User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 18:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kaverille pelikonetta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaverille pelikonetta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Matiander
Newbie
_
20. syyskuuta 2013 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverille pelikonetta budjetti 600e, käyttöjärjestelmää eikä dvd asemaa tarvita. Yritin tuossa kasata omin avuin paketin nii katsokaas jos saa jotain parempaa / jäi jtn huomaamatta. Ei oo kunnolla tota kehitystä tullut seurattua. Tuon pelin saanee myytyä 20 eurolla?

http://i.imgur.com/LFH8NV4.jpg

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2013 @ 23:13

BPVest
AfterDawn Addict
_
20. syyskuuta 2013 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Matiander
Newbie
_
20. syyskuuta 2013 @ 23:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.jimms.fi/tuote/GA-970A-D3 eiks tää emo ois ihan jees? Alkaa mennä vähän yli budjetin tuo sun poweri ja emo. 550w tosiaan saattais olla tarpeen jos kaveri rupeais joskus tulevaisuudessa kellottelemaan. Mutta riittäiskö mahdollisesti tuo 450w? Ei oo tullut tehonkulutusta katsottua.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2013 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Matiander:
.jimms.fi/tuote/GA-970A-D3 eiks tää emo ois ihan jees? Alkaa mennä vähän yli budjetin tuo sun poweri ja emo. 550w tosiaan saattais olla tarpeen jos kaveri rupeais joskus tulevaisuudessa kellottelemaan. Mutta riittäiskö mahdollisesti tuo 450w? Ei oo tullut tehonkulutusta katsottua.
riittää watit, mutta ei liittimet
näyttis vaatii kaksi lisävirtajohtoa kun 450W mallissa on yksi
asuksen M5a97 LE on aikalailla minimiemo mikä kannattaa ottaa...

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
BPVest
AfterDawn Addict
_
20. syyskuuta 2013 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinku sanottiin, liittimet ei piisaa 450W mallissa.

Mun ehdottama emo maksaa huikeesti kympin enemmän ku toi Gigabyte.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Matiander
Newbie
_
20. syyskuuta 2013 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh ajattelin et ois molexil saanu. Jooh 550w lähtee. Tuotah eli emona tuo gigabyte on parempi kuin mun linkkaama asus?
BPVest
AfterDawn Addict
_
20. syyskuuta 2013 @ 23:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh ajattelin et ois molexil saanu. Jooh 550w lähtee. Tuotah eli emona tuo gigabyte on parempi kuin mun linkkaama asus?
20 lisäeurolla saa kunnon kaapelit, en käyttäis molex-virityksii tollasen hintaeron takia.

Edit: Gigabyte on parempi ku linkkaamas Asus. Mun linkkaama Asus hakkaa molemmat.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2013 @ 23:40

Matiander
Newbie
_
22. syyskuuta 2013 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voinko asentaa mun oem windows 7:kan ilman aktivointia kaverin koneelle ilman et itse menetän mitään?
AfterDawn Addict
_
22. syyskuuta 2013 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voinko asentaa mun oem windows 7:kan ilman aktivointia kaverin koneelle ilman et itse menetän mitään?
Et voi laillisesti asentaa yhden levyn käyttöjärjestelmää, kuin yhdelle koneelle.

Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000

HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
22. syyskuuta 2013 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos et kerta aktivoi, niin voit jolloin kaverisi koneessa on 30pv trialversio käyttöjärjestelmästä

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2013 @ 19:39

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kaverille pelikonetta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy