dc++ mitä pistää jakoon?????????
|
|
nikli
Newbie
|
30. heinäkuuta 2004 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä minun pitäisi pistää jakoon kun en saa ku jotain vähän pälle 1GB jakoon mitä pistään jakoon?????????
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
30. heinäkuuta 2004 @ 12:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Arnolds2
Member
|
30. heinäkuuta 2004 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Laita vaikka aluksi musaa. Kopioi omat cd levyt ja laita jakoon
|
Doat
Newbie
|
31. heinäkuuta 2004 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Yksi keino on imutella isojen pelien demoja ja pistää niitä jakoon (siis asennuspaketteja) kunnes saa ainaki 5 gigaa jakoa. Sitten pääsee jo melke monelle hubille ja voi rueta lataamaan leffoja ja cd imageja jotka pistää sitten jakoon.
|
dftr6987
Member
|
31. heinäkuuta 2004 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Laita vaikkapa Linux distroja jakoon.
|
Gilead
Suspended due to non-functional email address
|
31. heinäkuuta 2004 @ 16:44 |
Linkki tähän viestiin
|
En suosittele pistämään jakoon musiikkia. Nehän on tekijänoikeuslakien alaisia. Linux distrathan on laillisia jakaa, niillä saat nopeasti gigan kokoon. Lähipiiristäni on jo kaksi häiskää jääny kiinni warettamisesta dc++:n kautta, joten ite oon ottanu opikseni ja jaan pelkästään tavaraa, josta ei tule harmia.
|
Senior Member
47 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2004 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: En suosittele pistämään jakoon musiikkia. Nehän on tekijänoikeuslakien alaisia. Linux distrathan on laillisia jakaa, niillä saat nopeasti gigan kokoon. Lähipiiristäni on jo kaksi häiskää jääny kiinni warettamisesta dc++:n kautta, joten ite oon ottanu opikseni ja jaan pelkästään tavaraa, josta ei tule harmia.
Mielenkiintoista... Mistä mahtoi tuomio tulla? Tuliko isokin kakku? Jutut eivät taineet ylittää uutiskynnystä, kun ainakaan mä en ole niistä mitään kuullut.
|
Arnolds2
Member
|
1. elokuuta 2004 @ 03:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Jihuu taas on saatu piraattilevy kauppiaat kiinni. Ei omaan käyttöön kopioiminen ole kieletty edes radiosta tai teeveestä. Eli on poijaat lähteny merta edemmäs kalaan.Oikein niille.Vai liekö hatusta temmattu juttu????
|
Moderator
|
1. elokuuta 2004 @ 07:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
1. elokuuta 2004 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Lähipiiristäni on jo kaksi häiskää jääny kiinni warettamisesta dc++:n kautta, joten ite oon ottanu opikseni ja jaan pelkästään tavaraa, josta ei tule harmia.
Tarkoittaakohan kiinnijääminen tässä tapauksessa sitä että palveluntarjoaja on saanut noottia esim jonkun leffan oikeudenomistajilta ja pistänyt viestiä eteenpäin käyttäjälle. Harvoinpa noista pidätyksiä tulee. Jos et oo ammattimainen/kaupallinen waren jakaja niin sakoilla selviät.
|
psykoosi
Account closed as per user's own request
|
2. elokuuta 2004 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Lähipiiristäni on jo kaksi häiskää jääny kiinni warettamisesta dc++:n kautta, joten ite oon ottanu opikseni ja jaan pelkästään tavaraa, josta ei tule harmia.
--------------------------------------------------------------------------------
Tarkoittaakohan kiinnijääminen tässä tapauksessa sitä että palveluntarjoaja on saanut noottia esim jonkun leffan oikeudenomistajilta ja pistänyt viestiä eteenpäin käyttäjälle. Harvoinpa noista pidätyksiä tulee. Jos et oo ammattimainen/kaupallinen waren jakaja niin sakoilla selviät.
Look out kids, its a troll..
|
Gilead
|
4. elokuuta 2004 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei siinä mitään pidätyksiä tehty, eikä kukaan tutustunut herra kumihanskaan, mutta nettiyhteys katkaistiin. Onhan kyseessä eräänlainen kiinnijääminen. Enkä minä ainakaan toivo kyseistä tapahtumaa itselleni, mutta jos joku siitä saa kiksinsä niin eiku vaan yrittämään.
|
psymbiote
Senior Member
|
5. elokuuta 2004 @ 03:31 |
Linkki tähän viestiin
|
nyt on pakko tietää että mikä palveluntarjoaja noin yhteyksiä katkoo??!ikinä en oo kuullu että jonkun yhteys katkastaisiin tollasen takia...
|
Gilead
|
7. elokuuta 2004 @ 09:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyseessähän on KPY:n ja DNA:n yhtymä. Jos jää kaksi kertaa kiinni warettamisesta, yhteys katkaistaan kuukaudeksi ja joutuu sitten vielä maksamaan olikohan 20 euroo, että aukasevat uudestaan. Sad but true.
|
toimelias
Junior Member
1 tuotearvio
|
10. elokuuta 2004 @ 16:43 |
Linkki tähän viestiin
|
totta toi on, ite sain ensimmäisen varotuksen kun latasin tavaraa bittorrentilla, sanovat että seuraavasta menee yhteys kiinni. KPY dna kaapelimodeemi.
|
Paavali
Member
|
15. elokuuta 2004 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse jäin kans viikko sitten "kiinni". Yhteys mulla on wlannet hpna ja käytin dc++ ohjelmaa. Aamulla yhteys oli katki ja aloitussivuna oli wlannetin ilmoitus että netti on katkaistu koska olen "saamiemme tietojen mukan jakanut tekijänoikeutta rikkovaa materiaalia.Ota yhteyttä blaa blaa". Sain moraalisaarnan ja varoituksen koska olin ekakertalainen. Kuulemma ensi kerralla he eivät ota yhteyttä vaan ihan joku muu taho. Tiedä sitten mitä sekin tarkoittaa. Hauskinta tässä on että en edes tiedä millain oon jääny kiinni, että menikö jotain tietoa jaetun tiedoston kautta jonnekkin, vai oliko jollain hubilla "salapoliisi" joka käräytti väkee.Nyt ei ihan heti uskalla jakaa mitään..kele!
|
Pioneeer
Member
|
16. elokuuta 2004 @ 05:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipähän tuosta "kiinnijäämisestä", eli ispltä tulleesta huomautuksesta mitää jälkiseurauksia(kuten syytteitä) ole tullut.
|
Pioneeer
Member
|
16. elokuuta 2004 @ 05:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: vai oliko jollain hubilla "salapoliisi" joka käräytti väkee.
epäilempä. mpaa ja riaa katsovat mitä tavaraa vertaisverkoissa liikkuu ja ilmoitukset menevät käsitykseni mukaan suoraan palveluntarjoajalle. jotkut puuttuvat käyttäjien tekemisiin ja jotkut eivät
|
markusk
Member
|
16. elokuuta 2004 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiinnijääminen ei ole lainkaan kummallista, jos käyttää public hubeja.
|
Paavali
Member
|
16. elokuuta 2004 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
eli siis privahubissa voi jakaa mitä vaan jäämättä kiinni? oisko noin....
|
Mainos
|
  |
|
Newbie
|
18. elokuuta 2004 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Kiinnijääminen ei ole lainkaan kummallista, jos käyttää public hubeja.
Elikkä olet sitä mieltä, että kun käytät vain ja ainoastaan priva hubeja sinua ei voi saada kiinni warettamisesta? Kuulostaa kaukaa haetulta.
|