User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 00:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 ja hiberfile
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win7 ja hiberfile
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Onkonoin
Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://support.microsoft.com/kb/920730/fi

Eli ongelmana on tuon hiberfile-kansion suuri koko, ja kysyisin sitä, että
saako noilla ohjeilla sen pienennettyä / tyhjennettyä ?
Moderator

5 tuotearviota
_
23. kesäkuuta 2013 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.ehow.com/how_8617946_reduce-size-hiberfilsys.html Tuolta sivulta löytyy miten voit pienentää kyseisen tiedoston kokoa.

Pois ottamiseen ohjeet tosiaan löytyy tuosta Microsoftin sivulta. Mutta ole tarkkana että käynnistät komentorivin järjestelmänvalvojana.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Onkonoin
Member
_
24. kesäkuuta 2013 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun koneella ei ole toi lepotila käytössä, mutta silti sen hiberfilekansion koko on yli
2 Gigabittiä. Eikö sen pitäisi olla tyhjä ?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
24. kesäkuuta 2013 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Onkonoin:
Mun koneella ei ole toi lepotila käytössä, mutta silti sen hiberfilekansion koko on yli
2 Gigabittiä. Eikö sen pitäisi olla tyhjä ?
Se on tasan keskusmuistin kokoinen, eli jos muistia on 2 gigaa, niin hiberfile.sys on sen kokonen; jos 12 gigaa, silloin muistia on se 12 gigaa.

Tämä siis ellei ole SSD:tä, silloin koko hiber on pois käytöstä (ellei sitä itse loitsu takaisin)...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Mainos
_
__

_
Onkonoin
Member
_
24. kesäkuuta 2013 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 4 gigaa keskusmuistia, ja käytössä tietenkin se minkä 32 bittinen käyttis ottaa.
Voiko sen kansion siis poistaa, jos ei käytä lepotilaa ollenkaan ?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 ja hiberfile

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy