Siemens-Fuitsu Amilo 3515 ajurien päivitys
|
|
jouniola
Junior Member
|
24. joulukuuta 2013 @ 07:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Läppäri Siemens-Fujitsu Amilo 3515 vuosimallia 2006 on todella hidas, esim. selainten käynnistymisessä (kaikki selaimet) menee ikuisuus, ymsjne.... Löysin firman nimeltä Solvusoft ja sieltä oli tyrkyllä DriverDoc, joka tunnisti läppäristäni ison määrän päivitetäviä ajureita. Onko kokemusta, kannattaako ostaa (hinta n. 23 ?)?
http://www.solvusoft.com/fi/update/ajur...tebook-pa-3515/
Jouniolavi
|
antti60
Junior Member
|
24. joulukuuta 2013 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeile ilmaista vastaavaa . slimdrivers . itse olen kyseisellä ohjelmalla ajureita etsinyt ja asentanut .
antti
|
jouniola
Junior Member
|
24. joulukuuta 2013 @ 09:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antti60: kokeile ilmaista vastaavaa . slimdrivers . itse olen kyseisellä ohjelmalla ajureita etsinyt ja asentanut .
Suurkiitos, jelppaatko vielä vähän? Slimdriverseja löytyy useammastakin osoitteesta, laitatko mulle vielä linkin, jota suosittelet ! (Osasta nimittäin todnäköisesti softan voi ladata+suorittaa driverisyynin mutta sen jälkeen joutuukin maksamaan ...).
Jouniolavi
|
antti60
Junior Member
|
24. joulukuuta 2013 @ 09:15 |
Linkki tähän viestiin
|
antti
|
AfterDawn Addict
|
24. joulukuuta 2013 @ 09:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta kannattaa olla tarkkana. Tuo ohjelma voi tarjota vanhentuneita ajureita vaikka niistä olisi koneella uudempi versio. Kokemuksia on.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
24. joulukuuta 2013 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. joulukuuta 2013 @ 12:19
|
jouniola
Junior Member
|
24. joulukuuta 2013 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antti60: https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php ja hyvää joulua sinullekin .
Kiitos, ajettu ja testattu sekä tärkein; auttoi ongelmaan - Rauhallista Joulua !
Jouniolavi
|
jouniola
Junior Member
|
24. joulukuuta 2013 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Datanen: Mutta kannattaa olla tarkkana. Tuo ohjelma voi tarjota vanhentuneita ajureita vaikka niistä olisi koneella uudempi versio. Kokemuksia on.
Tää toimi, kone tuli vikkelämmäksi. Mun koneessa kaikki softat oli about alkuperäisiä ;)
Jouniolavi
|
Mainos
|
  |
|
jouniola
Junior Member
|
24. joulukuuta 2013 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|