User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 05:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > tyly arvostelu applen airpod-kuulokkeista: 0/10
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tyly arvostelu Applen AirPod-kuulokkeista: 0/10
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Tyly arvostelu Applen AirPod-kuulokkeista: 0/10

uutinen julkaistu: 21 joulukuuta, 2016

Julkaisi Apple melkeinpä mitä tahansa, on melko turvallista olettaa tuotteen päätyvän iFixitin purettavaki ja tuhansien bloggaajien kestävyystestattavaksi. Kaava toistui myös pahasti myöhästyneen AirPod-kuulokkeiden tapauksessa. Juuri ennen joulua myyntiin tulleet langattomat korvakuulokkeet saivat iFixit-sivuston arvostelussa arvosanan 0/10. Tyly arvio tarkoittaa sitä, että kuulokkeita ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. joulukuuta 2016 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku kertoa mulla kuka avaa/korjaa ylipäätään nappikuulokkeita kotona? ihan ymmärrettävää ettei sen kokoiseen voi laittaa ruuveja.
delic
Senior Member
_
21. joulukuuta 2016 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikko oli todella ala-arvoinen, ei uskoisi tältäkin sivustolta tuollaista toimintaa.
juggeli
Member
_
21. joulukuuta 2016 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyly arvostelu Puhelinvertailun otsikoinnista: 0/10
Senior Member

11 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2016 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti G0lden_Kebab:
Voisko joku kertoa mulla kuka avaa/korjaa ylipäätään nappikuulokkeita kotona? ihan ymmärrettävää ettei sen kokoiseen voi laittaa ruuveja.
Kyllä minä ainakin olen korjannut monia. Kun maksaa kunnon kuulokkeista melkein 100e niin ei niitä kannata roskiinkaan heittää jos korjaamaan pystyy.
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. joulukuuta 2016 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Afterdawn taitaa olla aikansa elänyt sivusto. Ennen laadukasta teknologiajournalismia jakanut sivusto puskee nyt klikkiotsikkoa ja höttöä jatkuvasti enemmän. Ei näitä uutisia enää oikein halua edes avata, joten ehkä vain parempi että poistan sivun päivittäisestä selailusta ja tyydyn etsimään tekniikkauutiset muualta.
delic
Senior Member
_
21. joulukuuta 2016 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Beget, sama mielessä. Paljon on sivun taso laskenut
Abcabc375
Senior Member
_
22. joulukuuta 2016 @ 00:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ulostetta tämä "uutinen" oikeen on?
Arttuu1
Newbie
_
22. joulukuuta 2016 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti beget:
Afterdawn taitaa olla aikansa elänyt sivusto. Ennen laadukasta teknologiajournalismia jakanut sivusto puskee nyt klikkiotsikkoa ja höttöä jatkuvasti enemmän. Ei näitä uutisia enää oikein halua edes avata, joten ehkä vain parempi että poistan sivun päivittäisestä selailusta ja tyydyn etsimään tekniikkauutiset muualta.

Tässäpä aika hyvin tiivistettynä omatkin tuntemukseni. Oon tätä aiemminkin jo kommentoinut, uutiset ovat nykyään pelkkää klikkijournalismia ilman mitään kunnon sisältöä. Samaan aikaan ylläpitäjä kovasti itkee kun ihmiset käyttävät Adblockereita. Itse en ainakaan halua nähdä yhtään mainosta jos tämä on se taso mitä AD pitää.

Sääli sinänsä, joskus on ollut taso parempi...
Mainos
_
__

_
Member
_
23. joulukuuta 2016 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän tääki kaadu samalla tavalla kuin murobbs kun taso laskenut iltalehti uutisoinin tasolle.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > tyly arvostelu applen airpod-kuulokkeista: 0/10

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy