|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Internet Explorer ei vastaa.
|
|
Junior Member
|
28. lokakuuta 2013 @ 16:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lauantaina se vielä vastasi, mutta sunnuntaina ei. Yöllähän siirrytiin talviaikaan, eikä minun Explorer tykännyt siitä.
Firefox ja Chrome toimivat normaalisti, joten mitään hätää ei ole, mutta... Tein jopa palautuksenkin, mutta ei se auttanut.
Olisko apua saatavissa, vai tuliko Explorerista minun exsä?
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2013 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä IE versio koneella on??
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
Senior Member
|
28. lokakuuta 2013 @ 23:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko se pc:n kello päivittyny?
...pitäs kyl päivittyy autom.
CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2013 @ 09:03
|
Member
8 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2013 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jope37: Lauantaina se vielä vastasi, mutta sunnuntaina ei. Yöllähän siirrytiin talviaikaan, eikä minun Explorer tykännyt siitä.
Firefox ja Chrome toimivat normaalisti, joten mitään hätää ei ole, mutta... Tein jopa palautuksenkin, mutta ei se auttanut.
Sama juttu oli itselläkin, nyt taas toimii, en tiedä aiheuttiko avast 9 tämän mutta poistin sen lisäosan käytöstä ie 10: stä
|
Junior Member
|
29. lokakuuta 2013 @ 10:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti J-lalli: Onko se pc:n kello päivittyny?
...pitäs kyl päivittyy autom.
Kiitos Joensuu ja J-lalli.
Koneessa on Win7 ja Ex9.
Kello päivittyi ihan normaalisti oikeaan talviaikaan.
Poistin kokeeksi myös 27 päivän ko. päivityksetkin, mutta eipä senkään jälkeen Ex suvainnut vastata.
Voisikohan kyseessä olla jokin haittaohjelma?
T.Jope
|
Junior Member
|
29. lokakuuta 2013 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jope37: Lauantaina se vielä vastasi, mutta sunnuntaina ei. Yöllähän siirrytiin talviaikaan, eikä minun Explorer tykännyt siitä.
Sama juttu oli itselläkin, nyt taas toimii, en tiedä aiheuttiko avast 9 tämän mutta poistin sen lisäosan käytöstä ie 10: stä
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jope37: Lauantaina se vielä vastasi, mutta sunnuntaina ei. Yöllähän siirrytiin talviaikaan, eikä minun Explorer tykännyt siitä.
Kiitos vinkistä Sample, Sama vika oli sitten minullakin, eli Avastin lisäosa. Sen kun poistin toiminnasta, niin nyt taas vorkkii.
T. Jope
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
|
29. lokakuuta 2013 @ 11:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa muuten päivittää se IE9 versio parempaan IE10 versioon.
|
|