Tilasto: Yle Areena kasvanut suuremmaksi kuin Katsomo ja Ruutu yhteensä
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 24 tammikuuta, 2014
Suomalaiset katsoivat viime vuonna televisio-ohjelmia kotimaisten netti-tv-palveluiden kautta yhteensä 323,6 miljoonaa kertaa. Toissa vuonna toistoja mitattiin 285,9 miljoonaa kappaletta, eli katselukerrat kasvoivat viime vuonna yli 13 prosenttia. Toistokerrat ylittivät toissa vuoden tason joka kuukausi. Katselumäärät ilmenevät Finnpanelin tilastoista.
Tilastojen mukaan Yle Areenan, Katsomon ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
r4gg4rs
Newbie
|
24. tammikuuta 2014 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Osuutta saattaa olla silläkin että yle areena toimii paljon paremmin kun muut.
|
Marti77
Newbie
|
24. tammikuuta 2014 @ 18:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja yle arena ei käytä noita naurettavia bugisia mainoksia.
|
MJH
Member
|
24. tammikuuta 2014 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen joskus yrittänyt katsoa ohjelmia Katsomosta, kun se on jäänyt katsomatta TV:stä. En ole saanut sitä toimimaan enää moneen vuoteen. Missähän mahtaa olla vika. Minulla on paikallisen pienen puhelinyhtiön liittymä ja luin jostain että niillä on ongelmia Katsomon kanssa. Areena toimii kuitenkin hyvin.
Katsomo toimii kuitenkin Nokia TV:n kautta Lumialla, mutta sielläkin tulee virhe joidenkin ohjelmien kohdalla.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
24. tammikuuta 2014 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Olen joskus yrittänyt katsoa ohjelmia Katsomosta, kun se on jäänyt katsomatta TV:stä. En ole saanut sitä toimimaan enää moneen vuoteen. Missähän mahtaa olla vika
Onko Silverlightista asennettu se tuorein versio?
http://www.microsoft.com/getsilverlight/
|
kane_k
Member
5 tuotearviota
|
25. tammikuuta 2014 @ 09:58 |
Linkki tähän viestiin
|
eipä ole tullut katsomoa käytettyä enää aikoihin kun lähti järki mainoksiin jotka tulevat ihan milloin vain ja vähintään tuplasti kovemmalla äänenvoimakkuudella mitä itse ohjelma. puhumattakaan siitä että minuutin klipeissäkin piti katsoa ensin puoli minuuttia mainoksia joiden jälkeen ei ollut mitään takuuta että itse klippi tai ohjelma olisi alkanut näkymään.
|
Newbie
|
26. tammikuuta 2014 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Areena toimii itsellä moitteettomasti sekä PC:llä että Androidilla. Mutta Katsomo ei viimeksi kun aloin katsomaan toiminut aluksi ja näytönohjaimen ajuri kaatui ja hetken päästä tuli BSoDi, mahtoi toki tietenki johtua koneestakin.
Mutta toivoisin toki että Katsomoa voisi katsoa androidilla.
|
Junior Member
|
1. helmikuuta 2014 @ 00:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Katsomo toimii oikein mainiosti, samoin YLE Areena, mutta Ruutu on onnistunut epäonnistumisessa (eikä Metro-sovellus toimi).
|
Mainos
|
  |
|
r4gg4rs
Newbie
|
20. helmikuuta 2014 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla taas toimii ruutukin ihan kohtalaisesti.Pöytäkoneella se ei ees näytä mainoksia, eikä pätki. Läppärillä aina välillä lakkaa pyörimästä mainoksen kohdalla niin linuxilla kuin windowssilla. Ja pätkii. Katsomo ei suostu windowssilla toimimaan ollenkaan vaan jää vaan lataamaan, eikä etene ollenkaan. Linuxilla toimii, mutta silläkin pätkii aina välillä inhottavasti. Areena ei pätki ollenkaan.
|