User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 07:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > kiss dp1000
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KISS dp1000
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
pet499
Newbie
_
26. joulukuuta 2004 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä jatkoa tähän hienoon firmware päivitykseen. Eli täytyykö tehdä buuttilevy. Pyytää restarttia toistamiseen, kissin sivujen eject, back, 6,7,8 painelut eivät johda puusta pitkään. Eli miten modattu 2.9.0 ajetaan tohon ...tun koneeseen.
pet499
Newbie
_
31. joulukuuta 2004 @ 02:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firmware 2.9.0 tuli asennettua ja toimii originaalina hyvin. Dp 1000 vaati restarttia omalla koneellani n. 5 kertaa ennen kuin päivitys lähti käyntiin. Normaali restart ei toiminut vaan vaati virtälähteen irrottamista seinästä. Nyt ei ole avit pysähdelleet ja teksti sekä skandit on kunossa
atum
Suspended due to non-functional email address
_
31. joulukuuta 2004 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli "pet499", huomasit saman asian kuin minä, että homma toimii 2.9.0:llaa. Hauska huomio oli se, että aluevapaa oli päällä, vaikka päivitin soittimen ko. firmiksellä. Varmaan se on asetuksissa jossakin, ei itse firmiksessä. Ja kuten aikaisemmin mainitsin, ei ole pysähdellyt divx katsellessa kertaakaan ja jopa kelaus toimii!!! Maailma muuttuu, Eskoseni!
Jasulii
Newbie
_
1. tammikuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten teillä toisilla...
Toimii noi leffat DVD levyltä katottuna,siis jos olette polttanut esim 6 divX leffaa samalle levylle....
Vai olenko yksin ongelmani kanssa..:(
Kun näissä uudemmissa on kai joku Toshiban uus driveri,joka kai pätkii suurimmassa osassa tapausta n.10 minuutin jälkeen,leffan alkamisesta.
Liekkö päivitystä tulossa,vai pitääkö masiina pistää vaihtoon?
wertyqa
Junior Member
_
1. tammikuuta 2005 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uusi ongelma: ps2:n kuva huono kun kiss samassa scart jakajassa ps2:n kanssa

eli siis kuvassa menee heikko vaaka raita ja kuva välkkyy tai oikeastaa värit välkkyy aika ajoin. onko kukaan muu huomannut tuota? scart jakaja on ihan tavallinen "hardis" jakaja ei siis sähköinen joka pistää "piuhat" poikki kun valitaan mitä liitintä käytetään. sama jakaja on toiminut philipsin dvp630 ja yamada dvx6600 kanssa.

ja mitä tulee tuohon firmis päivitys juttuun niin... verkkokaupasta ostin koneen joulukuun puolivälissä ja koneessa toshiban 1802 drive ja 2.8.5: n EDELTÄNYT firmis... mikä nyt sitten olikaan.

aseman koodivapaa ongelman sain hoidettua tässäkin viestiketjussa annetuilla linkeillä - kiitos niille joille se kuuluu ;)

mutta kun asensin 2.9.0 firmiksen (kiss:n oma), piti aluekoodi laittaa käsin päälle setupissa ennen kuin sain jenkki dvd:t toimimaan.

millä nuo etupaneelin siniset valot nyt saikaan himmeämmiksi?

kiitos

niin piti muokata sitä että kokeilin ensin sitä että otin kiss:n virtapiuhan irti. sitten vasta kun itse scart piuhan otti pois niin ps2:n kuva oli ok... tietenkin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2005 @ 16:01

Jasulii
Newbie
_
1. tammikuuta 2005 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla oo niin mitään väliä,noilla aluekoodeilla,kun en tuu ikinä kahtoo,mitään muuta kun netti elokuvia......
Mutta tosiaan,jos poltatte useemman leffan DVD-levylle,niin eikö teidän Toshiba 1802 driveri hyydy,vai olenko yksinäni tään ongelman kanssa? :(
Juha8
Newbie
_
3. tammikuuta 2005 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko joku saanut kissin alkuperäisellä 2.9.0 firmwarella aluekoodin vapaaksi?? Jos on niin miten?
wertyqa
Junior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juha8: kyllä olen saanut. ohjeet tähän löytyy juuri tästä viestiketjusta, mutta... lyhyesti:

