User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 02:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > hubien mainostajat.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hubien mainostajat.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Boble
Suspended permanently
_
25. heinäkuuta 2004 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MUISTAKAA HUOM.KAIKKI ETTÄ MAINOSTAMINEN ON PA:STA!Mainostaa ei saa ja sehän lukee säännöissäkin.Itse ainakin nään mitkä hubit ovat suosikkeja ja mitkä taas mainostamalla ovat userit saanneet sisään..Ei ole kauan kun sain vipiksi kutsun hubille vain siksi kun jakoni oli hyvä ja kunnossa.Mitä se kertoo hubista ja mainostuksesta toisten hubeilla privassa??!!Sehän on selvä ja kielettyä hommaa ilman HUBIN OWNERIN LUPAA.Hubia yritetään epätoivoisesti kasvattaa usereilla ja hommaamalla sinne noita 200Gb vippejä jotka siten nostavat hubin jakorajan ylös nopeasti mutta onkohan tuossakaan järkeä jos kaikki on vippejä ja kuiteskaan niiltä ei saa mitään.Sellaiset hubit jotka ovat mainostamalla mainostaneet ja keränneet tuota kautta userinsa eivät ole kannattavia ja hubin sisältö on silloin sitä sun tätä operaattoreista lähtien jotka ovat oman maineensa tuolla lailla hommanneet ja minä olen hyvin tarkka kenen hubille alan operaattoriksi koska en halua saada huonoa mainettani mentäissä jollekkin sellaiselle hubille joka nyt on tuollalailla käyttäytynyt!
kampf
Newbie
_
28. elokuuta 2004 @ 23:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä sä huudat idiootti. antaa toisten mainostaa jos haluaa. tai vielä parempi, tehdään oma viestiketju näille uusille hubeille.
Moderator

1 tuotearvio
_
29. elokuuta 2004 @ 00:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiköhän 110% hubeista ole mainostamalla saaneet ensimmäiset kävijänsä ;)
[OP]Hawk
Junior Member
_
29. elokuuta 2004 @ 00:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja eiköhän Boble toi ala riittää jo, alkaa spammia muistuttaa, jos aina välillä huvikseen pasteet ton saman viestin aina ja aloitat vielä threadin ton takia.

Tässä edellinen kerta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/96269

Jokainen tehköön asian omalla tyylillään ja oman harkintansa mukaan, kunhan muiden hubien maineissa ei mainosteta taikka privassa laajasti(moni nuori hubi siihen kaatunut)... kavereille toki kannattaa kertoa ym.

ps. aika naurettavaa uhkailla banneilla oman mielipiteen sanomisesta foorumilla... noh. oon huomannut, että toi on muutenkin Finx tyyliä, mun puolesta voit pysyä siellä "pikku" hubiverkossas en välitä... mutta jos tuut mua bannailemaan ton takia niin saat huomata, että ite oot se jolle banneja käy satelemaan joka hubille ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2004 @ 23:40

Boble
Suspended permanently
_
29. elokuuta 2004 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
!banip [OP]Hawk jokaiselta hubilta..Vai mitä spammaaja!!Aika naurettava kaveri mutta lainaa vaimonsa kesämekkoa tehden sinusta viellä naurettavamman!!Hah..No hei osta kuulle elämä ja voin rahoittaa sen sinulle näin aluksi eurolla niin pääset alkuun.Tässä ja ei tarvitse kiitellä nörtti koska minulla ei ole tapana sanoa että ole hyvä!...
Mainos
_
__

_
akukalle
Member
_
29. elokuuta 2004 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi mää bannin sut joka hubilta meininki on kyl aika naurettavaa
varsinkin jos syynä on eriävän mielipiteen kertominen

www.ictmanuaali.net
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > hubien mainostajat.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy