Motorola esitteli uutuuspuhelimensa: Moto G, X Style ja X Play
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 28 heinäkuuta, 2015
Motorola on tänään esitellyt kolme uutta älypuhelinta: hintatietoisille kuluttajille tarkoitetun kolmannen sukupolven Moto G:n sekä Moto X Play- ja Moto X Style -puhelimet.
Moto G tulee saataville kahdeksan ja 16 gigatavun versioina. Snapdragon 410 -pohjaisen puhelimen keskusmuistin määrä on tallennustilasta riippuen yksi tai kaksi gigatavua. IPX7-sertifioitu kestää kastumista, minkä ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
ypsilon
Member
|
28. heinäkuuta 2015 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Play vaikuttaa mielenkiintoiselta, varsinkin akun osalta.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
28. heinäkuuta 2015 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Moto G menee vahvaan harkintaan seuraavaksi puhelimeksi. 2 gigan keskusmuisti, veden kestävyys ja kohtuullisen kokoinen näyttö kiinnostavat. 5" on vielä jotenkin inhimillisen kokoinen vaikka mielelläni tyytyisin hieman pienempään näyttöön.
|
TaioJ
Junior Member
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2015 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Mielenkiintoisimmat androidit pitkään aikaan. Moto X play vaikuttaa varsin pätevelle laitteelle ja akun koko on kilpailijoihin nähden varsin reilu. Onkos näissä täysin puhdas android?
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
29. heinäkuuta 2015 @ 12:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TaioJ: Onkos näissä täysin puhdas android?
Ainakin edellisissä malleissa itse käyttöjärjestelmä on täysin muokkaamaton ja se sisältää hyvin inhimillisen määrän Motorolan valmiiksi asentamia "ylimääräisiä" ohjelmia.
|
TaioJ
Junior Member
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2015 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
Ainakin edellisissä malleissa itse käyttöjärjestelmä on täysin muokkaamaton ja se sisältää hyvin inhimillisen määrän Motorolan valmiiksi asentamia "ylimääräisiä" ohjelmia.
Pitkään olen käyttänyt windows phonea ihan siitäkin syystä, että se on käytännössä puhdas järjestelmä ilman kustomointeja. Android tietysti kiinnostaa mutta harva valmistaja tekee vanilla malleja. Nexus on ollut pitkään ainut varteenotettava vaihtoehto. Onneksi niitä nyt tulee motorolalta. Itse asiassa kaikki kolme mallia vaikuttavat lupaavilta vaikka sitä tehokkainta rautaa ei ole sisään laitettukaa.
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
29. heinäkuuta 2015 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikuttaisi siltä, että Moto G 2015:ssa on korjattu kaikki ongelmat jotka vaivasivat aikaisempia G-malleja. (1GB RAM, heikko kamera, ei muistikorttipaikkaa. Nuo vaivasivat ainakin itseäni.)
Itse haluisin kyllä hieman pienemmän luurin, mutta 5" voi olla siinä ja siinä siedettävä. Pitänee ainakin harkita jos elämä Moto G 2013:n ja 1GB RAM:in kanssa käy sietämättömäksi.
|