1. soittimessa on aika varmasti toshiban 1802 asema <<< pitää selvittää
2. liity mpeg-playcenter.com:iin
3. LUE hyvin ja lataa tarvittava aseman firmis päivitys
4. asenna aseman päivitys
5. sitten...
5.1 soitin päälle
5.2 kelkka auki
5.3 kaukkarista CLEAR ja heti perään 2, 7 ja 6
5.4 esiin tulevassa menussa SCART:n kohdan jälkeen pitäisi olla REGION
5.5 vaihda REGION esim. ALL ja paina OK

ja sitten katsomaan esim. honkkari pätkiä ;)

en tiedä poistaako mv:n (kun ei ole tarvetta).

HUOM! tämä siis toimii kohtien 1,2,3 ja 4 kohdalla vain jos on toshiban asema. annetulla nettisivulla neuvotaan soittimen muihin versioihin apua.

edellä mainitun olen itse testannut ja hyväksi todennut. jos et ole varman miten tehdään (jos on vaikka kielimuuri) niin tähän ketjuun viestiä.
Juha8
Newbie
_
5. tammikuuta 2005 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt yrittänyt päivittää tota soitinta mv modatulla päivityksellä että sais sen region freeksi mutta eipä ole onnistunut. Jossain neuvottiin että pitää eka päivittää vanhempaaan versioon.
* 2.6.5
* 2.8.0
* 2.8.3

Ainoo jonka noista löysin oli 2.8.0 ja se heitti erroria päivityksen yhteydessä, että ei sitten silläkän voinut päivittää vanhempaan ekana.

Eli miten te olette tän nyt teheet?

Asema on se 1802.
wertyqa
Junior Member
_
5. tammikuuta 2005 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki vastaukset löytyvät osoitteesta:
http://www.mpeg-playcenter.com

kaverit ovat saaneet tehtyä 1802 aseman firmiksen modaus softan jolla saat siis tuon soittimen dvd-aseman aluekoodi vapaaksi. sitten asennat uusimman kiss oman päivityksen 2.9.0 ja sieltä annettujen ohjeiden avulla kerrot soittimelle haluavasi katsoa alue 0:n levujä.

ainakin minulla onnistui ensimmäisellä kerralla. eikä homma ollut todellakaan vaikea. soitin ostettu 15.12.2004
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2005 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki vastaukset löytyvät osoitteesta:
http://www.mpeg-playcenter.com

Umpisuomalaiselle tuolta ei löydy kaikkia vastauksia.Ei nimittäin minulla ainakaan käänny toi englanti kovin hyvin jos ollenkaan.Itselleni on tulossa tuo kissin soitin myös ja on ihan kiva että täällä jotkut neuvovat soittimen päivityksessä ja muussakin´suomeksi.Kiitos.
Juha8
Newbie
_
6. tammikuuta 2005 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
wertyqa:

Eli siis sinä avasit soittimen ja otit dvd aseman pois ja kiinnitit tietokoneeseen ja flässäsit dvd aseman sitä kautta?
wertyqa
Junior Member
_
6. tammikuuta 2005 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei... ASEMAA ei tarvitse ottaa irti. linkistä - kun olet rekisteröitynyt - voit ladata ASEMAN firmware päivityksen. homma toimii ihan samalla tavalla kuin jos päivittäisit SOITTIMEN.

eli siis kaksi päivitystä pitää tehdä.
1. ASEMA < ei virallinen kiss päivitys
2. SOITIN < virallinen kiss päivitys 2.9.0.

tässäkin ketjussa puhuttu modattu firmis - orggis tai jotain - ei minua kiinnosta koska pääsääntöisesti lataan vain televisio sarjoja joita ei ole vielä saatavana dvd:llä. ostan sitten sarjat dvd:llä kunhan jenkit tai joku muu maa saa ne julkaistua. eikä tekstityksillä ole minulle niin väliä, vaikkakin katson todella paljon kaukoidästä tulevia leffoja ja sarjoja.

