Nokian HERE-kartat ovat rikkoneet miljoonan latauksen rajapyykin Google Play -kaupassa, uutisoi Nokiapoweruser.
Miljoonan latauksen raja rikkoutui nopeasti, sillä sovellus saapui Google Playhin viime kuun 12. päivänä. Sitä ennen HERE-kartat oli jo julkaistu Samsungin Galaxy-laitteille.
HERE-karttojen suosiosta kertoo sekin, että jo marraskuun alussa Nokian here-blogi kertoi sovelluksen ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Muuten hyvä mutta mun Nexus 5:ssä puheopastus ei toimi kunnolla. Jos valitsen ääneksi englannnin, niin saan käsittämätöntä mussutusta. Jos valisten ääneksi suomen, niin ääni häviää kokonaan.
Muuten hyvä mutta mun Nexus 5:ssä puheopastus ei toimi kunnolla. Jos valitsen ääneksi englannnin, niin saan käsittämätöntä mussutusta. Jos valisten ääneksi suomen, niin ääni häviää kokonaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tataka: En ihmettele suosiota: Käyttäjälle ilmainen kunhan hyväksyy nokian keräävän tietoa parantaakseen mm maksullisia palveluita(autojen sisäänrakennetut gps) ajantasaiset offline kartat monesta maasta ja sovellus toimiikin hyvin, itse tosin android wear älykellon omistajana pidän tuota varalta jos ei toimi netti tai ei voi käyttää esim ulkomailla jossa käyn hyvin harvoin.
Veikkaan että moni navigointiohjelmia myyvä joutuu miettimään hinnoitteluaan uudelleen koska harva maksaisi esim yli 50 euroa koko maailman kartoista jos voisi saada ilmaisena hyvän vaihtoehdon, toki joissakin kartoissa enemmän ominaisuuksia kuin nokian here mutta ei taida ihan kymmenien eurojen arvoinen ainakaan minulle :D