Kun Facebook osti WhatsAppin reilu vuosi sitten, järkyttyivät jotkut uutisesta niin paljon, että he ilmoittivat siirtyvänsä vaihtoehtoisten palveluiden pariin. Tällä ei näytä olleen minkäänlaista merkitystä käytännössä, sillä WhatsAppin tuoreimpien lukujen mukaan pikaviestipalvelulla on jo 800 miljoonaa aktiivista käyttäjää.
Käyttäjämäärät ovat kasvaneet nopeasti, sillä Facebookin vuosi ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Tosin whatsapp ei ole vielä vaatinut maksamaan palvelusta mutta kun niin käy vaihtoehtoiset palvelut esim viber (jossa maksaa oikeisiin puhelimiin soittaminen(sama juttu skypen kanssa) sekä tarrat yms mitkä tosi suosittuja erityisesti aasiassa ja teinityttöjen keskuudessa) alkaa kerätä dramaattisesti käyttäjäkuntaa kun harvempi maksaisi edes euroa vuodessa, itse maksaisin jos kaikki käyttäisi sitä mutta koska viestittely sovellukset hyvin hajanaista minun tutuistani hyvin harva varmaan edes maksaisi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tataka: Tosin whatsapp ei ole vielä vaatinut maksamaan palvelusta mutta kun niin käy vaihtoehtoiset palvelut esim viber (jossa maksaa oikeisiin puhelimiin soittaminen(sama juttu skypen kanssa) sekä tarrat yms mitkä tosi suosittuja erityisesti aasiassa ja teinityttöjen keskuudessa) alkaa kerätä dramaattisesti käyttäjäkuntaa kun harvempi maksaisi edes euroa vuodessa, itse maksaisin jos kaikki käyttäisi sitä mutta koska viestittely sovellukset hyvin hajanaista minun tutuistani hyvin harva varmaan edes maksaisi.
Whatsappihan maksaa uusille käyttäjille sen euron vuodessa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Abcabc375: Whatsappihan maksaa uusille käyttäjille sen euron vuodessa.
Paitsi että ei maksa, eka vuosi on kai edelleen ilmainen ja AINA kun se vuosi on tulossa täyteen, tulee lisää "jatkoaikaa". En tunne ketään, joka olisi joutunut maksamaan WhatsAppista enää vuosiin. Mutta pitävät kai tuon option, jos joku päivä tarvii yhtäkkiä Facebookin kassaan miljardin, niin pyytää sen vuosimaksun kerran kaikilta :-)