ilmeisesti olisi hyvä saada tähän ketjuun TODELLA yksityiskohtaiset ohjeet miten kiss dp1000 saadaan toistamaan kaikkia eri aluekoodeja... yritän saada sen aikaiseksi viikonloppuna.
Jasulii
Newbie
_
7. tammikuuta 2005 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaha..Oisko kellään tietoo mikä mun DP-1000:een tuli,kun aikanaan päivitin sen 2.9.0 versiolla ja kun siinä on se Toshiban 1802 driveri ja se ei suostunut näyttää DVD:lle poltettuja DivX leffoja,niin ajattelin päivittää sen alaspäin tolla 2.8.5 forcing loader updeitilla,jonkä löysin tuolta yllä mainituilta sivustoilta.Noh,päivitys näytti menevän ihan hyvin ja kun sitten loppujen lopuksi nykäsin töpselin irti seinästä,niin sen jälkeen ei ole näkynyt minkäänlaista kuvaa.Kone tuntus pelittävän ihan OK,CD:lle poltettu leffa alkaa pyöriä,mutta ääntä tai kuvaa ei näy.
Yritin sitten asentaa uudestaan sitä 2.9.0 versioo,ilman kuvaa ja asennus alkoi prosentit juoksi näytöllä ja sylkäs levyn ulos ja töpseliä taas irti ja sama juttu.Ei näy,ei kuulu mitään.
Mikähän avuksi?Onko kellään ideoita/tietoa.
Vai pitääkö lähettää liikkeeseen takas...
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2005 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi hieno homma Wertyqa jos tekisit noi ohjeet.
Tarjoan pullakahvit kun nähdään.
nik-ke
Newbie
_
11. tammikuuta 2005 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen soittimeen tytyväinen, mutta yksi asia kummastuttaa. Jotain muutakin taisi tämä sama..anyway.. dvd+/-r ja levyssä 5kpl divx/xvid filmiä ja elokuvat pysähtelee. Itselläni on uusin Hi-Jackin 2.9.0, jotenkin tuntuu että vika on dvd-asemassa tai sen ajurissa. Päivittyvät codekithan tuo enemmän uutta koneen levyjentunnistamiseen. Onko joku enemmän jyvällä:)
Jasulii
Newbie
_
12. tammikuuta 2005 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti se johtuu "uusien" mallien sisällä olevista Toshiban 1802 "driver":stä ja sen sopimattomuudesta,ainakin vanhoihin firmwareihin.....
Toivottavasti uutta firmwaree tulis kehiin ja pian.
tsalonen
Newbie
_
16. tammikuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin 15.1 uuden Kiss Dp-1000:n verkkokauppa.comista. Firmware on 2.8.5. Muuten se toimii hyvin mutta Finlux TV:ssäni katsoessa DVD:tä kuvaruudun yläosa n. 1/5 osa "vääntää" sivuittain joka on hyvin häiritsevää. Videota on jo epämiellyttävä seurata kun ihmisten päät "katkeaa/häviää" ajoittain. Onko kellään ollut aiempaa vastaavaa kokemusta? Korjaiskohan 2.9.0 versio moisen vian? Ei kai vika vois olla TV:ssä. Normaalia kasettivideota katsellessa videokanavalla ei moista ongelmaa ole eikä Kissin sivuilla ole tällaisesta ongelmasta mainintaa.

tusa
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2005 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt tuli itselle tämä kissin soitin mutta taitaa lähteä paluu postissa takaisin.Ongelma on kun katsoo alkuperäistä dvd elokuvaa noin viiden minuutin katselun jälkeen laite menee jumiin kuva jää stoppiin.Toinen ongelma kun laitteen kytkee komponentti liitännällä on kuva sininen kaikki vaalea onkin sinistä.Ohjelmisto versio on 2.9.0. Onko mitään vinkkejä.

Löytyykö aseman päivitys tuolta http://www.mpeg-playcenter.com
jos niin mistä sieltä ja millä selvittää mikä asema laitteessa on.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. tammikuuta 2005 @ 18:05

toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2005 @ 07:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä lisää kysymyksiä.Verkkokaupasta neuottiin päivittämään laite uudestaa näin tein mutta onko normaalia että päivityksen jälkeen laite pyytää käynnistämään itsensä uudestaa niin ei onnistu kuin poistamalla töpseli seinästä ja laittamalla takaisin.
Odotin kyllä että divx/xdiv elokuvilla voi tulla ongelmia
mutta ettei näytä edes alkuperäisiä dvd elokuvia tosi hyvä soitin joo.
michardo
Suspended due to non-functional email address
_
20. tammikuuta 2005 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla jumaa DVD leffat muutaman minsan jälkeen kuin myös kaikki muutkin formaatit ennen pitkää. 2.8.5 firmiksellä toimi parhaiten ja sain jopa leffan katottua! Tämän jälkeen kone rupee pätkii ja jumailee ja freezaa sitten lopulta kokonaan. Eri firmiksiä on kokeiltu ja tiedot kertoo ettei tota vehjettä oikein saa toimimaan hyvin millään softalla. Toshiban 1802 asemalle ei näemmä saa kunnon softaa millään. Älkää hyvät ihmiset ostako.

Palautin laitteen verkkikseen.
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2005 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samat sanat.Älkää hyvät ihmiset ostako.Palautin laitteen verkkikseen.Miten tämmöisiä saa edes myydä.
michardo
Suspended due to non-functional email address
_
21. tammikuuta 2005 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanos muuta. Luulis että tehdas edes testaa laitteet ennen kuin ne laitetaan myyntiin. Onhan tossa pieni mahdollisuus että firmiksellä saatais homma toimimaan, mut oikeesti what do we care?
Nää www.mpeg-playcenter.com:in propellihatuthan ne laittaa noihin omia DVD-rommeja ja tuunailee niitä oikein huolella. Siistii jengiä.
1timppa2
Newbie
_
22. tammikuuta 2005 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, tulihan sieltä verkkokaupasta soitin sitten vihdoin ja ohjelmaversiokin valmiiksi joulukuun 2004 v.2.90 päivitettynä. Odotukset korkealla ja koneeseen ihan oikeesti ostettu dvd-levy,jonka olen toisella soittimella katsonut. EI TOIMI LAITE... samoja ongelmia kuin muillakin. Pysähtyy hetken päästä ja ilmottaa,ettei levyllä ole toistettavaa... cd-rom levyksi haukkuu p..kele, vielä. Kyllä Verkkokauppa saa tavaran takas.En varmasti aio itse edes yrittää päivittää,koska sitten ne väistää tietysti takuuvastuut tms... Älkää nähkö vaivaa hankkia tällästä riesaa(=KISS DP-1000)itsellenne.Ette pääse palkoille,vaan hakkaatte vielä muijan ja muksutkin äkäpäessään vehkeen kans puljatessa. Vastuutonta kaupankäyntiä???
Mainos
_
__
 
_
Member

1 tuotearvio
_
22. tammikuuta 2005 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan laatu laskenu, kun firma on saanut hiukan nimeä ja lisää markkinoita -> ruvetaan tekemään mahdollisimman halvalla ja laatu kärsii.
Itellä reilun vuoden vanha soitin on toiminut kuin se kuuluisa junan vessa, ei mitään valittamista laitteesta.
Firmiksen olen aina päivittänyt, kun virallinen firmis on julkaistu. Modattuja en ole käyttänyt.
Mykistävää kuulla, ettei laite toimi nykyään.

EDIT:En olekkaan enään varma, suosittelenko laitetta enään kenellekkään :/

AMD Athlon 64 3500+
GeForce 6600GT 128Mb
2Gb
250Gb+250Gb
Win XP pro

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2005 @ 07:06

 
Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > kiss dp1000
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy