User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 00:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > minä ja samsung galaxy s4
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Minä ja Samsung Galaxy S4
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Minä ja Samsung Galaxy S4

uutinen julkaistu: 18 heinäkuuta, 2013

Avatessani Samsung Galaxy S4:n ekohenkistä pakkausta mietin, millä hienoilla uusilla ominaisuuksilla uutuusluuri vakuuttaisi minut? Ennen kaikkea vakuuttaisi olevansa parempi kuin toista vuotta vanha Galaxy S 2:seni, johon olen ollut erittäin tyytyväinen, ja joka on sopinut käteeni kuin jämpti nahkahanska. Vai vakuuttaisiko? Ensisilmäys "elämänkumppaniin" Ensivilkaisu pakkauksen sisään ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Newbie
_
10. elokuuta 2013 @ 05:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, ja L920:n kuvanvakain on mainio. SG saisi keksiä myös sellaisen. Muuten Pure View kamera hakkaa kaikki muut markkinoilla, paitsi hirviökameran. Luulisi, että kamera-asiassa on edetty loppuun ja muut saavat peesata. Toinen asia on sitten SGS4:n näytön lasin kestävyys. Olen kuullut jo monen rikkoneen lasin tahattomasti. Puhelin vain farkun takataskuun ja istut. Räts, ja lasi on hajalla. L920 puhelimen lasia saa hakata vasaralla, eikä se kärsi ollenkaan. Se on todellista panssarilasia. Avainnipulla saa raapia, eikä jälkeä jää.
patavaltti
Newbie
_
16. syyskuuta 2013 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä näkee kuka on voittanut tuon puhelimen elokuun lopussa ?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > minä ja samsung galaxy s4

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy