User Käyttäjä Salasana  

tiistai 16.9.2025 / 19:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > vaaralliseksi kuvaillun ohjelman kehittäjä puolustautuu: voit käyttää holaa huoletta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vaaralliseksi kuvaillun ohjelman kehittäjä puolustautuu: Voit käyttää Holaa huoletta
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Vaaralliseksi kuvaillun ohjelman kehittäjä puolustautuu: Voit käyttää Holaa huoletta

uutinen julkaistu: 2 kesäkuuta, 2015

VPN-ohjelma ja -selainlaajennos Holan ympärillä on riittänyt viime päivinä kuhinaa, kun sitä on syytetty käyttäjiensä nettikaistan varastamisesta ja jälleenmyynnistä mahdollisesti rikollisiin tarkoituksiin, kuten palvelunestohyökkäyksiin. Holasta löydettiin myös pari tietoturva-aukkoa, joiden avulla hyökkääjä voi ottaa ohjelman käyttäjän tietokone haltuunsa. Holan toimitusjohtaja Ofer ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
3rd_party
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2015 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Vilenskin mukaan he yrittävät resurssien puitteissa varmistamaan asiakkaidensa tarkoitusperät, jottei palvelua käytettäisi hämäräpuuhiin."

= Firman yleisissä käyttöehdoissa lukee, ettei kaistaa saa käyttää pahoihin tarkoituksiin. Ja jos käyttää, nin mörökölli asiakkaan syököön. Ja jos siitä jää kiinni, joutuu mustalle listalle. Mutta eihän sitä kukaan väärin käytä, joten ei sitä oikeasti tarvitse valvoa.
Juntura93
Newbie
_
2. kesäkuuta 2015 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jännä juttu kävi tuossa viimeviikolla Holan kanssa. Siitä hetkestä lähtien, kun kone käynnistyi alkoi näytönohjaimet huutamaan 100% teholla. Heti kun poistin Holan suoritinkäyttö putosi normaaliin. Asensin Holan uudestaan ja sama homma.

Taitaa Holan pojjaat tehdä jotain muutakin kuin vaan kaistan lainailua...
qwerty83
Member

4 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2015 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juntura93:
Jännä juttu kävi tuossa viimeviikolla Holan kanssa. Siitä hetkestä lähtien, kun kone käynnistyi alkoi näytönohjaimet huutamaan 100% teholla. Heti kun poistin Holan suoritinkäyttö putosi normaaliin. Asensin Holan uudestaan ja sama homma.

Taitaa Holan pojjaat tehdä jotain muutakin kuin vaan kaistan lainailua...

Itse käytin viikko pari sitten viimeksi kyseistä palvelua ja en kyllä huomannut että itsellä olisi resursseja hukkunut?
RekookeR
Member

1 tuotearvio
_
3. kesäkuuta 2015 @ 02:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qwerty83:

Itse käytin viikko pari sitten viimeksi kyseistä palvelua ja en kyllä huomannut että itsellä olisi resursseja hukkunut?
Ehkä heillä on enemmän käyttäjiä kuin vain te kaksi, ja enemmän asikkaita kenelle kaistaa myydään, kuin vain tuo yksi?

Itse olen Holaa käyttänyt vain sen pari minuuttia mitä Steami avainten aktivoimiseen on aikaa mennyt. Sen jälkeen poistanut ohjelman.

-Reko
Mainos
_
__

_
Omppumiez
Newbie
_
7. kesäkuuta 2015 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä tosiaan ihmettelin sitä että miksi ihmeessä se ip mikä tuli suomen holasta tuli niin oli joku hemmetin mobiili 3g sauna yhteys :D nyt oon poistanu sen
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > vaaralliseksi kuvaillun ohjelman kehittäjä puolustautuu: voit käyttää holaa huoletta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy