Googlen Spotify-haastaja rantautui Eurooppaan
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 8 elokuuta, 2013
Google on laajentanut Play Music All Accessin saatavuusaluetta Eurooppaan. Yhdysvalloissa lanseerattuun palveluun pääsee käsiksi nyt 12 eri maassa.
Euroopan maista Belgia, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Luxemburg, Portugali ja Ranska kuuluvat All Accessin kuuluvuusalueeseen. Isoista markkina-alueista Saksa loistaa poissaolollaan. Ennen syyskuun 15. päivää palvelun ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. elokuuta 2013 @ 10:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Isoista markkina-alueista Saksa loistaa poissaolollaan.
Google ja GEMA eivät näköjään vieläkään ole väleissä.
las ballenas son el camino
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2013 @ 10:46
|
Lumikki
Senior Member
|
8. elokuuta 2013 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mitään asiasta tietämättä, minulla on ollut aina sellainen käsitys että Saksassa on aika tiukat lait, etenkin kuluttajasuojan osalta. JOten en oikeastaan ihmettele jos Googlella olisi vaikeuksia Saksan kanssa.
|
hesus572
Junior Member
|
8. elokuuta 2013 @ 12:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mites Millos Suomi?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. elokuuta 2013 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lumikki: Joo mitään asiasta tietämättä, minulla on ollut aina sellainen käsitys että Saksassa on aika tiukat lait, etenkin kuluttajasuojan osalta. JOten en oikeastaan ihmettele jos Googlella olisi vaikeuksia Saksan kanssa.
Googlen ongelmat saksassa johtuvat erimielisyydestä musiikin rojalti/lisenssimaksujen määrästä youtubessa.
|
Vilperi13
Member
|
8. elokuuta 2013 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäs täällä "takapajulassa". Kyllähän nämä palvelut vielä Suomeen tulevat....vuoden tai kahden päästä.
MSI B350 Gaming Pro Carbon | AMD Ryzen 5 3600 | GTX 1080 WINDFORCE OC | Corsair RM750x 80+ Gold | G.Skill Ripjaws V DDR4 16 GB 3066Mhz | Noctua NH-D15 | Windows 10 64-bit 1903 | Samsung Evo 850 500 GB | Kingston UV400 240 GB | Asus Rog Swift PG279Q 165Hz |
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
8. elokuuta 2013 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
yhtä turha kun G+
|
JussiFX
Member
1 tuotearvio
|
8. elokuuta 2013 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäpä tämä sitten tekee paremmin kuin Spotify? Eipä ainakaan tuettujen mobiilikäyttiksien määrä :P
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. elokuuta 2013 @ 15:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LegitMods: yhtä turha kun G+
Kerro toki miksi? Ja jaa käyttökokemuksesi muutenkin.
|
horgh
Member
|
9. elokuuta 2013 @ 10:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko joku kokeillut, ainakin halvempi kuin Spotify, nuo maakohtaiset rajoituksethan on tehty kierrettäviksi (proxyt, VPN...) voisin ottaa tuon testiin jos hyvä on.
|
Senior Member
|
9. elokuuta 2013 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horgh: Onko joku kokeillut, ainakin halvempi kuin Spotify, nuo maakohtaiset rajoituksethan on tehty kierrettäviksi (proxyt, VPN...) voisin ottaa tuon testiin jos hyvä on.
Halvempi...?
Kun katson hintoja niin ainakin minulle ilmoittaa Spotify Unlimited hinnaksi 4,99 dollaria, ja Spotify Premium 9,99 dollaria
Eli olen aivan samaa mieltä siitä että tämä Googlen palvelu on aivan turha, koska vastaava on jo olemassa, ja mitä enemmän näitä palveluita aloitustarjouksineen perustetaan hintoja polkemaan, sitä vähemmän levy-yhtiöllä riittää kiinnostusta tarjota niille musiikkia.
|
Member
10 tuotearviota
|
11. elokuuta 2013 @ 18:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämähän vaikuttaa siltä että voisi jopa toimiakin. Halvempi kun Spotify ja poistaa sen ison ongelman, joka Spotifyssä on eli jos kappaleita ei löydy niin niitä ei voi edes itse lisätä. Vaikuttaa ainakin paremmalta kun Spotify.
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
12. elokuuta 2013 @ 09:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomppa89: Tämähän vaikuttaa siltä että voisi jopa toimiakin. Halvempi kun Spotify ja poistaa sen ison ongelman, joka Spotifyssä on eli jos kappaleita ei löydy niin niitä ei voi edes itse lisätä. Vaikuttaa ainakin paremmalta kun Spotify.
Voisitko nyt valaista minua siitä mihin perustuu tuo väite että tämä olisi halvempi kuin Spotify?
|