Firefoxin käyttöliittymä menee uusiksi syksyllä - näin uusi eroaa nykyisestä
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 5 kesäkuuta, 2013
Mozilla aikoo laittaa Firefoxin ulkoasun uusiksi selaimen versiossa 25, joka on tarkoitus julkaista lokakuussa.
Lokakuuhun on vielä aikaa, mutta työ on jo aloitettu ja kehitystä voi seurata uuden tarkoitusta varten avatun julkaisukanavan kautta.
Uudelleensuunnittelussa on tarkoitus keskittyä "yhtenäisyyteen, tarkkuuteen ja hienosäätöön". Käytännössä ulkoasussa tulee tapahtumaan useita ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Senior Member
|
5. kesäkuuta 2013 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
No voe helevettiläene...
CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
|
Member
3 tuotearviota
|
5. kesäkuuta 2013 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt on kyllä uskollisen Firefox-faninkin esitettävä pettymyksensä. Minneköhän tästä voi lähettää palautetta?
Chromen ruma ulkoasu on yksi syy, miksi olen pysynyt Firefoxissa, tähänkö sekin nyt kaatuu.
|
Junior Member
|
5. kesäkuuta 2013 @ 11:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Heh, mun mielestä taas Chromen ulkoasu on parempi, mutta Firefox käyttökelpoisempi. Eli ihan jees uudistuksilta näyttää, vaikkei nyt hirvittävän mullistavia olekaan.
|
tikte76
Member
|
5. kesäkuuta 2013 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta Tiedosto, näytä valikot on näkyvissä kun ne laittaa. ne ei näy noista 3 viivasta. mikä ei selity uutisessa.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. kesäkuuta 2013 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Itse valikossa on luovuttu perinteisestä päällekkäisestä asettelusta ja siirrytty ruudukkoihin järjestettyihin isoihin kuvakkeisiin.
Vaikuttaa vähän kosketusnäyttökäyttäjien kosiskelulta.
las ballenas son el camino
|
Lumikki
Senior Member
|
5. kesäkuuta 2013 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Taas tuota kosketusnäyttö pohjaista ruutu ajattelua. Ei kyllä minua mielytä eli vanha on minusta parempi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2013 @ 17:03
|
TauDewa
Newbie
|
5. kesäkuuta 2013 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Firefox on ollut aina kohtuullisen helposti muokattavissa myös ulkoasun puolesta, toivottavasti tämä säilyy myös tulevissa versioissa. Itse haluan pitää mm. valikkopalkin ja tärkeimmät kirjanmerkit näkyvillä jatkuvasti. Toivon myös että tulevat valikkoruudukot saa palautettua nykyisenkaltaiseksi ruudukoinnin sijaan.
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
6. kesäkuuta 2013 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Nuo ne jaksavat kilpailla suurilla versionumeroilla (siis Firefox ja Chrome).
|