Pelinäppäimistöä ostamassa
|
|
Member
|
8. lokakuuta 2008 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Naurua, hekotusta, räkätystä yms........
xD
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti abla: Kellään kokemusta Saitek Eclipse Gaming Keyboardista?
Ihan passelin näköinen kun ei ole kaikenlaisia höpön höpön näppäimiä :D
Muistelisin että Stockmanilla yllättäen sai noita aika halvalla?
Nimikin sen jo kertoo GAMING keyboard. Eli mieti tarkkaan, ovatko kaikki ominaisuudet sinulle tarpeellisia.
Jos ihan pilkkahintaan saat, osta pois, mutta varaudu ylimääräisten ominaisuuksien aiheuttamiin ongelmiin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kekisboy: Pelasin BF2 klaanitasolla ja mulla oli euron näyttö. (tuo CRT)
Eli apilaksen mielestä en pelannutkaan?
Noista em. asioista näyttö on se vähiten merkitsevä tekijä koneen muun kokoonpanon ollessa se eniten vaikuttava tekijä. Toki jos näyttö on liian "hidas" minkäänlaiseen pelaamiseen, ei siitä tule mitään. Ja mitä ylemmäs pelaamisen tasolla mennään, sitä tärkeämmiksi kaikki pikkuseikatkin muuttuvat, esim juuri tuo näyttö. (itsellä 250? näyttö, malli sigussa, 2 ms vasteajalla)
Mutta sitä vaan ihmettelen, missä myydään näyttöjä eurolla (tai tässä tapauksessa varmaan 6 mk:lla). Kertoisitko? Ostaisin vaikka pari kappaletta.
Thermaltake Soprano DX VE7000BNS|Asus P5B|Be Quiet! Straight Power 600W|Intel Core 2 Duo E6750 @2,66 GHz, cooled by: Noctua UN-H12P|4x A-data 1 Gb 800 MHz|Inno3d GeForce 8800 GTX|Samsung DVD+/-R/RW DL|Seagate 320Gb + Samsung 1Tb + Buffalo 1 Tb hard drives|Benq G2420HDBL|Steelpad 5L|Logitech MX518|Sennheiser HD555|IBM KB-8926
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2008 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos tykkää törsätä rahaa niin ns. "pelinäppäimistö" on loistava valinta.
Tavallisella pärjää ihan hyvin...
|
Member
3 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2008 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kekisboy: Abla saitekin eclipse on tosi hyvä ainakin mielestäni . Ei kyllä boksissa lue että gaming mutta kylla ainakin turun hansasta saa 19,95 niitä.
No just Turun Hansassa mäki olen nähy noita :D
Ei kyllä ole pahan hintanen vaikka oliski ihan paska.
Eikö se tuo ole?
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0285
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2008 @ 22:40
|
Member
5 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2008 @ 23:44 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0285
Tuohan se. Huomatkaa että Verkkokaupan hinta on kalliimpi kuin joidenkin paikkojen 19.95, koska Verkkokaupassa tuo on nyt pelkkä tilaustuote. Jos heillä olisi niitä varastossa, hinta olisi paljon alhaisempi. Turha tilata ja myydä pilkkahinnalla, voitto jää pieneksi.
Sääliksi käy noita kahta jotka ovat tilanneet tuohon hintaan tuon lankun.
Ja tuossapa ei ole pahemmin mitään "ominaisuuksia jotka menevät sekaisin" tms, edes omaa ohjelmistoa ei ole mukana toisin kuin monen muun "pelinäppäimistön" kanssa. Ihan tyytyväinen olen, mutta ehkä harkitsen vielä jotakin Keytroniccia tms vakavampaan käyttöön jos pääsen esteettisistä esteistä yli.
Volyyminsäätönapit ovat kivat :)
Intel X3220 & Apogee GTZ | Asus P5E X38 | 4GB DDR2 HyperX | Sapphire HD4850x2 & XSPC | 2.9TB HDDs | Zalman ZM-600HP | Lian Li PC-A10 | 2x Thermochill PA120.3 | 2x HP ZR2740w | Kensington Expert Mouse | Topre Realforce 105UFB
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. lokakuuta 2008 @ 00:02 |
Linkki tähän viestiin
|
En kyllä tajua. Jos joku haluaa ostaa 100e näppiksen niin antakaa jumalauta ostaa. Ei ole teidän pussista poisa.
lol
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 00:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: En kyllä tajua. Jos joku haluaa ostaa 100e näppiksen niin antakaa jumalauta ostaa. Ei ole teidän pussista poisa.
Todellakin ja huomattavasti enemmän näppiksen kanssa hifistelemällä saa rahalleen vastinetta kuin ostamalla 10000? hopeiset kaiutinkaapelit ja kertomalla sitten netissä kuinka "mikroinformaatio lisääntyi"...
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
Strobolt
Junior Member
|
9. lokakuuta 2008 @ 02:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Olipas hauska ja viihdyttävä ketju luettavaksi, jopa tietoa tarjoava. Vähän hitaanlaisena lukijana tähän se pari tuntia vierähti, mutta mikäs siinä, joskin ekan parin sivun jälkeen mitään uutta infoa sinänsä ei ilmaantunut. Kaikille tylsistyneille suosittelen ketjua varauksetta.
Jos joku on kuitenkin erehtynyt tänne ihan topicin houkuttelemana niin tässä summa summarum 10 sivun jutustelusta:
Näppistä ostaessa mene itseesi ja mieti mitä ominaisuuksia tarvitset näppäimistöltäsi.
1. Mitä pelejä pelaat? Voiko näihin peleihin kehitellä hyödyllisiä makroja? Kuunteletko musiikkia kun pelaat? Multimedia-näppäimet voivat olla hyödylliset.
2. Tarvitsetko taustavalaistua näppäimistöä? Jotkut pelaavat mieluummin pelkkä näyttö valaistuksenaan jätesäkit ikkunoissa kuin pöytälampun valossa joka saattaa joissain näytöissä aiheuttaa ikäviä heijastuksia.
3. Kokeile itsellesi mukavan tuntuinen näppäimistö. Älä skippaa tiettyjä näppäimistöjä vain koska ne ovat halpoja.
Kalliimpia pelinäppäimistöjä(esim. razer tai logitech G11 ja G15) ei ole riippumattomissa ja luotettavissa vertailuissa todettu ns. halpisnäppiksiä nopeammiksi tai tarkemmiksi, joskin jälkimmäinen liittyy näppäintuntumaan.
Yrityksistäni huolimatta en liene kuitenkaan täysin objektiivinen asian suhteen, sillä itse olen henkilö joka mielellään pelaa jätesäkit ikkunoissa ja ledit välkkyen vain sen takia että tykkään hifistellä. Omasta mielestäni se on riittävä peruste kalliimman hinnan maksamiseen näppiksestä.
Mutta varokaa te jotka luulette moneen kertaan esille tuodun login UltraX:n WASD-näppäimien olevan jotenkin huonommat kuin vastaavat razerin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 02:12
|
Member
1 tuotearvio
|
9. lokakuuta 2008 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep-jep, hyvät naurut tää on kyllä kirvoittanut. Itse arvostan niitä, jotka pääsevät "addict" tasolle asiatekstillä, eikä jatkuvalla väittelyllä ja pään aukomisella.
Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: En kyllä tajua. Jos joku haluaa ostaa 100e näppiksen niin antakaa jumalauta ostaa. Ei ole teidän pussista poisa.
Ei kyse ole siitä, että onko se meidän pussista pois vai ei. Vaan topic:n aloittaja kysyi itselleen sopivaa pelilankkua eli siitä on nyt tässä kysymys.
Ja itse väittely alkoi siitä, kun porukka ehdoitti ainoastaan noita ylikalliita lankkuja niin minä kysyin, että mitkä ovat ne ominaisuudet, jotka tekevät noista ylikalliista lankuista parempia pelilankkuja kuin nuo tavalliset 15?-20? lankut? Ovatko ne mahdollisesti tällaiset ominaisuudet kuin:
välkkyvät ledi- ja koristevalot, erilaiset pehmikkeet, multimedia näppäimet, lcd-näyttö, pakkauksessa lukeva teksti "Only for gameing", hienot logot/tarrat ja ylikallis hinta. Eli nämäkö ovat ne ominaisuudet, jotka tekevät niistä tosipelaajan pelilankkuja? Henkilökohtaisesti minun mielestäni mikään noista äsken mainituista ominaisuuksista ei liity pelaamiseen pätkäänkään!
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaakattaja: huomattavasti enemmän näppiksen kanssa hifistelemällä saa rahalleen vastinetta kuin ostamalla 10000? hopeiset kaiutinkaapelit ja kertomalla sitten netissä ...
Miten tämä hifistely liittyy siihen, että topic:n aloittaja on etsimässä itselleen sopivaa pelilankkua? Etkö Kaakattaja ymmärrä, että nyt ei etsitä hifistely lankkua vaan PELILANKKUA!
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 13:46
|
mrcheeky1
Suspended due to non-functional email address
|
9. lokakuuta 2008 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuka sen edes pystyy määrittelemään mikä sellainen pelinäppäimistö on? Eiköhän se ole vain nimi jolla kiskotaan rahat pois kuluttajilta..
Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mrcheeky1: Kuka sen edes pystyy määrittelemään mikä sellainen pelinäppäimistö on? Eiköhän se ole vain nimi jolla kiskotaan rahat pois kuluttajilta..
Tässä on juuri se mitä olen ajanut takaa. Eli kun etsitään pelinäppäimistöä niin silloin hinnan ei tarvitse olla luokkaa "sata euroa" tai paketin kyljessä ei tarvitse lukea että "only for gameing"
Pelilankuksi on mitä mainioin juuri tuollainen 15?-20? hujakoilla oleva peruslankku, missä ei ole turhaa ja jonnen joutavaa sälää ja krääsää lisäämään epäluotettavuutta. Tämän topic:n väittely loppuu hyvinkin nopeasti, kunhan vain suurin osa hokaisee tämän "todella vaikean asian" :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make100: Mutta vaikka QcK onkin varsinainen taikaviitta takin käännössä niin löytyy sinultakin tuota ristiriitaa.
Edelleen Make100 kaipaisin tähän sinulta vastausta! Eli laitatko tuohon lainaukset vastauksistani, joissa esiintyy ristiriitaa niin tarkastellaan niitä sitten oikein porukalla.
Yleensä on meinaan tapana ollut, että jos täällä on heitetty jokin väite tai vastaava niin on annettu myös hiukan perusteluja siihen.
Tietenkään valheisiin tai tuulesta temmattuihin satuihin ei perusteluja löydy. Sellaiseksi tuo sinun sutkautuksesi pitää nyt sitten varmaankin tulkita?!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 14:15
|
Moderator
14 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ei kyse ole siitä, että onko se meidän pussista pois vai ei. Vaan topic:n aloittaja kysyi itselleen sopivaa pelilankkua eli siitä on nyt tässä kysymys.
Ja ketjun aloittajan edellinen viesti on sivulla 2. Seuraavaksi laitetaan sitten ukkoja pihalle ja ketju lukkoon jos ei keskustelun sävy muutu.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaakattaja: huomattavasti enemmän näppiksen kanssa hifistelemällä saa rahalleen vastinetta kuin ostamalla 10000? hopeiset kaiutinkaapelit ja kertomalla sitten netissä ...
Miten tämä hifistely liittyy siihen, että topic:n aloittaja on etsimässä itselleen sopivaa pelilankkua? Etkö Kaakattaja ymmärrä, että nyt ei etsitä hifistely lankkua vaan PELILANKKUA!
Se on ihan sama kutsuuko näppistä pelinäppikseksi vai näppäinlaudaksi. Ja se miten tuo hifistely kommenttini tähän liittyy, niin sinä keksit tuolla jo jossain vaiheessa kiljua, että kaikki "pelinäppiksien" (jokainen päättäkööt itse kuinka tämä tulisi käsittää) ovat idiootteja. Jos tykkää ostaa mielestään hienomman näppiksen, niin ei se idioottia tee. Ei täällä kukaan kuintenkaan ole väittänyt, että ledit lisäisi osumatarkkuutta tms. Ihan yhtä vaikeaa on määritellä pelihiiri. Myös muutkin kuin pelaajat tykkäävät tarkasta hiirestä ja lisänappuloista.
Ja ihan oikeasti, jätähän nuo nimiväännökset pois heti alkuunsa. Jos lapsettaa, niin keksi jotain parempaa tekemistä...
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 15:44
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 15:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Ja ketjun aloittajan edellinen viesti on sivulla 2.
Juu aivan!
Löysinkin sieltä tällaisen hänen kirjoittamansa viestin:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bonnieri: Joo eli onhan 80? suuri raha, mutta ensinnäkin siniset valot. Ne sopii huoneeseen ja tuo ilmettä. No tätä voisi verrata esim uuden lampun ostoon, lamppu voisi maksaa kymmenisen euroa. Sitten kuuloke/mikki paikka. Kuulokket ovat kiinni suoraa stereoissani ja tässä on probleema koska johto menee suoraa käteni vieressä ja sen nyppäsen muutaman kerran tunnissa vahingossa irti. Erittäin haitallista esim. yöllä kun muu talon väki nukkuu ja yhtäkkiä musiikki pauhaa miljoonaa. Sitten itse näppäimistö on varmasti huomattavasti parempi kuin vanha jonka näppäimet napisevat ja kolisevat miten vain ja osa kirjaimista on jo kulunut niin että niitä joutuu tosissaan painamaan, ja painikkeita voi olla max. 4 samaan aikaan pohjassa. Ja Multimedia painikkeet ja volumen säätö on erittäin hyvä asia. Tässä pienet perustelut oston puolesta.
Ehdottakaa toki jos jotain fiksua keksitte korvaamaan nämä vaatimukset.
Itse ymmärrän tämän niin, että hän etsii enemmänkin multimedia lankkua viihdekäyttöön kuin pelilankkua. Harmi että otsikko on hiukan asian vierestä tai enemmänkin hämäävä. Noh juttua tuli kuitenkin ihan mukavasti ja joitain asioita saatiin selvitettyä ja muutama asia jäi vielä selvittämättä. Mutta joka tapauksessa olisi kiva tietää, minkä lankun hän lopulta osti?
EDIT:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: En kyllä tajua. Jos joku haluaa ostaa 100? näppiksen niin antakaa jumalauta ostaa. Ei ole teidän pussista pois.
Vai et tajua? Eikös bonnieri aivan selvällä suomenkielellä pyydä mielipiteitä siitä, että ovat nuo ylimääräiset ominaisuudet lisähinnan arvoisia? Minusta hän ilmoittaa sen aivan selkeästi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bonnieri: Olen vain sitä pähkäillyt että kannattaako maksaa näppäimistöstä yli 50?. Onko ne ominaisuudet sen arvoisia?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 15:57
|
Kekisboy
|
9. lokakuuta 2008 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajatelkaa "pelinäppäimistöä" pakettikoneena. Eli saat halvemmalla yhtä hyvän kuin se kallis ja mainostettu.
Chill...
|
Make100
Member
5 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Minun lisäkseni jo pelkästään tällä viimeisellä sivulla on ainakin kolmen eri henkilön mielipiteet kalliita näppiksiä vastaan. Puhumattakaan noilla yhdeksällä edellisellä sivuilla. Miksi siis Make100 koko ajan hyökkäät postauksissasi ainoastaan ja vain minua vastaan? Tulee mieleen, että perimmäinen tarkoituksesi on ehkä jokin muu kuin vain antaa perusteltuja vastauksia ylikalliiden lankkujen puolesta. Ehkä haluat vain haastaa riitaa tai muuten vain trollata?
Olet täällä suhteellisen uusi naama, joten mielesi tekee ehkä hiukan pullistella ja kerätä mahdollista kunnioitusta muiden lukijoiden keskuudessa. Sanon kuitenkin ihan vain vinkiksi, että sotapolulle ei kannata lähteä. Siinä sinä jäät toiseksi.
EDIT:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make100: Mutta vaikka QcK onkin varsinainen taikaviitta takin käännössä niin löytyy sinultakin tuota ristiriitaa.
Saanko tähän nyt ihan suoran vastauksen? Eli pistähän tähän lainaukset noista minun mahdollisista ristiriitaisista vastauksistani niin tarkastellaan niitä sitten oikein porukalla, että onko niissä ristiriitaa vai ei?
Joo, elikkä ei tee mieli pullistella ja minä vain vastasin tuleen tulella.
"Et siis vieläkään ole lukenut kaikkia vastauksiani. Koitas nyt vielä kerran. Autan sitten, jos tehtävä osoittautuu tosiaan noin ylitsepääsemättömäksi."
Minä vain vastasin että voit ihan rauhassa lukea viestisi uudelleen ja miettiä, sinä väitit että nuo eivät ole tuulesta temmattuja, tuoppas itse ne perustelusi tähän keskelle niin sitten minä voin harkita niitten sinun ristiriitojen tuomista, jos et itse niitä tosiaankaan löydä.
"Ajatelkaa "pelinäppäimistöä" pakettikoneena. Eli saat halvemmalla yhtä hyvän kuin se kallis ja mainostettu."
Et saa jos tykkäät niistä pienistä nautinnoista mitä niistä joistain löytyy, sitä et välttämättä löydä http://farm1.static.flickr.com/111/302453379_c295d0ee82.jpg?v=0 <-- Näistä
PS. Ja sinä vaikka olet jo vanhanaama täällä niin silti pullistelet ihan ohimennen, miksi? "Sanon kuitenkin ihan vain vinkiksi, että sotapolulle ei kannata lähteä. Siinä sinä jäät toiseksi."
Amd Phenom II X4 955BE @ 3,7GHz+Noctua NH-U12P | Asus M4A78T-E | G.Skill 2x2Gb DDR3 1600Mhz | ATI Radeon 5850 | Samsung Spinpoint F1 1TB | Corsair HX-620W | Terratec Aureon 7.1 | Antec 300
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 17:41
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Voitko Make100 opetella aivan virallisen lainaus tavan? Tuosta vastauksestasi ei saanut mitään selvää. Joten ettei väärinymmärryksiä tule niin voisitko hiukan tarkentaa?
Edelleen pyörin kuin kissa kuuman puuron ympärillä, koska olen mielestäsi muutellut mielipiteitä kuin tuuliviiri asentoaan tuulessa. Mikään ei ole mielestäni naurettavampaa kuin, että puhuu tänään tätä ja huomenna tota. Joten listaatko ne ristiriita kohdat tuohon, jos sellaisia oikeasti on olemassa? Olen todella hämmästynyt, mikäli kuulun itsekin tuohon "tuuliviiri porukkaan". Jos sellaisia ei ole niin ilmoita se sitten selkeästi. Mutta tuollaiset "tulella tuleen" -tyyppiset ilmaisut kielivät vain siitä, että olet pelkästään trollauslinjalla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 18:11
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Apilas se vaan puhuu offtopiccia.
lol
|
schnappi
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo alkaa kyllästyttämään tuo teidän naurettava pelleily!!
Jos ei ole todellakaan mitään asiaa, niin onko pakko tapella asiasta?
Tämä on taas sellainen asia, josta voi tapella vaikka kuinka kauan, mutta jätetäänkö se tappelu jollein yleiselle osastolle, eikä pc-rautaan?
Tämä ketju on perustettu peli näppistä etsiville foorumilaisille, eikä toisiaan mollaaville kakaroille!!
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kumma kun ei vielä ole mennyt lukkoon o_0
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: Apilas se vaan puhuu offtopiccia.
Ja tämäkö sitten on sitä oikeaa topiccia?
Ja tuosta offtopiccista tulikin mieleeni, että mitä tämä seuraava sutkautuksesikaan on mitään muuta kuin pelkkää 100%:sta offtopiccia:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: En kyllä tajua. Jos joku haluaa ostaa 100? näppiksen niin antakaa jumalauta ostaa. Ei ole teidän pussista pois.
Vai et tajua? Eikös bonnieri aivan selvällä suomenkielellä pyydä mielipiteitä siitä, että ovat nuo ylimääräiset ominaisuudet lisähinnan arvoisia? Minusta hän ilmoittaa sen aivan selkeästi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bonnieri: Olen vain sitä pähkäillyt että kannattaako maksaa näppäimistöstä yli 50?. Onko ne ominaisuudet sen arvoisia?
Eli topic:n aloittaja oikein itse ilmoittaa haluavansa tietää, että ovatko nuo "ylimääräiset ominaisuudet" lisähinnan arvoisia vai eivät niin sinä SMAGA vastaat aivan jotain muuta kuin itse asiaa. Sitten heittelet täällä, että muut puhuvat offtopiccia. Todella naurettavaa! Minä sentään olen jauhanut koko ajan noista ylimääräisistä ominaisuuksista ja niiden tarpeellisuudesta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 18:27
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
joo jauhat samaa paskaa viestistä toiseen.
lol
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: joo jauhat samaa paskaa viestistä toiseen.
Tämä vastausko on taas sitä oikeaa topiccia?
Voisit edes heittää muutaman mielipiteen noista lisäominaisuuksista ja niiden tarpeellisuudesta?!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: No voin sanoa että en huomannut eroa kun pelasin kaverin g11:sella ja omalla 20e halppiksella. Mutta mikäs siinä jos haluaa maksaa
Löytyy jo sivulta 1.
lol
|
Mainos
|
  |
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: No voin sanoa että en huomannut eroa kun pelasin kaverin g11:sella ja omalla 20e halppiksella. Mutta mikäs siinä jos haluaa maksaa
Kiitos rehellisyydestäsi!
Mutta tämä on juuri sitä trollausta ja riidan haastamista. Eli kuten itsekin toteat, että kalliimmilla näppiksillä ei tee mitään. Niin sitten kuitenkin väen väkisin väität minua vastaan, kun itse puhun halvempien puolesta. Miksi?
Aivan samaa vastaan väittämistä harrastavat muutamat muutkin henkilöt. Mistäköhän se mahtaa johtua?
Paras tapaus oli QcK tuolla keskustelun puolivälissä. Väen väkisin hän halusi olla eri mieltä kanssani. Noh kaiken huipuksi hän ei lopuksi tiennyt enää itsekään mitä mieltä oli ja sen vuoksi hänen OMAT MIELIPITEENSÄ menivät täysin ristiin ja hän pussittikin itsensä oikein jätesäkkiin. Tämän huomattuaan hän siirtyikin vähin äänin takavasemmalle, mikä oli täysin oikea ratkaisu :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 19:03
|