User Käyttäjä Salasana  

perjantai 19.9.2025 / 07:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > puhelinvertailun vuoden älypuhelin 2014 -äänestys käynnissä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Puhelinvertailun Vuoden älypuhelin 2014 -äänestys käynnissä
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Puhelinvertailun Vuoden älypuhelin 2014 -äänestys käynnissä

uutinen julkaistu: 13 joulukuuta, 2014

Avasimme viime viikonloppuna sivustomme sivupalkkiin Vuoden Älypuhelin 2014 -äänestyksen. Ääniä on tätä kirjoittaessa annettu jo lähes 500 ja kärki on tällä kertaa tasaisempi kuin ehkä koskaan aiemmin. Tätä kirjoittaessa kilpaa johtaa Sony Xperia Z3 18 prosentin ääniosuudella, mutta heti niskan takana 17 prosentin ääniosuudella kumpainenkin, seuraavat OnePlus One sekä iPhone 6. Myös Microsoft ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
ProfaneX
Member

1 tuotearvio
_
13. joulukuuta 2014 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen vissiin aika pösilö kun en nää mistä sinne äänestykseen pääsee. ._.
Member
_
13. joulukuuta 2014 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ProfaneX:
Adblock piiloittaa äänestyksen.

Ota pois päältä äänestyksen ajaksi.
FinPhenom
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. joulukuuta 2014 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AkQ:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ProfaneX:
Adblock piiloittaa äänestyksen.

Ota pois päältä äänestyksen ajaksi.

Ei ole minulla ainakaan adblockia mutta missään en äänestystä näe...
OivaPaukku
Newbie
_
13. joulukuuta 2014 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla Privacy Badger blokkasi äänestyksen.
Pois päältä - äänestys - takaisin päälle.
Caliber
Member
_
13. joulukuuta 2014 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OivaPaukku:
Olisikohan mobiilikäyttäjä? Meinaan ei näy täälläkään Android Chromella. Enkä ainakaan äkkiä löytänyt miten tän saa työpöytäversiona näkymään. Fail.
I hate titles

35 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2014 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Caliber:
Olisikohan mobiilikäyttäjä? Meinaan ei näy täälläkään Android Chromella. Enkä ainakaan äkkiä löytänyt miten tän saa työpöytäversiona näkymään. Fail.
Ah, sivusto on responsiivinen, eli mukautuu automaagisesti leveyteen ja tipauttaa sivupalkit aika nopeastikin pois kun selain kapenee. Pitää tehdä tuolle erillinen pollisivu myös mobiilia ajatellen, maanantaina saataneen kehiin.
prunester
Member
_
14. joulukuuta 2014 @ 00:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Caliber:
Ah, sivusto on responsiivinen, eli mukautuu automaagisesti leveyteen ja tipauttaa sivupalkit aika nopeastikin pois kun selain kapenee. Pitää tehdä tuolle erillinen pollisivu myös mobiilia ajatellen, maanantaina saataneen kehiin.
Eipä tältä sivulta löydy minkäänlaista linkkiä äänestykseen myöskään läppärillä ja firefoxilla selatessa.
ProfaneX
Member

1 tuotearvio
_
14. joulukuuta 2014 @ 01:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla auttoi kun avasi chromen incognito ikkunassa tämän sivun. Se kun automaattisesti disabloi kaikki laajennukset jne.
Kuveerty
Member
_
14. joulukuuta 2014 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Operalla näkyy ainakin ongelmitta. Mobiilisti ei Safarilla näkynyt ainakaan eilen.

Itse äänetyksestä, en varmaan viitsi äänestää. 9 luuria joista olen kahta kokeillut kädessä joko liikkeessä tai kaverilta. Ei siitä oikein voi muodostaa käsitystä parhaasta älypuhelimesta edes omasta mielestä. Sinänsä vähän höpsö äänestys siis. Parempi olisi ehkä "kiinnostavin" älypuhelin 2014?
I hate titles

35 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2014 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noin, nyt on luotu erillinen äänestyssivu, jolloin myös kapeilla näyttöresoluutioilla voi äänestää:

http://www.puhelinvertailu.com/aanesta
I hate titles

35 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2014 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuplaääniä putsattu kannasta parin sadan äänen verran.
Mainos
_
__

_
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > puhelinvertailun vuoden älypuhelin 2014 -äänestys käynnissä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy