User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 19:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvd737
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips dvd737
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
tkay564
Junior Member

2 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2004 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo .26 firmis taisi olla susi. Oma soitin ei saanut enää millään ääniä aikaiseksi AC3 koodatuista filuista ja oli muutenkin ranttu, niin päätin kokeilla downgradea .19:ään ja heti auttoi! Nyt pelittää hienosti. Osoitteesta http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/dcbint?lang=eng&s=ccc&mode=search&searchstring=dvd737&country=FI löytyy enää .19 (ja .26 kiinalaisille) eli ovat ilmeisesti sielläkin todenneet epävakauden..
palmari
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2004 @ 03:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakkohan siin firmikses on jotain mätää olla, ku se pois otettiin. Onks kukaan tiedustellu Philipsiltä? Omis leffois on ollu ääni mp3 muodos, joten AC3 äänistä en osaa sanoa. Onko joku havainnut jotain muuta? Ite oon havainnu joissain leffoissa (hyvin) pientä pätkimistä, mutta ei se kaiketi firmiksestä johdu.
Newbie

2 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2004 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt tuota .26:sta siitä lähtien kun se ilmestyi, enkä ole huomannut minkäänlaisia bugeja.(ainakaan vielä) Itse asiassa päinvastoin. Vanhemman (.19) version kanssa .avia kelatessa soitin meni välillä täysin jumiin, eikä auttanut mikään muu kuin johto irti seinästä. .26:sella ei ole esiintynyt vastaavaa. Toisaalta en huomannut mitään muuta eroa. Vielä kun saisi .sub/.srt tekstitysten koon, värin ja sijainnin säädettäväksi...
Moolokki
Member
_
22. maaliskuuta 2004 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samat kokemukset tuosta 4.1.26. firmiksestä kuin End-R:llä. Tähän asti toiminnut paremmin kuin entinen 4.1.19.
FluidFlow
Newbie
_
22. maaliskuuta 2004 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläkin on FW .26 ja hyvin on toiminut. Tosin en omista vahvistinta, joten en tiedä miten AC3 äänet pitäisi kuulua.

Toinen juttu on, että miten saitte DVD-R levyt toimimaan koneessa. DVD+R toimivat todella hyvin, mutta -R laitettaessa näkyy vain mitä levyllä on ja siihen se jääkin. Poltto-ohjelmana käytän Neron uusinta. Kävin DVDRHELP:n sivuilla ja huomasin, että joillakin toimii DVD-R levyt. Itse käytin DVD-R levynä Maxellia.Onko se sitten levyistä kiinni?

julmu
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2004 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FluidFlow: Kyllä minulla ainakin DVD-R levyt toimii hienosti, ne on Sunstarin levyjä. Traxdata DVD-RW levykin toimi kun koitin. Ja toki tietysti ne + levyt.
Millä Neron versiolla oot polttanu ja mikä polttava asema? Mulla on NEC-1300A ja Nero 6.3.0.3
FluidFlow
Newbie
_
22. maaliskuuta 2004 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Julmu: Polttava-asema on NEC 2500A ja ohjelma on sama kuin sinulla. Tällä hetkellä käyttänyt vain Maxellin DVD-R levyjä. Pitänee yrittää käyttää muita merkkejä jotta saisin toimimaan. Mistä saa Sunstarsin levyjä? Traxdataa saa ilmeisesti CruzBrokerista?

Jawe
Suspended due to non-functional email address
_
22. maaliskuuta 2004 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko noi ääni ongelmat johtua siitä että mulla on RCA piuha siinä soittimen Digitaali/coaxial lähdössä eikä semmosta coaxial kaapelia.... mikä käytännön ero muuten noilla kahdella on RCA ja Coaxial
-Arttu-
Suspended due to non-functional email address
_
22. maaliskuuta 2004 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DTS-äänistä!

Terve!

DTS-äänien kanssa on monilla ongelmia! Samoin oli täällä, kunnes tajusin seuraavaa ainakin Yamahan vahvistimista:

Itseläni on vain yksi koksin sisääntulo ja se on osoitettu CD:lle. Monissa Raskaimmissa Jammuissa on myös koksi DVD:lle. Nyt siis jos otat signaalin sisään koksiin, joka on osoitettu CD:lle, pitää vahvistimen olla CD-moodissa ja sieltä kaivaa se DTS-äänivalinta päälle. Näin ollen DTS-äänet futaa mainiosti.

PS. Itselläni on tuo .26 firmis ja ihan ok toimii...
mpk666
Member
_
22. maaliskuuta 2004 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Voisko noi ääni ongelmat johtua siitä että mulla on RCA piuha siinä soittimen Digitaali/coaxial lähdössä eikä semmosta coaxial kaapelia....
Kumpi RCA:n piuha valkoinen vai punainen?
Valkoinen pitäisi olla.
Quote:
mikä käytännön ero muuten noilla kahdella on RCA ja Coaxial
Käytännössä kumpikin käy...mutta 75 ohmin koaksiaalia varmaankin hifistit käyttävät?
Veikkaan että korvalla ei eroa erota.
juhuri
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2004 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä eroa punaisella ja valkoisella piuhalla sitten on?
mpk666
Member
_
23. maaliskuuta 2004 @ 06:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä tiedä en ole koskaan testannu toi tieto oli vaan luettu jostain hifisivuilta!
juhuri
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2004 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, itselläni kun on kiinni punaisella.. Täytyypä vaihtaa jos sillä vaikka onkin merkitystä. On sitten oikein ;)

*** olut on parasta huumetta ***
kruuskan
Newbie
_
23. maaliskuuta 2004 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Punaisella ja valkoisella ei ole mitään eroa RCA johdoissa. Käytännössä ne ovat vain kaksi erillistä johtoa, jotka vain ovat kiinni toisissaan eristeistään.
karsta
Suspended due to non-functional email address
_
23. maaliskuuta 2004 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin Markantalosta 160?. Tinkimällä.
Olenko oikeassa, että tämäkään laatikko ei osaa soittaa mp3-levyltä shufflena kaikista alihakemistoista. Vain yhdestä kerrallaan??
Ei. Voi. Olla. Totta...
orvokki
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2004 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helou...

mä olen kuulkaa ihan hajalla noiden äänien kanssa... samalla dvd:llä on 6 leffaa, joista kolmessa kuuluu ääni? Yhteen on joku fiksu laittanu valkoset tekstit valmiiksi, eli se pelastaa, jos vaikka katselisi yöllä, jolloin ei ääniä voi kuunnella ees... kokeilin tota lpcm:n muuttamista mutta se ei auttanu. Ihan ku jossain vaiheessa kone olisi jotenkin seonnut ja alkoi kuulua disneyn alkumusa, mutta sit se jumahti ja piti sammuttaa koko laite pistorasian kautta... keksiskö joku nero nyt tähän pulmaan ratkaisua?
tkay564
Junior Member

2 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2004 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
orvokki: Laita .19 firmware
Konna
Newbie
_
26. maaliskuuta 2004 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DTS-äänet!!

Oon ostamassa kyseistä laitetta ja en ole yhtään selvillä että toimiiko dts-äänet vai ei. Liikkeessä sanoi ei, mutta kun olen lukenut näitä juttuja niin ne äänet ilmeisesti vahvistimesta riippuen toimii!!!!!!?????? Vastausta odotellessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2004 @ 12:26

julmu
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2004 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Konna: manuaalin mukaan kyllä, itse en ole testannut koska ei ole vahvistinta.
mpk666
Member
_
26. maaliskuuta 2004 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai se DTS äänien toimivuus tosta soittimesta johdu??? Itselläni ainakin toimii täysin moitteetta Sonyn vahvarilla.
palmari
Junior Member
_
29. maaliskuuta 2004 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Laite sanoo: Codec not supported. Kyseisen leffan Codec on DX50. Gspot:in mukaan se on DivX 5.0. Huomasin samalla, että on olemassa toinenkin Codec, Div50, joka myös menee nimellä DivX 5.0.

Onko teillä toiminut tämä DX50 Codec?
--->Krisu 11

Olet oikeassa...ensimmäinen leffa osui eteeni jota Philipsini ei pyöritä, vaan herjaa "codec not supported (qpel)"...muoto on juuri DX50 (DivX 5.0)..Höh,meni cd hukkaan...Tarvii muuntaa filu VirtualDubilla.
Member
_
29. maaliskuuta 2004 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Punaisella ja valkoisella ei ole mitään eroa RCA johdoissa. Käytännössä ne ovat vain kaksi erillistä johtoa, jotka vain ovat kiinni toisissaan eristeistään.
Täsmennetään tuota sillä että värillä ilmaistaan vain että kumpi kanava on kyseessä L/R koska se helpottaa kytkemistä, eli siis ne ovat juuri samanlaisia johtoja.(keltaista käytetään kuljettamaan kuva-signaalia).parhaan äänen laadun saa optisella(valokuitu)kaapelilla
jos vain soittimesta että vahvarista löytyy moiset.
ja vielä siitä että ainakin minuun korvaan kuuluu selvä ero optisen ja rca-kaapelin välillä.
karsta
Suspended due to non-functional email address
_
30. maaliskuuta 2004 @ 03:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, siis tarkoitin kysyä tuossa aiemmin, että onko tosiaan niin, että tämäkään laite ei osaa soittaa mp3-levyltä shufflena/randomina kaikista alihakemistoista. Vain yhdestä kerrallaan?? Vai onko siihen joku kikka? (kaikki juureen. No ei kiitos...)

Eikö kukaan muu kaipaa tällaista ominaisuutta?!!?!?!

- Karsta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2004 @ 08:40

Junior Member

1 tuotearvio
_
30. maaliskuuta 2004 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin myös kyseisen soittimen hintaan 169? expertiltä... muuten olen tyytyväinen mutta mulla oli cd täynnä erilaisia musiikkivideoita eri mpeg muodoissa ja toisti soitin ainakin yhden kymmenestä... lievä vitutus... eli siis soitinko ei toista tiettyä mpeg muotoa vai mikä oli?
pitääkö tekstitys tiedoston muuten olla saman niminen kuin divx/xvid tiedosto? ja mitä ne subit on mitä porukka on saanu toimiin?
Mainos
_
__
 
_
kruuskan
Newbie
_
30. maaliskuuta 2004 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla ainakin on kaikki mpegit toistanut ihan hyvin. Subitiedostoista .srt ja .sub toistuvat ja niiden ei tarvitse olla saman nimisiä videotiedoston kanssa.

Niin, semmoisen bugin olen teksteissä huomannut, että jos elokuvan tekstit loppuvat ennen kuvan päättymistä (siis vaikka lopputekstit pyörii) niin soitin kaivaa esiin edellisen elokuvan tekstit ja näyttää niitä siinä lopputekstien päällä.

Eli sama suomeksi :) : jos katson elokuvan, joka kestää vaikka 1h40min ja sen jälkeen elokuvan, joka kestää 1h30min niin sitten kun tästä jälkimmäisestä pätkästä loppuu tekstitys niin alkaa edellisen elokuvan tekstit pyörimään...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2004 @ 05:49

 
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvd737
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy