User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 15:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp630
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips DVP630
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
torre007
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2005 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut vaikka mitä ja ei sitä å kirjainta saa näkymään,å kirjaimen sijaan on vaan yks pystyviiva tekstissä.
joosu
Junior Member
_
3. helmikuuta 2005 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no harvompa on å kirjaimia suomenkielisessä tekstissä:D
Rontsu
Suspended due to non-functional email address
_
3. helmikuuta 2005 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuota, olen kyllä lueskellut nämä threadit läpi mutta on hieman sekava olo, että mistä ja mikä firmis nyt kannattaa ladata...

Eli mulla on kyseinen soitin, ja tällä hetkellä pari kk. sit asennettu se uusin firmis Philipsin sivuilta. Nyt joku tsekki-firmis tullut ja oon ihan sekaisin, että mikä versio siitä pitäisi, kun on näköjään kaikki 2.1a & 2.1b :)

Eli jos joku viitsisi vaan kertoa, mistä saan sen tsekki firmiksen, jolla tekstit näkyy hyvin & mikä toimii. Asennetaanko se samalla tavalla kuin tuo philipsin firmis? Ja mitä eroa noille 2.1, 2.1a & b mitä tässä mainittu?

EDIT: löysin sivuston, mutta en tiedä mitkä lataan :D Siellä on ISO-level 2, 2.1 versioo ja ISO-level 1, 2.1a-versioo. Kumman otan?

kiitos etukäteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2005 @ 18:27

tpj
Junior Member
_
4. helmikuuta 2005 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tämä

630 v2.1 - modified fw 1109 - new bigger readable fonts (white color)

Latin1 fontti on lähimpänä samanlaista kuin DVD leffoissa. Valkoinen teksti, jossa on musta reunus eli ei huku kuvan valkoiseen taustaan.
Latin2 fontissa on taas valkoinen teksti harmaan palkin sisällä, jos sitä kaipaa. En ole kaivannut.
torre007
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. helmikuuta 2005 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rontsu se tsekkifirmis asennetaan just samanlailla kun se Philipsinkin firmis mutta asenna vaan ne dvpxx.rom ja dvpxxdv.rom cd levylle.Sitä dvpxxEW.rom ei tartte ottaa mukaan.Ja jos et ole tyytyväinen niin voit aina asentaa takas se philipsin firmis.Minulla on se v2.1b firmis ja olen todella tyytyväinen.Kaikki ne firmikset toimii hyvin.Ja on parempia kun se Philipsin firmis.
maukkavee
Newbie
_
4. helmikuuta 2005 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietääkö kukaan minkälaisessa muodossa pitää .sub tiedostot tallentaa että kone lukee niitä,tarkoitan tässä että olen tehnyt txt-->sub ja txt-->srt kääntämisiä ja .sub tallennusvaihtoehtoja näyttää olevan aika monta,eikä mitään philipsi lue(tietokone lukee),jotka olen kääntänyt subtitle studiolla tai time adjusterilla...on kaikenmaailman subrib,jacosub,subsonic,subviewer 1.0 ja 2.0,ja paljon muita...ja kaikilla näillä tulee tekstitiedoston loppuun .sub
tpj
Junior Member
_
4. helmikuuta 2005 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ainakin tässä muodossa oleva .SUB toimii

{1}{1}23.976
{260}{312}Tämänkin tekstityksen tarjoaa:
{468}{500}WWW.DIVXFINLAND.ORG
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2005 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Rontsu se tsekkifirmis asennetaan just samanlailla kun se Philipsinkin firmis mutta asenna vaan ne dvpxx.rom ja dvpxxdv.rom cd levylle.Sitä dvpxxEW.rom ei tartte ottaa mukaan.Ja jos et ole tyytyväinen niin voit aina asentaa takas se philipsin firmis.Minulla on se v2.1b firmis ja olen todella tyytyväinen.Kaikki ne firmikset toimii hyvin.Ja on parempia kun se Philipsin firmis.
Minä olen kyllä aina polttanut levylle kaikki kolme tiedostoa koska ohjeissa niin sanotaan. Ei kai dvpxxEW.rom se ihan turha tiedosto ole, vai onko?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2005 @ 09:05

pkaksp
Moderator
_
4. helmikuuta 2005 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu.. Sama tääl.. Eipä siitä ainakaan haittaa oo ollu. Onko muilla? Ja miksi jättää pois se kolmas tiedosto?
Rontsu
_
4. helmikuuta 2005 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, nyt on kaikki muuten mutta, eikös tuossa poltossa ollut jotain erityis-asetuksia?

En saa adopella tuota .pdf ohjetta auki, ja en muista enää yhtään miten piti toimia. Jos viel joku kerkeis ne poltto-asetukset neroon + se miten toimittiin kun levy tökätään soittimeen viel sanoo niin olis hienoa.
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2005 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
File system cd-rom ISO Level 2
Mode 1/2/XA
Character set iso 9660
finalised, single session
write speed slow (e.g. 2x, 4x)

Finalize the disc.(the application may do this automatically)
torre007
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. helmikuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kyllä ne kaikki 3 tiedostoa voi polttaa,mulla ainakin toimi niillä 2 vain kun olen aiemmin jo laittanut Philipsin virallisen päivityksen.Jostain kuulin vaan ettei sitä 3 tiedostoa dvpxxEW.rom tartte polttaa mukaan sen jälkeen ollenkaan.Kun joissakin firmiksis on vaan ne 2 ilman sitä dvpxxEW.rom tiedostoa.Ainakin toimii minulla.
Mikä muuten olis paras firmis?Onko se hyvä se v.2.1 mustalla palkilla?Onko siinä sitten musta palkki 2 rivillä vaikkei tekstiä siinä oliskaan?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2005 @ 12:19

maukkavee
Newbie
_
4. helmikuuta 2005 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
QUOTE:
No ainakin tässä muodossa oleva .SUB toimii

{1}{1}23.976
{260}{312}Tämänkin tekstityksen tarjoaa:
{468}{500}WWW.DIVXFINLAND.ORG
--------------------------------------------------
nyt sain käännettyä (time adjusterilla)txt--->sub muotoon,vaatii kikkailua mutta näköjään toimii,miten muuten onnistuu valita tuo {1}{1}tallennusmuoto,jos se on jo lähtiessä{1}{1},esim. txt tiedostossa on jo alussa tää {1}{1},ja siten harmaana tuo {1}{1}tallennusmuoto,eli ei anna valita,ite säädin aikaa 1s eteenpäin ja tallensin sitten,toimii kuitenkin,onko muita keinoja?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2005 @ 15:03

hookoo
_
5. helmikuuta 2005 @ 05:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sanokaahan mikä meni pieleen ku poltin uuen softan cd:lle ja nyt ei sitte toimi ejekti...syö miestä rotan lailla....
hookoo
_
5. helmikuuta 2005 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai niinku ei toimi koko soitin....
torre007
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. helmikuuta 2005 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltitko oikeilla asetuksilla ja asensitko ohjeiden mukaan?
Rontsu
_
5. helmikuuta 2005 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, sain asennettua. Tekstit on nyt just loistavat.

Asensin tuon iso latin 2 2.1 version. Se ei taida kursivoituja tekstejä tunnistaa? Mulla yhdessä leffassa .srt tekstit ja paris kohtaa tuli esim. "<i> Hän meni pois</i>".
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2005 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hookoo minulla kävi samoin --> soitin vaihtoon. Tosin minulla se tapahtui virallisella firmiksellä, tiedä sitten miten takuu korvaa modatut firmikset...
hookoo
_
5. helmikuuta 2005 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
just...voi helv.......no pitää viedä ja kokeilla vaihtaako liike sen...harmi sinällänsä koska soitin ei moittinut mitään levy' tai formaattia...:(
qwz
Newbie
_
5. helmikuuta 2005 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainoa versio joka osaa tulostaa å kirjainta on 1109 2.1A
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2005 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ainoa versio joka osaa tulostaa å kirjainta on 1109 2.1A
Eikös se ole tehty alueen 0 soittimiin? Vaikuttaako se mitenkään? Mites tuo? --> 630/00 v2.1 - modified fw 1109
Rontsu
_
5. helmikuuta 2005 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut tunnistaako teillä kursivoitua tekstiä toi pelkkä 2.1? Mulla jos kursivoitu kohta niiin näytä tekstiä kursivoituna, vaan <i> Teksti </i>
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2005 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä ole huomannut etteikö olisi tunnistanut kusivoitua tekstiä. En kyllä muista koska olisin katsonut elokuvan jonka teksteissä olisi ollut kursivointia jossain kohdassa.
KoJo
Junior Member
_
5. helmikuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tuu kursiivit, kannattaa poistaa ne merkit subista jos aattelee et ne häirittee
Mainos
_
__

_
torre007
Junior Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2005 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietääkö joku jotain hyvää ilmaista poltto ohjelmaa millä sais poltettua noita avi filuja ja sub filuja levylle.Neroa en saa toimimaan.Olisko jotain muita hyviä ohjelmia jossa on just se 'overburn' mahdollisuus.Mun polttimes kun ei ole sitä overburn niin ei polta jos on yli 700mb iso filu.

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp630

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy