User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 19:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvd737
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips dvd737
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Datsa
Newbie
_
11. huhtikuuta 2004 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos joku tietää tosta philips jutusta niin vois lähettää e-mailii >>> kojoones@hotmail.com
ja aiheeksi philips
Ripper13
Member
_
18. huhtikuuta 2004 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uutta firmwarea ei ole vieläkään tullut? aattelin että jos ois ostanut isälle ton soittimen niin vois katsoa noita mun leffoja koneelta. onko se teksti kuinka paljon pienempää kuin esim.dvd leffoissa? kun toi isukin näkö ei oo enää ihan paras mahdollinen..
Börje
Newbie
_
19. huhtikuuta 2004 @ 03:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
uutta firmwarea ei ole vieläkään tullut? aattelin että jos ois ostanut isälle ton soittimen niin vois katsoa noita mun leffoja koneelta. onko se teksti kuinka paljon pienempää kuin esim.dvd leffoissa? kun toi isukin näkö ei oo enää ihan paras mahdollinen..
Ei ole päivitystä tullut, vähän alkaa epäilyttämään ettei tulekaan. Edellinen päivitys on tammikuulta. On se teksti koon puolesta luettavaa, mutta väriltään keltaista eikä ole lihavoitua. Heti kun elokuvassa on vaaleampi tausta, tekstistä ei saa mitään selvää. Jos laitteen ostat, niin osta se sellaisesta paikasta, että voit laitteen palauttaa (Gigantti, postimyynti).
mansja01
Suspended due to non-functional email address
_
19. huhtikuuta 2004 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on se käsittämätöntä että uutta päivitystä ei saada näin se philipsillä asiakas palvelu pelaa,pankaa muutkin postia sinne philipsille jos se jotain auttaa vaikka tuntuu että kaikki mitä sinne lähettää menee roskapostien mukana huitsin ...... sääli laite muuten loistava
kruuskan
Newbie
_
19. huhtikuuta 2004 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, onhan sinne kirjoiteltu jo pariinkin otteeseen... yksi vastaus on tullut (pari viikkoa sitten, pari viikkoa postin laiton jälkeen): Näillä näkymin ei ole tulossa uutta firmwarepäivitystä.

Eipä mennyt monta päivää, kun tällä foorumilla joku oli saanut erilaisen viestin, minkä jälkeen tässä on odoteltu kieli pitkällä uutta päivitystä :) tulis vaan pian...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. huhtikuuta 2004 @ 21:44

Börje
Newbie
_
20. huhtikuuta 2004 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoin kyselyn uudesta firmiksestä myös kansainväliseen tukeen, josta se ohjautui Ruotsin tukeen. Tässä heidän vastauksensa:

Hej Börje,

Tack för ditt mail.

Philips släpper nya mjukvaruversioner kontinuerligt. Den senaste
versionen finns att ladda ner på vår hemsida www.p4c.philips.com.
Det finns i dagsläget igen uppgradering som gör det möjligt att ändra
på färg eller storlek på texten.

Vid övriga frågor gällande detta ärende, vänligen uppge referens
nummer 50-28173971.

Med vänlig hälsning
Philips Kundtjänst


Mun vajavaisella ruotsin kielen taidolla tulkitsen tuon niin, että päivitys on suunnitteilla jossa voi muuttaa fontin kokoa ja väriä. Tuota sanaa "dagsläget" ei tunnu löytyvän sanakirjoista. Tietääkö kukaan mitä se tarkalleen tarkoittaa?
orvokki
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2004 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverini, joka käsittääkseni osaa tuota minullekin tuntematonta kieltä, oli sitä mieltä, että dagsläget tarkoittaa päivitettyä versiota, eli tuon mailin perusteella nyt jaossa olevan version pitäisi olla juurikin tuo päivitetty... onko, se selviää ihan tuota pikaa, kun ehdin testata... muuten saa taas kiroilla philipsille päin väärästä informaatiosta!
orvokki
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2004 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, kiroiluksi taitaa mennä... latasin sen .19 firmwaren ja kokeilin, no, koneessa lukee silti .26? miksi se ei downgreidaa sitä? Eikä kyllä tietookaan mistää muusta kuin pienistä ja keltaisista teksteistä... Jos joku on sinne yhteydessä, niin kertoo niille, että voivat ihan huoletta PITÄÄ VÄHÄN KIIRETTÄ ;)
orvokki
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2004 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
btw mulle sieltä philipsiltä siis ei koskaan edes vastattu, että on hienoa, että ne on edes muutamille kyselijöille jotakin vastanneet...
kruuskan
Newbie
_
21. huhtikuuta 2004 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä latasin tuon nykyisellään Philipsin sivuilla olevan päivityksen, ja laite kyllä ilmoitti versioksi 40119. Muutos 40126 versioon oli vain se, ettei .srt tekstit toiminu...
Hjördis
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2004 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoinpa itekki palautetta että hätäilisivät sen firmiksen kanssa.
Junior Member

