Elisa Saunalahti on laskenut kesällä Suomeen saapuneen Nokia Lumia 930:n hintaa sadalla eurolla, joten Microsoftin tuoreimman lippulaivan saa omakseen nyt 399 eurolla.
Mainossähköpostissa Elisa Saunalahti kuvailee alennusta "Halloween-eduksi". Tarjouksen yläpuolelle on isketty teksti "Laskimme hintaa pysyvästi", minkä perusteella kyseessä ei olisi pelkkä viikonloppukampanja. Lumia 930 ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jonahan: Siinä oli liki kaikki identtistä, paitsi käyttöliittymäkerros (ja mm Open GL:n paikalla oleva OpenGL ES, koska mobiililaitteet).
Paitsi se ja se. :)
Alat pikkuhiljaa tunnustamaan jotain ja muutenhan jo kirjoitteletkin kuten minäkin.
Ei. Minä olen perustellut väitteeni. Sinä et.
Kahteen täysin virheelliseen väitteeseesi et tuonut mitään lisävalaistusta ja jatkat inttämistä. Musta ei muutu valkoiseksi, sori vaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jonahan: Kahteen täysin virheelliseen väitteeseesi et tuonut mitään lisävalaistusta ja jatkat inttämistä. Musta ei muutu valkoiseksi, sori vaan.
Tietenkin näin, kun näin kerrot. :)
Arkkitehtuurikaaviosta ja Applen dokumentaatiosta on helppo nähdä kuinka lähellä toisiaan iOS ja OS X ovat. Olen näyttänyt arkkitehtuurikaavion, dokumentaation näkee netistä.
Sinä vain inttänyt, että niissä ei ole mitään samaa. Perusteluja ei ole kuulunut.