Samsung vaatii: Applen logoa ei saa näkyä olympialaisten avajaisseremoniassa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 6 helmikuuta, 2014
Sotshin olympialaisten pääsponsoreihin kuuluva Samsung on tarjonnut kisoihin osallistuville urheilijoille lahjakassin, jonka sisältöön kuuluu kisojen virallinen älypuhelin eli Galaxy Note 3. Kuten kaikki tietävät, ilmaista lounasta ei ole olemassa, joten Samsungilla on ehtoja heidän antamaansa tukeen liittyen.
Mikäli urheilija ottaa lahjan, mutta ei käytä sitä olympialaisten avajaisissa, ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Locke23
Junior Member
1 tuotearvio
|
6. helmikuuta 2014 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Ymmärsin tämän sillein että esimerkin suomalainen lumilautailija saa kyllä mainostaa Nokiaa, kunhan ei ota vastaan Samsungin lahjaa.
|
Sove92
Member
|
6. helmikuuta 2014 @ 09:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä on olympialaiset menettäneet merkityksensä. Ennen se oli kansan huvia, nykyyän oikeastaan pelkkää bisnestä.
|
tataka
Member
|
6. helmikuuta 2014 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sove92: Kyllä on olympialaiset menettäneet merkityksensä. Ennen se oli kansan huvia, nykyyän oikeastaan pelkkää bisnestä.
Unohtamatta kaupallisuuden lisäksi sitä että ihmisoikeuksia loukkaavat hallitukset hamuavat näitä propagandavoittoina maksoi mitä maksoi, venäjälläkin paljon köyhyyttä mutta olympialaisiin laitetaan talvikisat huonoimpaan maanosaan jossa ei ole edes aitoa lunta pahemmin.
|
mjk
Senior Member
2 tuotearviota
|
6. helmikuuta 2014 @ 10:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Muistatteko episodin edellisistä kesä olympialaisita kun MC Donalds kielsi ranskalaisten myynnin kisakaupungissa...ja muistaakseni myös Coca-cola ei antanut myynti oikeutta jalkapallon MM-kisoissa Pepsille jne eli kyllähän näitä on ollut aikaisemminkin...
Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. helmikuuta 2014 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk: Muistatteko episodin edellisistä kesä olympialaisita kun MC Donalds kielsi ranskalaisten myynnin kisakaupungissa...ja muistaakseni myös Coca-cola ei antanut myynti oikeutta jalkapallon MM-kisoissa Pepsille jne eli kyllähän näitä on ollut aikaisemminkin...
Totta, ei tämä tälläinen todellakaan mitään uutta käytäntöä ole siinä mielessä.
|
Mainos
|
  |
|
Lumikki
Senior Member
|
6. helmikuuta 2014 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Unohtamatta kaupallisuuden lisäksi sitä että ihmisoikeuksia loukkaavat hallitukset hamuavat näitä propagandavoittoina maksoi mitä maksoi, venäjälläkin paljon köyhyyttä mutta olympialaisiin laitetaan talvikisat huonoimpaan maanosaan jossa ei ole edes aitoa lunta pahemmin.
Rahan ahneudella ei ole rajaa ja raha korruptoi. Hyvät asiat kääntyy huonoksi ja liiketalous ihannoi voittojansa. Moraalia ei ole, vain taloudelliset voitot merkitsevät.
Ongelma ei ole että yritykset tekee näin. Ongelma on että valtiot vain katsovat vierestä kun kaikki ympärillä olevat asiat kääntyy paskaksi näiden yritysten voittojen tavoittelun tiellä. On unohdettu että yhteiskunnan hyvinvointi mitataan sen KOKO kansan hyvinvoinnista eikä vain muutamien rahassa pyörivien tahojen "menestyksestä".
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2014 @ 15:39
|