User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 16:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > abc bittorrentit keltaisina, tw-ea2000
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ABC Bittorrentit keltaisina, TW-EA2000
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kotor
Newbie
_
21. heinäkuuta 2004 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Mulla on tuollainen TW-EA2000 adsl-modeemi/router ja kone on sen kautta langattomasti nettiin kiinni. Torrentit näkyvät keltaisina vihreän sijasta. Olen yrittänyt lukea miten router konfiguroidaan mutta en oikein ole ymmärtänyt. Osaisiko joku neuvoa selvällä suomenkielellä ja upeaa olisi jos joku osaisi vielä kertoa miten se tehdään telewellin routereilla.
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2004 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä/start->suorita/run->cmd
sitten ipconfig
ja jos IP Osoite/address alkaa 10. tai 192.168 niin NAT on päällä, jos näin on niin puhkot purkkiin muutaman portin torrent:ille ja ohjaat liikenteen oikealle koneelle.
http://www.easytel.fi/tuotteet/tw_ea2000/ohjeet.htm tuolla ohjeita purkin säätämiseen.
minäpä
Newbie
_
25. heinäkuuta 2004 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Telewellin TW-EA200 ADSL:llä. Tässä ohjeet portin aukaisuun. ( tämä on jo aikaisemmassa postissa ;P)

Tässä tulee ohjeet palomuurilla suojatun ADSL-modeemin portin 6881 avaukseen WINDOWS XP:SSÄ!

1. Valitse Käynnistä-valikko
2. Valitse Ohjauspaneeli
3. Valitse Verkko- ja Internetyhteydet
4. Valitse Verkkoyhteydet
5. Paina Lähiverkkoyhteydestä, mutta älä valitse vaan paina Verkkotehtävistä "Muuta yhteyden asetuksia"
6. Valitse lisäasetukset
7. Valitse alareunasta Asetukset
8. Valitse Palvelu valikossa "Lisää"
9. Anna kuvaus, kirjoita IP-osoite (esim.192.168.0.12), kirjoita ulkoiseen ja sisäiseen porttinumeroon "6881" ja valitse TCP. (BitTorrent ei tue UDP:tä)
10. Valitse lopuksi OK.

Huhhuh...
itikk4
Newbie
_
16. syyskuuta 2004 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on just sama ongelma. Olen tarkistanut ettei NAT ole päällä ja puhkonut portteja, mutta mikää ei tunnu auttavan. Olen kokeillut ABC:tä, BitTornadoa ja BitTorrentia ja kaikissa nopeudet ovat surkeat. Laajakaistayhteys on ppo:n 1M/512. Onko vielä jotain mitä voisi yrittä?
Moderator
_
16. syyskuuta 2004 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä palomuuri käytössä?

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
itikk4
Newbie
_
16. syyskuuta 2004 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuo sama TW-EA200. Tuossa ylhäällä olevien ohjeiden mukaan olen katsonut ettei NAT ole päällä.
itikk4
Newbie
_
17. syyskuuta 2004 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"9. Anna kuvaus, kirjoita IP-osoite (esim.192.168.0.12)"

Mikä IP-osoite tuohon pitää kirjoittaa? Ja mistä sen saa tietää?
handeran
Member
_
20. syyskuuta 2004 @ 00:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itikk4
Newbie
_
22. syyskuuta 2004 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon modeemin IP-osoite (minkä minä löydän) ei kyllä ala 192.168.0. Pitäisikö?
itikk4
Newbie
_
26. syyskuuta 2004 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole saanut ongelmaa ratkaistua. Kaipaisin vieläkin apua?
Mainos
_
__

_
itikk4
Newbie
_
26. syyskuuta 2004 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomasin, että yhteyden tiedoissa lukee PPPOE. Mitä se tarkoittaa ja onko sillä jotain merkitystä? Yhteys on PPO:n baana.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > abc bittorrentit keltaisina, tw-ea2000

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy