User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 07:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > kiss dp1000
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KISS dp1000
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:1234>
Reginald3
Newbie
_
15. syyskuuta 2004 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.
Olen virolainen ja meilla Virossa on KISS vähäntuntuinen kauppamerkki. Voiteko olla avuksi kenella on KISS dp1000. Miksi en kuva subtitles kun katson divx ja xvid.
Kirjoitin CD-lle subtitles ja leffan. Millainen täytuu olla subtitles types of file.
kiitos


reginald
Juhoman
Member
_
15. syyskuuta 2004 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile laittaa tekstit ja elokuva samannimisiksi, mutta eripäätteillä.

Esim:
Elokuva.avi
Elokuva.srt

Ja tekstin tulee olla oikeassa muodossa eli SRT.
Netistä löytyy ohjeita miten tekstit muutetaan SRT muotoon.
jaama
Newbie
_
16. syyskuuta 2004 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Kissin kanssa ollut mitään ongelmia tekstityksen suhteen? Jos ei huomioda käyttäjästä johtuvia vaikeuksia...

Laite ylipäätään tukee tekstejä? Tekstit erottuvat selvästi? Sijoittuvat fiksusti Ja tulevat ajallaan?
hopeja
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2004 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole ollut mitään ongelmia tekstityksen kanssa. Hyvin erottuu ja sijoittuu. Ajastuksen kanssa on normi firmiksillä häikkää, tulevat silloin hieman aikaisin. Mutta kun laittaa modatun firmiksen, 2.8.4, siinä on korjattu ajastus. Itellä on se ollut jo pitkään käytössä ja se on ollut hyvä ja toimiva firmis. Sen saa täältä; http://www.mpeg-playcenter.com/

jaama
Newbie
_
16. syyskuuta 2004 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta... =)

Siis tukee irtotekstejäkin... käykö sekä .sub että .srt formaatit?
hopeja
Suspended due to non-functional email address
_
17. syyskuuta 2004 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kummatkin käy, kunhan on vain poltettu levylle yllä neuvomalla tavalla.

Esim.
elokuva.avi
elokuva.sub tai srt
jaama
Newbie
_
18. syyskuuta 2004 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kaippa se on sitten semmonen hommattava...
Reginald3
Newbie
_
18. syyskuuta 2004 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos. Subit on kunnossa. Nyt viela yksi ongelma. Kun katson JPEG kuvia on kuva ihan bad quality, mutta kompuuterissa katsoen on kaikki kunnossa. Täytyyko olla näin? Kuvat on otettu hyvän digikonella.

reginald
jaama
Newbie
_
22. syyskuuta 2004 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tietoa KiSS:n 2.8.5 version plussista/miinuksista verrattuna modattuun 2.8.4:een? Entä hajua modatusta 2.8.5:sta?

Hain just oman koneen postista...
Member

1 tuotearvio
_
23. syyskuuta 2004 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Matlok
Newbie
_
30. syyskuuta 2004 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä tämä soitin vaikuttaa siis helppokäyttöiseltä johon Firmwaret saa kätevästi hankittua? Onko näin? Mutta miltä tekstitys sitten näyttää? Väri? Onko kirjaimet rajattu esim. mustalla, jotteivat ne sekottuisi itse kuvaan.. esim. jos tekstitys olisi täysin valkoinen se ns. uppoisi elokuvassa joihinkin valkoisiin kohtiin. Mitä mieltä muuten olette soittimesta. Kaipailisin vastauksia soittimen omaavilta henkilöiltä.
tvermila
Newbie
_
2. lokakuuta 2004 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin tänään ostamassa ko. soittimen. Ensimmäiseksi kokeilin divx-elokuvaa. Sub. tekstit eivät näkyneet. Päätin päivittää firmiksen. Poltin modatun 2.85 version cd-rw levylle ja yritin päivitystä. Ei onnistunut. Tämän jälkeen yritin toisella cd-rw levyllä, jolla ei myöskään onnistunut. Seuraavaksi poltin firmiksen tavalliselle cd-r levylle, joka meni onnistuneesti läpi. Tämän jälkeen pistin saman elokuvan pyörimään ja tekstit näkyivät. Ainoa murhe on, että skandit näkyvät välillä oikein ja välillä ei. Noin joka toisessa tekstirivissä ne näkyvät väärin. Toimiiko 2.84 version firmiksessä skandit kunnolla? Pystyykö firmistä päivittämään vanhempaan?
hopeja
Suspended due to non-functional email address
_
5. lokakuuta 2004 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä minä olen päivittänyt firmikset cd-rw levyillä ja hyvin on mennyt. Kyllä sen firmiksen pystyy päivittää vanhempaan. Itse käytän vieläkin modattua 2.8.4 firmistä, koska se on mielestäni vieläkin paras firmis; tekstien ajastus ja skandit toimivat.

Matlok:
Tekstit ovat valkoisia ja mustilla reunoilla, ei oo ongelmia näkymisen suhteen. Mulla on laite toiminnut tosi hyvin, ei ole ollut pienintäkään ongelmaa. Olen katellut paljon divx-leffoja,svcd-leffoja ja normi dvd-leffoja. Missään ei ole ollut ongelmia.
jaama
Newbie
_
7. lokakuuta 2004 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2.8.4. uppos koneeseen rw:ltä ongelmitta ja tekstitykset toimivat moitteetta... valkoisten tekstien alle tulee aavistuksen verran läpinäkyvä musta suorakaide, joka sinänsä ei haittaa kuvan näkymistä.

Muutamaa divx leffaa kelaillessa olen "saanut" koneen jumiin...

en oli tarkastanut elokuvien kodekkeja, mutta voisin kuvitella ett kyseessä on joku tietty vanha(?) divx:n versio... uudempien leffojen kanssa toiminut ongelmitta. yhden musiikki dvd:n chapterit eivät ainakaan äkkisältään suostuneet vaihtumaan.
richardov
Suspended due to non-functional email address
_
16. lokakuuta 2004 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi,
leffat ja tekstit *.sub ovat saman nimisiä
mutta vain parissa levyssä tekstit näkyy
firmware on 2.8.5
onko kellään hajuu missä mättää?

ps.onko mahdollista pistää levylle kaikenvaralta sekä
*.sub että *.srt tekstit että lukis sit jompaa kumpaa vai meneekö sydeemi siitä hämilleen, kokemusta?
tvermila
Newbie
_
16. lokakuuta 2004 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa laittaa modattu 2.84 firmis. Mullakin on sen jälkeen toiminut kaikki leffat teksteineen moitteetta...
richardov
Suspended due to non-functional email address
_
17. lokakuuta 2004 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täytyy kokeilla,
mikä on "modattu" firmis?
richardov
Suspended due to non-functional email address
_
18. lokakuuta 2004 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä auttanut modattu eikä orginal 2.8.4 firmis,
ei pysty enää päivittään takas 2.8.5 modatun jälkeen,
taitaa olla KISSn maanantai painos,,,eikun vaihtoon vaan kone
tvermila
Newbie
_
18. lokakuuta 2004 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl mä ainakin pystyin päiväittämään alaspäin modattuun 2.84:ään sen jälkeen kun olin testannut modattua 2.85:ttä.
jaama
Newbie
_
31. lokakuuta 2004 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen huomannut muutaman uuden Xvid+AC3 leffan kanssa nykimistä sekä äänen että kuvan suhteen joissain kohtauksissa... Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Mahtaakohan ongelma olla elokuvassa itsessään (esim. pakkauksessa), vai laitteessa? mielipiteitä asiasta?

ApolloX
Newbie
_
1. marraskuuta 2004 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täälläkin on samanlaisia ongelmia 2cd:n AC3 elokuvien kanssa, varsinkin jos kuva on FullScreen. Widescreen-versiossa nykiminen ei ole aivan yhtä pahaa.

Onkohan tähän ongelmaan mitään ratkaisua? Jotkut elokuvat ovat aivan katsomiskelvottomia nykimisen johdosta.
jaama
Newbie
_
1. marraskuuta 2004 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
samat leffat valitettavasti pyörivät kaverin philipsissä ilman ongelmia...

eli vika ei taida olla elokuvassa, vaan koneessa. Itselläni on koneessa modattu 2.8.4, joka taitaa olla tekstien kannalta paras vaihtoehto... eikä taida tossa 2.8.5:kään kehumista olla, alkuperäisessä ainakaan.
tvermila
Newbie
_
2. marraskuuta 2004 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni olen huomannut nykimistä, kun olen pistänyt leffan pauselle muutamaksi minuutiksi ja jatkanut sen jälkeen katselua. Yleensä siihen on auttanut että sammuttaa laitteen ja hyppää kohtaan johon oli jäänyt...
jaama
Newbie
_
2. marraskuuta 2004 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auta tähän ongelmaan...

pistin koneeseen modatu 2.8.5 firmwaren ja mikään muu ei muuttunut, paitsi teksteistä jäi osa ruudun reunan alle... yritin pistää vanhan modatu 2.8.4 takasin, joka aiheutti ilmoituksen "error 14" ja kone ei enää ota minkäänlaisia komentoja vastaan. Kun johdon tökkää seinään näkyviin tulee teksti "KISS DVD" ja mitään muuta ei tapahdu.

Miksiköhän markkinoilla ei ole ongelmitta toimivaa Divx/Xvid soitinta....
Mainos
_
__
 
_
ApolloX
Newbie
_
3. marraskuuta 2004 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan olemassa sellaista ohjelmaa jolla voi koodata uudestaan elokuvat. Esim. Divx 3 lowmotionit Xvideiksi jne..? Aika työlästähän se olisi, mutta ainakin pääsisi pätkimisestä.
 
Sivu:1234>
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > kiss dp1000
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy