Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti testuser11:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarcussM: Välttäkää .... ja Lumioita/WP luureja yleensäkin.
Olen juuri hankkimassa uutta vanhan tilalle. Kerrotko vähän lisää. Mikä noissa on ongelma?
ongelma on toimivan facebook sovelluksen puute.
muistinkäsittely, prosessointi, ohjelmien poisto jne. paljon androideja edellä. android tuntuu jämähtäneen versioon 2.3-3
ei pahalla. itse käytän faceen ie:n mobiiliversiota liimattuna
työpöydälle, toimii hyvin.
Anteeksi vain mutta itsellä on ihan hyvin toiminut facebook ja puhelimena nokia lumia 530 ja kohta hankittuna microsoft lumia 535 :) kannattaa kokeilla itse ensin.
Ja mulle tuo naamakirja ei muutenkaan ollut ongelma koska en sellaisen kanssa jaksa pelleillä muutenkaan. Anyway, tulin hankkineeksi L735:n johon olen ollut yhtä vikaa lukuunottamatta eriittäin tyytyväinen. Tuo vika löytyy nykyään suuresta osasta puhelimia ja se on koko. Miksi kaikki puhelimet alkaa olemaan telkkarin kokoisia?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti merkur: No miksi sitten ostit ao puhelimen jos se kerran on liian iso. Lumia 735 ei kyllä ole mikään isokokoinen puhelin, hintaisekseen varsin hyvä.
Koska se oli pienin mitä löytyi tuohon hintaluokkaan. Koosta olen eri mieltä, ne kasvavat jatkuvasti.