköä katota? (:
RatCon
AfterDawn Addict
_
14. kesäkuuta 2013 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanki:

Haluaisin kysyä, millä perusteella toiset kotelot on parempia? Mikä toisista tekee paremman kuin toisista, jos ei ulkonäköä katota? (:
Äänieristys, pölyeristys sekä ilmankierto.

*edit*
Jos toi Zalman viehätti, ota mielummin toi versio:
http://www.systemastore.fi/product_info...oducts_id=80266

Ei ritilää josta pölyt pääsee sisään helpommin, vaan isompi ikkuna kylkeen.
Eikä edes maksa kun alta parikymppiä enempi.

Enempi kuvia ja informaatiota tuolta:
http://www.zalman.com/global/product/Product_Read.php?Idx=493

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2013 @ 15:12

Mainos
_
__

_
Uppmas
Senior Member
_
14. kesäkuuta 2013 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kaikkein oleellisimpana asiana kalliimmissa koteloissa on huomattavasti parempi laatu.
Materiaalit vaihtuu läkkipellistä ja ämpärimuovista korkealaatuiseen teräkseen ja muoviin sekä alumiiniin.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokone kevyeen pelailuun 600-800?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy