IFixit on tapansa mukaan taas käynyt ostoksilla, kaivanut työkalunsa esiin ja ottanut selvää mitä Applen iPad Air 2 on tarkalleen ottaen syönyt sisälleen.
Mitään järisyttävän uutta artikkeli ei sisällä, mutta tabletin purku vahvistaa iPad Air 2:ssa olevan kaksi gigatavua keskusmuistia (2x1 GB). Aiemmissa iPadeissa muistia on löytynyt gigatavun verran, mikä ei ole kaikille aivan riittänyt. ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RekookeR: Olisitta uutisoineet myös mikä grafiikka piiri siinä lopulta oli?
Tätä tietoa iFixitin purkuartikkeleista ei pysty päättelemään. Sirusta täytyy ottaa niin sanottu die shot, josta voidaan päätellä montako grafiikkaydintä siinä on > ohjaimen malli selviää. Näitä kuvia ottaa ainakin Chipworks, iFixitin artikkelit on kohdennettu "tee-se-itse-korjaajille"
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RekookeR: Olisitta uutisoineet myös mikä grafiikka piiri siinä lopulta oli?
Tätä tietoa iFixitin purkuartikkeleista ei pysty päättelemään. Sirusta täytyy ottaa niin sanottu die shot, josta voidaan päätellä montako grafiikkaydintä siinä on > ohjaimen malli selviää. Näitä kuvia ottaa ainakin Chipworks, iFixitin artikkelit on kohdennettu "tee-se-itse-korjaajille"