Samsung Galaxy Tab S - Lukijan arvostelussa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 5 syyskuuta, 2014
Saatuani tiedon mahdollisuudesta testata useamman viikon ajan Samsungin premium-luokan tablettia, aloin selvittämään millaisesta laitteesta on oikein kyse. Hinta ja ominaisuudet antoivat kuvan huippuluokan laitteesta, mutta aiemmat kokemukset Android-tableteista jyskyttivät takaraivossa.
Kilpailu taulutietokoneiden markkinoilla on kiristynyt äärimmilleen, kun useammilta valmistajilta on ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
AhKeefas
Member
|
12. lokakuuta 2014 @ 23:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KarZan: Minulla on ollut Note 3 vuoden alusta ja sille sopisi varmasti hyvin kaveriksi tämmöinen tabletti. Vaikka onhan tuossa puutteitakin. Olen tottunut käyttämään Noten kanssa S-kynää joka on mielestäni aivan mahtava ja se tuosta tabista puuttuu (eikä sille ole edes tukea). Ja onhan sekin jonkin sortin miinus, että usb portti on vain versiota 2.0.
S-Pen! Sen haluaisin!
Tai minkä vaan kynän ja sopivan tablet/PC näytön.
|
bilis
Junior Member
1 tuotearvio
|
15. lokakuuta 2014 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
..ja just kun mä rupeen olee tyytyväinen tuohon Galaxy Note 8:iin, niin sitten saa lukea tämmöistä tekstiä, että tekee mieli lähtee kauppaan vaihtamaan laitetta =/
|
joo-no.niin
Newbie
|
19. lokakuuta 2014 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
tuota vois harkita jo työkäyttöönkin...kohta helpompi kuljetella kuin läppäri...
|
lahjar
Newbie
|
20. lokakuuta 2014 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen harkinnut tabletin hankintaa, tässä on varteenotettava ehdokas.
Mietiskelijä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. lokakuuta 2014 @ 17:04
|
henndula
Newbie
|
20. lokakuuta 2014 @ 20:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Tosi hyvä arvostelu! Oon miettinyt jo pitkään, ostaisko tollasen tabletin, tän arvostelun jälkeen oon kyllä varma, että otan tälläsen!
|
jallajall
Newbie
|
23. lokakuuta 2014 @ 09:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitenkäs tuo TouchWiz, saako sitä mitenkään poistettua?
Kun harkinnassa on 8,4" Tab S tai sitten Nexus 9.
Ja minulle on jäänyt jostain käsitys, että puhdas Android toimii paremmin.
|
Mark4Gsus
Newbie
1 tuotearvio
|
26. lokakuuta 2014 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Hieno ja kattava arvostelu. Mahtavat kuvat ja perehtyminen aiheeseen!
Mark4G
|
FinlandJunior
Newbie
|
7. marraskuuta 2014 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä arvostelu.
|
Oponaari
Newbie
|
9. marraskuuta 2014 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä arvostelu hyvästä laitteesta. Vielä kun Samsung tajuaisi lopettaa bloatwaren tunkemisen laitteeseen ja siirtyisi vaikkapa puhtaaseen androidiin tai kevyempään launcheriin kuin touchwiz.
Toivottavasti tästä on vastusta omppu laitteille :)
|
Mainos
|
  |
|
Kirzu
Suspended due to non-functional email address
|
9. marraskuuta 2014 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Monipuolinen arvostelu joka on kirjoitettu niin, että tavan talliainenkin ymmärtää.
|