User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 02:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp630
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips DVP630
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ProOfHifi
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2005 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko ne sub tiedostot ilmaan mitään firmware päivityksiä?

Mä olen tähän asti tosiaan vaan kääntäny sub tiedostoja srt tiedostoiksi mutta niistäkään ei aina tule oikein hyviä. Olis mukava jos sais subit toimii tos soittimessa.
torre007
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. maaliskuuta 2005 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse päivitin heti ostaessa tsekki poikien firmwaren ja sillä näkyy sub ja srt tiedostot ja kyllä pitäis näkyä virallisella philipsinkin päivityksellä.Minun soittimella ei näkynyt mitään tekstiä ennen kun asensin päivityksen.Ehkä joillakin näky se teksti heti muttei minulla ainakaan.
tsekkipoikien päivityksiä on sivulla:
http://huffyk.hollosite.com/
itse käytän tota 630 v2.1 b ja hyvä on=)
ProOfHifi
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitin viimesimmän philipsin firmiksen mut ei auttanu se ainakaa.

Ongelmahan on se, että mun philpis ei tunnista sub tiedostoa tekstitystiedostoksi vaan sen vieressä kuvakkeessa on mpeg2 logo. Kun taas srt tiedostot näkyy puhekuplina ja ne pystyy nappaamaan tekstitykseksi elokuvaan subtitle nappulalla.
torre007
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. maaliskuuta 2005 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
milläköhän ohjelmalla poltat noita cd'levylle? Käytätkö neroa?Kyllä Philips dvp 630 pitäis tukea myös sub tiedostoja.Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
ProOfHifi
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 04:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Kyllä mä Nerolla olen poltellut.

Ehkä mulla on joku viallinen kappale sitten. Muutenhan toi mun soitin on kyllä toiminut erinomaisesti. Vaikka ei se nyt kauheaa määrää codeceja ymmärräkkään. Perus divx:t ja xvideot pyörittelee, siihen se codec tuki sitten taitaa jäädäkkin?

Joo. Tähän asti olen käyttänyt softia, millä olen saanut käännettyä sub tiedostot srt tiedostoiksi. Toisinaan käännökset ei tahdo onnistua oikein hyvin. Onko kukaan tehnyt samaa ja huomannut mitään eroa softien laadussa millä noita konvertointeja tekee?
maukkavee
Newbie
_
21. maaliskuuta 2005 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nuo konvertoinnit on ainaki mulla onnistunu tosihyvin timeadjuster ohjelmalla,onko kukaan kokeillut dl levyjä toimiiko soittimessa?
razze
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2005 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin toimii molemmat...
ProOfHifi
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toi time adjuster kaatuu aina jos yrittää avata subin. Se ilmoittaa, että tekstitiedostossa on jotai linux juttuja ja haluanko etttä ne korjataan. Kun vastaan, että kyllä niin se korjaa virheet, mutta ohjelma kaatuu samantien kun virheet on korjattu.
ProOfHifi
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis olenko mä ensimmäinen joka valittaa että sub tiedostot ei toimi tossa soittimessa? Taitaa olla varsinainen maanantai kappale toi meitsin soitin sitten :(
wertyqa
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ProOfHifi:

et ole ainoa jolla ei sub tekstit toimi. sama homma eli näyttää mpeg2 logoa filun vieressä. timeadjuster progea olen kokeillut mutta kun ei oikein heti toimi ja pitää tehdä sitä ja pitää tehdä tätä... liian vaikeaa. olen jättänyt sitten katsomatta (kyseessä joitain fansub japsi tv sarjoja) tai odottanut että olen löytänyt jostain srt tekstit.
KoJo
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Subtitleworkshopilla subin muuntaminen srt:ksi on pari klikkausta; eka avataan .sub(File-->Load Subtitle) ja sitten tallennetaan (File-->Save As) ja valitaan esim. just SubRip-formaatti (tuplaklikkaamalla) ja valmista tuli. Toiminu kaikki noin muunnetut Philipsis, tosin myös .sub on toiminu kaikki kokeilemani.
tpj
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ettei vaan teidän .SUB tekstit olisi VobSub muodossa. Silloin näkyy tuo MPEG2 koodi tekstityksen vieressä.
ProOfHifi
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 04:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ne on vobsubeja niin onko niille tehtävissä mitään? Tiedostopääte on kuitenkin sub. Mä en käytä tekstejä muutakuin japanilaisia ja kiinalaisia elokuvia katsoessa ja tähän mennessä niiden mukana tulleet subit ei ole toiminu mitä olen testaillu.
KoJo
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vobsubit voi "purkaa" .sub tai .srt muotoon, vaikkapa vobsubilla: subresync-->save as, ohjelma kysyy kirjaimia näytöllä ja sille kerrotaan mitä ne on.
ProOfHifi
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Tota mä olen just tehny silloin tällöin. Eli muuntanu tiedostoja kertomalla mikä mikin kirjain on. Mutta joissakin tiedostoissa teksti on ilmeisesti liian "epäselvää" tollaselle ohjelmalla ja se jumittuu yhteen kirjaimeen löytäen siitä osan kerrallaan ja aina kysyen et mikä se on ja sittenhän se menee jo vituralleen.

Inhottaa koko tekstitiedostot. Homma oli silloin niin yksinkertaista, kun ei ollut erillisiä tekstitiedostoja, vaan teksti liitettiin suoraan video tiedostoon.

Noi sub tiedostot kyllä tietysti näkyy pc:ssä mutta toi philipsin divx soitin ei ymmärrä niistä hölkkäsen pöläystä.
KoJo
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan ne subit edelleenkin polttaa kiinteesti leffaan jos haluaa. Ja muistaakseni vobsubin lukijassa saa sen tunnistuksen herkkyyttä säätää, mulla on kyllä toiminut hyvin, vain harvoissa merkeissä on ollut tulkinnanvaraa, mutta niissäkin voi skipata tai syöttää jonkun vaan väliaikasesti. Koko tiedostonhan voi jälkeenpäin oikolukea vaikka wordissä tms. (kunhan muistaa tallentaa vain teksti-muodossa)
sokee
Newbie
_
22. maaliskuuta 2005 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin vaan kiitellä kaikkia kirjoittelijoita... Tossa olen selannu ketjua edes takas ja ostin ton Philipsin, päivitin täältä Teidän ohjeilla firmwaren(Philipsin oman) ja pelittää loistavasti. Sit edelleen täältä löyty toi Dr Divx ohjelma ja QPel hoituu sillä.

Kiitti !!
tpj
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VobSubit voi muuntaa xsub muotoon ja fusella yhdistää DivX aviin. Kaukosäätimen subtitle näppäimestä voi sitten valita haluaako tekstityksen päälle vai pois. Tietääkseni ainut tapa, jos haluaa tuen lihavoiduille ja kursivoiduille teksteille.

Linkkejä:

bmptoxsub
http://forum.doom9.org/showthread.php?s=c69feb1871958c04cd0d67aaf5fe7ccc&threadid=89718

fuse
http://labs.divx.com/archives/000053.html

Edit: Kokeilin vaihtaa XVid AVIn FOURCC headerin DivX 5.0 muotoon ja nyt onnistuu xsubit fusella myös Xvid videoihin!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2005 @ 07:50

mirmar
Newbie
_
23. maaliskuuta 2005 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heippa taas.. kiitos siitä qspel tiedosta, helpotti kyllä! Eli mitä voin nyt sitten tehdä kun dvd soitin ei tue tätä toimintaa,millä saisin leffan näkymään!??
sokee
Newbie
_
23. maaliskuuta 2005 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mirmar..muutat sen leffan divx muotoon dr divx ohjelmalla, jonka saat vaikka täältä
www.divx.com/divx/drdivx/download/
makehu
Newbie
_
25. maaliskuuta 2005 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni tuli myös ongelmia .sub tekstien kanssa kun muutin .txt tiedoston TimeAdjusterilla .sub:ksi.
laite tunnisti filun oikein tekstitys tiedostoksi mutta kun yrittää valita tiedoston tulee tuo valkoinen käsi symboli.
muuten kaikki.subit on kyllä toimineet. firmiksenä on toi tsekkimalli.
fin_jamo
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2005 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvä soitin mutta kesti 3 päivää kunnoissa !

nyt ei toimi mikään muu levy kuin cd/cd-r !

dvd-r/rw+r/rw cd-rw ei toimi ! valittaa ei levyä ! hakee mutta ei löydä.

oli toi tsekinfirmware mutta laitoin uusimman philips 0112 takas mutta ei auta. varmaan lukupää on rikki jollain tavalla.

toi tsekinfirmware on hyvä 1109_lat2_2.1b !!!

onko jollain muulla ollut samoja vikoja ?
makehu
Newbie
_
27. maaliskuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tekstitys ongelma ratkes kun teki ton konversation subtitleworkshopilla.
Hyvin pelaa.
Section6
Newbie
_
30. maaliskuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin vaihtamassa laitteen kun luulin että siinä vika kun ei firmwaren päivitys onnistu.
Näyttää nyt siltä etten vaan osaa näköjään polttaa ko. firmwarea levylle joten se siitä. Joudun tyytymään siihen mitä kaupasta saa.

Nyt ei tässä laitteessa rutise levykelkka kuten ensimmäisessä teki. +++
Mainos
_
__

_
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2005 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kävin vaihtamassa laitteen kun luulin että siinä vika kun ei firmwaren päivitys onnistu.
Näyttää nyt siltä etten vaan osaa näköjään polttaa ko. firmwarea levylle joten se siitä. Joudun tyytymään siihen mitä kaupasta saa.
Milläs ohjelmalla ja millä säädöillä tuota polttoa olet yrittänyt?

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp630

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy