User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 08:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
far cry
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mis mättää ku yritän asentaa far cry v1.2 patchiä niin se väittää et en ole muka asentanut koko peliä viel.. vaik olen?

-petu-
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ahaan..nyt huomasin. mulla on kolmena bin tiedostona tää far cry peli, mut vaik asennan sen tolla daemonilla niin se kyl asentaa sen mut ..se ei kerro et se on asennuttu jos avaan uudestaan ykkös levyn.. oon ihan pihalla.. taas

-petu-
Pein
Senior Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiva monologi...
1.2 on vedetty virallisesti pois ongelmien vuoksi, joten ehkei sitä kannata edes vielä asentaa.
http://www.gamershell.com/news/14304.html
Toisaalta tämähän on warea taas vaihteeksi, niin eikai pelisi toimimattomuudella oo mitään merkitystäkään.
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo..
kyl mul peli toimii.. mut meinasin vaan tota patchia.
se vaan hämää edelleen ku avaan ton ykkös levyn niin se näyttää ettei sitä olisi asennuttu?? vaik windows kyl näyttää toisin.. outoa.. ufoo.. judoo..

-petu-
MaxPaine
Suspended due to non-functional email address
_
25. heinäkuuta 2004 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mulla on kolmena bin tiedostona tää far cry peli, mut vaik asennan sen tolla daemonilla niin se kyl asentaa sen mut ..se ei kerro et se on asennuttu jos avaan uudestaan ykkös levyn
jos on varmuuskopio, otahan vielä kopiot niistä kahdesta muusta cd:stä ja asenna nekin. far cry:n cd-versio on siis 5 cd:tä ja sitähän voi ostaa vain euroopan ulkopuolelta (sillä euroopassa far cry:ta myydään vain dvd:nä).

Max Paine

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. heinäkuuta 2004 @ 15:03

Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo.. mäkin vähän ihmettelin tota kolmea bin tiedostoa.. ku olen nähnyt niitä dvd versioita. mut kyl se kuitenkin työntää 3.5gigaa kamaa ku ne asentaa. eikä mulla ole niitä levynä.. asentanut vaan olen ne daemon. ns.virtuaali asemalla. ja nyt yritin asentaa sen 1.1 patchin mut taas sama homma.. väittää etten ole asentanut koko peliä viel. hitto mul oli jossain toises pelin asentamises toi sama homma joskus.. mut ei muisti riitä niin pitkälle. joo.. täytyy yritellä jotain... ps. räikkösen spoilerin-asentaja ettii duunia :)

-petu-
MaxPaine
_
25. heinäkuuta 2004 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
eikä mulla ole niitä levynä.. asentanut vaan olen ne daemon. ns.virtuaali asemalla
luehan foorumin säännöt: ei piratismia.

Max Paine
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ne onkin varmuuskopiota...

-petu-
MaxPaine
_
25. heinäkuuta 2004 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
eikä mulla ole niitä levynä..
ei tuo varmuuskopiolta kuulostanut... levyt kateissa?

Max Paine

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. heinäkuuta 2004 @ 16:03

Mainos
_
__

_
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kunnon Jack Bauer??
unohda koko juttu.. ei jaksa mitään kuulusteluit.

-petu-
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy