Qualcomm on esitellyt keskihintaisiin älypuhelimiin tarkoitetut Snapdragon 600- ja 615 -järjestelmäpiirit, joiden erikoisuuksiin kuuluu kahdeksan suoritinydintä ja tuki 64-bittisyydelle. Yhtiö julkisti ensimmäisen 64-bittisen järjestelmäpiirinsä viime vuoden lopulla.
Kuten The Verge huomauttaa, uusissa 600-sarjan piireissä tiivistyy Qualcommin entisen markkinointijohtajan möläytykset. ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus:Ihmiset haluavat puhelimiinsa kahdeksan 64-bittistä suoritinydintä, vaikkei niistä olisi käytön kannalta mitään hyötyä. Koska ihmiset haluavat tällaista tekniikkaa puhelimiinsa, niin Qualcommin tehtävä on tuoda sitä tarjolle.
Minulle ihan sama onko siinä puhelimessa 2 vai 8 ydintä, haluaisin vain sen viikon akunkeston takaisin.
Päivän akkukesto nyky puhelimissa (vähemmän jos video/netti pyörii)
Käsi ylös moniko menee kauppaan ostamaan puhelimen sillä perusteella montako yhdinta on prosussa ja tämä tärkeimpänä valintakriteerinä? No Ehkä kiinassa...
Saathan sä sen viikon akunkeston takaisin, kestää itse asiassa pidempäänkin. Ostan vaan niitä muutaman kympin nokialaisia. Ei oo älyä, mut akku kyllä kestää paremmin kuin 5" kosketusnäytöllisissä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arcanix: Saathan sä sen viikon akunkeston takaisin, kestää itse asiassa pidempäänkin. Ostan vaan niitä muutaman kympin nokialaisia. Ei oo älyä, mut akku kyllä kestää paremmin kuin 5" kosketusnäytöllisissä.
Öh?
Niin tottakai, mutta miksi tekniikan kehityssuunta on se, että akun kesto senkuin laskee, haluaisin NIMENOMAAN älyphelimen jonka akku kestää sen viikon enkä mummoluuria. (itsellä niitä on kymmenittäin)