Ensivaikutelma-arvioita lukiessani huomasin, että muista poiketen en maininnut arvioissani, mitä puhelimia omistan tai olen pidemmän aikaa käyttänyt. Muut arvostelijat ainakin kertoivat omistavansa Samsungin mobiililaitteita. Nähtävästi ensivaikutelmaarvioiden perusteella olin testiryhmässä ainoa, joka ei koskaan ole itse Samsungin puhelinta tai tablettia omistanut. Puhelimen virkaa minulla ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Omalta osaltani laite oli pettymys, johtuen käyttöjärjestelmästä, sekä sen rajoituksista. Toisaalta cyagnegen mod auttaa jotain siihen. Odotellen josko Ubuntun saisi kohta asenneltua tähän luuriin. Teknisesti ainut ongelma oli muistin vähyys, tietysti sitä pikkasen auttaa et osan sovelluksista saa pistettyä muistikortille.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kepa: Omalta osaltani laite oli pettymys, johtuen käyttöjärjestelmästä, sekä sen rajoituksista. Toisaalta cyagnegen mod auttaa jotain siihen. Odotellen josko Ubuntun saisi kohta asenneltua tähän luuriin. Teknisesti ainut ongelma oli muistin vähyys, tietysti sitä pikkasen auttaa et osan sovelluksista saa pistettyä muistikortille.
Siis muistin "vähyys" ???? ,.. mitä ihmettä sinä teet puhelimella ? Samppa on ollut minulla Galaxy S2 asti ja nyt tämä samppa S4 ja ikinä ei ole normikäytöllä tullut vastaan "muistin" vähyys... höpötät mitä höpötät..