2 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2004 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä luki että tänä päivänä ei ole saatavana sellaista päivitystä jolla tekstin kokoa ja väriä voisi muuttaa.
orvokki
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2004 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh sorppa, en huomaa siinä edelleenkään mitään ei sanaa, mutta kuten sanottu, en tajua tosta kielestä mitn.
kruuskan
Newbie
_
21. huhtikuuta 2004 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, tuo igen pitäis varmaan olla ingen, niin silloin siinä sanottas ettei tällä hetkellä sellaista päivitystä ole, jolla tekstin kokoa tai väriä voisi muuttaa... Mutta näinhän se on ymmärrettävä ja ainakin tämänhetkiset firmwaret tukevat tuota "teoriaa"...
maek03
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2004 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ELi mikä on uusin fimware versio? Ostin soittimen gigantista ja siinä on valmiina 4.1.26 onkohan toi uusin? ainakin toistaa .srt ja .sub tekstit
kruuskan
Newbie
_
24. huhtikuuta 2004 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On se .26 uusin, mutta tosin poistettu Philipsin sivuilta ja niiten mukaan uusin on .19 Minulla ainakin tuolla .26 versiolla on ollut vähiten bugeja. Äänien kanssa niitä on jos on, .19 äänet taas yleensä toimii mutta .19 ei toista .srt tekstejä.
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. huhtikuuta 2004 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hankin itsekin kyseisen koneen ja tuntuu siltä että loistava peli. Toistaa kaikkea mahdollista, tosin joidenkin tekstitysten kanssa on ollut ongelmia.
kummallisesti se tuntuu arpovan mitkä .sub tiedostot se hyväksyy, ja vaikka tiedostoa yrittää konvertoida time adjustlerilla niin siltikään se ei niitä tunnista, eli heittää kämmentä kun yrittää laittaa subtitles on.
Avattuna en edes huomaa eroa niien erilaisten .sub tiedostojen kesken. Onko sitä? Ja jostain syystä subtitle workshoppini ei toimi vaan tilttaa, joten olen käyttänyt tuota time adjusteria.
Mikähän olisi se oikea muoto johon niitä .sub tiedostoja kannattaa konvertoida.

Lisäksi huomasin että jos tiedostossa on päällekäisiä aikamerkintöjä, se sekoaa täysin eli ei osaa jatkaa. Jotkut ohjelmathan tekevät omia alkuteksejä, jotka sitten saattavat olla päälekkäisiä tuon alkuperäisen aikamerkintöjen kanssa.
Mutta muuten olen tyytyväinen philipsiin. No, tietysti tuo keltainen fontti hämää, mutta sehän jo tiedettiin
Kuulisin mielelläni lisää muidenkin käyttäjien kommentteja.

Kaapo

ps minulla tuo 19 versio toistaa juuri noita .srt tekstejä (joitakin)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2004 @ 06:59

kruuskan
Newbie
_
26. huhtikuuta 2004 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oiskohan se sitten ollu niin, että .sub tekstit ei toimi ja .srt toimii, enivei jommat kummat ei toiminu ainakaan mulla .19 versiolla...
tommiv
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2004 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain philipsiltä tälläisen vastauksen

Kiitos yhteydenotostanne Philipsin asiakaspalveluun.
Meillä ei ole tällä hetkellä tietoa uudesta päivityksestä kyseiseen
malliin. Philips suosittelee käyttämään DR DivX kooderia.

Tietääkö kukaan mikä on Dr DIVX kooderi.
kruuskan
Newbie
_
28. huhtikuuta 2004 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoittanee varmaankin softaa, millä pakkaat DiVX videosi... En tiedä varmaksi, mutta mulla on semmonen kutina, notta sillä vois myös asettaa kiinteet subit. Meinaavatkohan tuota hommaa... Eli ei olis siis tulossa FirmWare päivitystä ollenkaan, kun on uudet mallit tulossa?
tommiv
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2004 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eo ilmeisesti ole tulossa, en ainakaan usko. pitää vain kestää keltaista fonttia tai laittaa sitten kiinteät subit leffoihin...
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. huhtikuuta 2004 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toisaalta seuraavan version ajurit voi käydä tähän vanhaankin jos oikein tuuri käy :)
kruuskan
Newbie
_
28. huhtikuuta 2004 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luultavasti kuitenkin uuden mallin piirinä on MediaTek, tai kuitenkin eri piiri kuin nykyinen... eli silloin ei käy uudemman ajurit...
Danio
Suspended due to non-functional email address
_
30. huhtikuuta 2004 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän mahtaa olla ongelmana kun mun 737
ei suostu toistamaan Xvid pakattuja leffoja.
Firmware on 4.1.19
yksi Xvid lähti toimimaan,
kun vaihdoin AVI fourcc code changerilla tylysti vaan codecin divX:si. Se käsitys mulla on että ko. laite toistaa myös Xvid muodossa olevat avit.
Mainos
_
__
 
_
Henrik87
Newbie
_
3. toukokuuta 2004 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on .19 ja molemmat tekstit toimii mainiosti. Joissain leffoissa äänet vaa ei toimi. Ja miten toi on noitten .26 ja 19. kanssa? onks ne samoja? ku oon ettiny netistä ni niil on aina ollu molemmilla sama koko ja päivämäärä.

Jos jollain sattuu olemaan se ni voisko lähettää mun mailiin: wipeout_87@hotmail.com

luuleeko kukaan teistä tosissaan et tulee uus firmware jossa voi vaihtaa tekstin värin, paikan ja koon? Koska se ois tosi hyvä juttu ku varsinki widescreen leffoissa ne tekstit on suunnilleen keskellä ja se on aika ärsyttävää lukeeki niitä...
 
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvd737
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy