Pelinäppäimistöä ostamassa
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Koska en tajua miksi se haittaa sinua jos joku toinen kuluttaa rahansa johonkin sadan euron näppäimistöön. Pääsehän sitä ladallakin eteenpäin, mutta silti ostetaan esim.ferrari.
lol
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 18:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: Koska en tajua miksi se haittaa sinua jos joku toinen kuluttaa rahansa johonkin sadan euron näppäimistöön.
Edelleenkään se ei haittaa minua. Ja tavallaan ymmärrän pointtisi. Mutta tajuatko sinä, että topicin aloittaja bonnieri nimenomaan halusi tietää, että ovatko ne ylimääräiset ominaisuudet lisähinnan arvoisia
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bonnieri: Onko ne ominaisuudet sen arvoisia?
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
9. lokakuuta 2008 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi et sitten voi vastata tohon bonnierin kysymykseen??
Vaan vingut täällä muiden vastauksista...
Toisille ne lisä näppäimet on tarpeellisia toisille ei.
Toiset tykkää G11/G15 näppiksistä enemmän, kuin ultax näppiksestä.
Pitääkö siitä teho noin helve*in suur numero??
Pysyisit itse aihessa, etkä vinkuisi joka viestiin, että
"Tämä vastausko on taas sitä oikeaa topiccia? "
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi: Miksi et sitten voi vastata tohon bonnierin kysymykseen?
Hmmm voisitko lukea schnappi kaikki vastaukset niin niistä käy täysin selväksi perustelujen kera, että kannattaako noista lisäominaisuuksista maksaa vai ei. Et ole tainnut lukea minun aikaisempia viestejä sitten ensimmäistäkään?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi: Pysyisit itse aihessa, etkä vinkuisi joka viestiin, että
"Tämä vastausko on taas sitä oikeaa topiccia? "
Kuules nyt juntti. Lueppas nämä edelliset vastaukset ja mieti kuka aloitti puhumisen offtopic:sta ja oikeasta topic:sta. Se olit sinä, CoB92 ja smaga, ketkä rupesivat itkemään offtopic:sta (löytyy sivulta 11.) Ja nyt sitten minä olinkin se vinkuja?
EDIT:
Sinunkaan hyökkäystä minua kohtaan schnappi ei voi selittää muuten kuin sillä, että taidat olla tuollaisen ylikalliin roskalankun omistaja ja olet nyt sitten tämän topic:n myötä ottanut nokkiisi siitä, että olen hiukan kovin sanoin arvostellut tuollaisia "elvistely" lankkuja?!! Säälittävää ...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 19:27
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Ps. Mitäs uutta neverlife sinä toit tähän keskusteluun tällä viimeisellä vastauksellasi?
Joittenkin vastuullehan se jää kertoa sulle, että olet tyhmä, itsesi toistaja.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Ehkä haluat vain haastaa riitaa tai muuten vain trollata?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Nyt urpo kita jo kiinni!
Kuules nyt juntti.
Niin siis kukahan se täs haastelee ja ketä? Herra apilas-Ristiriita.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Edelleen pyörin kuin kissa kuuman puuron ympärillä
Onnea, mene vaikka naimisiin sen puuros kanssa, ei sua kukaan muu varmaan kestäkkään.
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Se olit sinä, CoB92 ja smaga, ketkä rupesivat itkemään offtopic:sta (löytyy sivulta 11.) Ja nyt sitten minä olinkin se vinkuja?
Äläs nyt kuule mua tähän mukaan vedä. Kerroin vain rehellisesti ihmetteleväni sitä, ettei ketju ole jo mennyt lukkoon tällä menolla.
En edes maininnut herra Apilasta tai nimennyt ketään syntipukiksi.
edit. typo
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 20:03
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 20:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CoB92: En edes maininnut herra Apilasta tai nimennyt ketään syntipukiksi.
Et maininnut minua tai ketään muutakaan, mutta viittasit schnapin ja smagan tavoin offtopic vastauksiin. Ja sitten kun minä kysyin, että nämä teidän vastauksetko ovat sitä "oikeaa topiccia" niin sitten minä olinkin se vinkuja.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CoB92: Kerroin vain rehellisesti ihmetteleväni sitä, ettei ketju ole jo mennyt lukkoon tällä menolla.
Kerro vain ihan oikeaa asiaa tähän topic:iin, jos sellaista sinulta löytyy. Jätä lukottamiset ym. valvontatehtävät niistä vastaaville moderaattoreille.
EDIT:
Joka tapapauksessa täällä on käyty lähes 13 sivua keskustelua kannattaako ostaa ylikallis lankku vai ei. Kuitenkaan läheskään kaikki keskusteluun osallistuneet eivät ole ottaneet kantaa itse asiaan, vaan säälittävästi yrittäneet aukoa päätään minulle siinä kuitenkaan onnistumatta.
Uskon, että suurin syy näihin säälittäviin avautumisiin on se, että omalla kirjoituspöydällä makaa juuri tuollainen ylikallis patsku sätös mikä piipittelee ja vilkuttelee valojaan kuin jokin halpa avaimenperä xxxxxD
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 20:14
|
Make100
Member
5 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo asia on just niin kun schnappi sanoo, mutta apilas saat kyllä pyöriä sen puuros ympärillä just niin kauan kun jaksat, itehän sinä vaan jatkoit egoiluas esim. sanomalla näin.
"Sanon kuitenkin ihan vain vinkiksi, että sotapolulle ei kannata lähteä. Siinä sinä jäät toiseksi."
Ei voi muutakun ihmetellä että tollasilla viesteillä on vielä täällä, ja tolla viestimäärälläkin, taidat itse trollailla kaiket päivät.
"Toisille ne lisä näppäimet on tarpeellisia toisille ei.
Toiset tykkää G11/G15 näppiksistä enemmän, kuin ultax näppiksestä."
Noin ne asiat on kun ^tossa lukee.
HAH! Ja nyt apilas näyttää viimeisetkin eväät mitä laukusta löytyy, mutta nyt ollaan jo niin syyttelyssä ettei voi eteenpäin mennä, terveisiä puurollesi ja varo ettei oo liian kuumaa.
Amd Phenom II X4 955BE @ 3,7GHz+Noctua NH-U12P | Asus M4A78T-E | G.Skill 2x2Gb DDR3 1600Mhz | ATI Radeon 5850 | Samsung Spinpoint F1 1TB | Corsair HX-620W | Terratec Aureon 7.1 | Antec 300
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 20:30
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
HAHAHHAHA eli niitä ristiriitoja minun puheistani ei sitten lopulta löytynytkään!!!
Hieno esitys Make100 :xxDD
|
Make100
Member
5 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 20:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: HAHAHHAHA eli niitä ristiriitoja minun puheistani ei sitten lopulta löytynytkään!!!
Hieno esitys Make100 :xxDD
Mutta löytyikö perustelujakaan sinulta, selvästi ei.
Ja muutenkin aika kovaa syytöstä ja saman paskan jauhamista on koko soopa sinulta, taas tuli syytöksiä schnapille ylikalliista lankusta, sellaisen hän ostaa/omistaa minkä tarvitsee.
schnappi, sinulla on erittäin avaavia viestejä mitä olen muita topiceja lukenut, eikä tämä viimeinen ole sinulle.
Apilas, eniten puhetta tekee se joka tietää vähiten.
apilas, ei enää, olet tehnyt harvinaisen selväksi että ylikallis lankku on jos on yksikin nappi liikaa, jos et itse löydä, etsi kaksi viikkoa ja lähetä yv, sitten voin kertoa, mutta etsi poika, etsi.
varo puurokin kohta jo jäähtyy..
Amd Phenom II X4 955BE @ 3,7GHz+Noctua NH-U12P | Asus M4A78T-E | G.Skill 2x2Gb DDR3 1600Mhz | ATI Radeon 5850 | Samsung Spinpoint F1 1TB | Corsair HX-620W | Terratec Aureon 7.1 | Antec 300
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 20:40
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make100: mitä olen muita topiceja lukenut
Pysytään nyt vain tässä topic:ssa!
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make100: Mutta vaikka QcK onkin varsinainen taikaviitta takin käännössä niin löytyy sinultakin tuota ristiriitaa.
Heitä nyt tähän lainauksella ne kohdat, missä kohtaa mielipiteeni/perusteluni menevät ristiin?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make100: eniten puhetta tekee se joka tietää vähiten.
Ongelma on siinä, että aina kun tähän topic:iin tulee uusi keskustelija niin hän ei joko osaa tai ymmärrä lukea läpi jo käytyjä perusteluja. Näin ollen joudut selvittämään samat asiat aina vain uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Näin tulee turhaa toistoa toiston päälle.
Vielä omat lusikkansa soppaansa työntävät nämä urpot, jotka heittelevät perusteettomia syytöksiä esimerkiksi mahdollisista ristiriidoista ym. ja sitten kun tivaat heiltä perusteluja niin je pakenevat kuin mikäkin pelkuri vastuutaan. Eli näin ollen ajan myötä jää lukematon määrä asioita/syytöksiä ilmaan roikkumaan, kun niitä viljelevät henkilöt eivät sitten uskallakaan käydä väitteitään loppuun saakka.
Ja kaiken huipuksi lopulta ilmaantuvat nämä täysin ulkopuoliset henkilöt, jotka eivät osaa sanoa mitään muuta kuin että "tämä on offtopiccia" Ikään kuin he itse puhuisivat sitä oikeaa topiccia.
EDIT:
Muutama fakta tuohon äskeiseen:
1. Olen ties mistä asti jo kysynyt sitä, että tekevätkö nuo ledivalot, lcd-näyttö, pehmikkeet, patskut/akut, logot/tarrat, pakkauksen "only for gameing" teksi jne. jne. peruslankusta pelilankun? VIELÄKÄÄN en ole saanut tähän suoraa vastausta!
2. Mielipiteeni/perusteluni menevät kuulemma ristiin? VIELÄKÄÄN en ole saanut lainauksia kohtiin, missä niin tapahtuu!
3. En mainitse nimiä, mutta ainakin viisi henkilöä ovat aloittaneet tämän keskustelun ottamatta sanallakaan kantaa topic:n aloittajan bonnierin kysymykseen. Vaan keskusteluun liittymisen tarkoitus on ollut aivan toinen kuin bonnierin auttaminen.
Näin ollen oikein huvittaa, kun joku ruudinkeksiä ihmettelee, että ompas tämä keskustelu saman toistoa tai että ompas täällä kireä/sekava ilmapiiri. Mistäköhän se mahtaa johtua???
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 20:56
|
Kekisboy
|
9. lokakuuta 2008 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make100:
"Ajatelkaa "pelinäppäimistöä" pakettikoneena. Eli saat halvemmalla yhtä hyvän kuin se kallis ja mainostettu."
Et saa jos tykkäät niistä pienistä nautinnoista mitä niistä joistain löytyy, sitä et välttämättä löydä http://farm1.static.flickr.com/111/302453379_c295d0ee82.jpg?v=0 <-- Näistä
Eli 20 eurolla ei saa muuta näppiksiä kuin tuollaisen vanhan paskan?(anteeksi apilas :D)
Edit:Se kyssäri
Chill...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:10
|
schnappi
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei saatana :D
Ei tätä topicia kannata laittaa lukkoon..
Noita apilaksen juttuja kun lukee, niin kyllä saa koko vuoden naurut kerralla. XD
Kyllä joku voi olla niin pelle xD
Mutta asiaan..
Voikos tämän offtopicin lopettaa?
Tämä menee oikeasti niin yli että huhhuh..
Lainaus: että taidat olla tuollaisen ylikalliin roskalankun omistaja ja olet nyt sitten tämän topic:n myötä ottanut nokkiisi siitä, että olen hiukan kovin sanoin arvostellut tuollaisia "elvistely" lankkuja?!! Säälittävää ...
Pointti on se, että toiset tahtovat näppikseltä lcd näytö, macro näppäimet, taustavalot.. Toiset ei..
Onko sinun mielestä hirveä synti ostaa joku G15 näppis?
Jos et itse tykkää niistä, niin voit sanoa, että sinä et tykkää, mutta ei tarvi alkaa arvostelemaan muiden mielipiteitä näinkin ankarasti??
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kekisboy: Eli 20 eurolla ei saa muuta näppiksiä kuin tuollaisen vanhan paskan.(anteeksi apilas :D)
Sivulla 3. matuska00 ehdoittaa seuraavanlaista näppistä:
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=920-000044
Tuo on mielestäni täysin uusi ja menee vielä tuohon 20?:n budjettiin. Noh joka tapauksessa saat anteeksi :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi: Pointti on se, että toiset tahtovat näppikseltä lcd näytö, macro näppäimet, taustavalot.. Toiset ei..
Jos et itse tykkää niistä, niin voit sanoa, että sinä et tykkää, mutta ei tarvi alkaa arvostelemaan muiden mielipiteitä näinkin ankarasti??
Taas tulee saman toistoa. Eli kyse ei ole siitä, ettei saisi ostaa näppistä, missä on noita edellä mainittuja ominaisuuksia. Vaan pointti on siinä (Kuuntele nyt tarkasti), että bonnieri etsii otsikon mukaan itselleen PELILANKKUA! Eli kyse on ollut koko 13. sivun ajan, että tekevätkö nuo edellä mainitut ominaisuudet niistä pelilankkuja? Jos ne tekevät niin ok, mutta jos eivät tee niin silloin parin kympin lankku on enemmän kuin paikallaan. Siitä tässä on ollut koko ajan kysymys.
Vielä toistan, että kysymys ei ole siitä, ettei kauppoja saisi sponsoroida ostamalla ylikalliita lankkuja ja elvistelemällä niillä sitten kavereilleen. Jokainen saa hakata päätään seinään ihan niin paljon kuin haluaa, mutta pelilankun ominaisuuksia nuo edellä mainitut ominaisuudet eivät ole.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:12
|
Kekisboy
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kekisboy: Eli 20 eurolla ei saa muuta näppiksiä kuin tuollaisen vanhan paskan.(anteeksi apilas :D)
Sivulla 3. matuska00 ehdoittaa seuraavanlaista näppistä:
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=920-000044
Tuo on mielestäni täysin uusi ja menee vielä tuohon 20?:n budjettiin. Noh joka tapauksessa saat anteeksi :)
Joo eli tuossa pitäis olla ?-merkki eikä pistettä.
Edit: Itsellänikin on saitek eclipse stockmannilta Hintaan 19,95
Chill...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:11
|
schnappi
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Apilas: Jep..
Mutta on taas kyse, että kenelle nuo lisä hommat tekee lankusta peli näppiksen ja kenelle ei!?
Eli sulle voi olla Ultrax näppis pelilankku, mutta jos taas kysyy herralta X niin hänelle taas saattaa vasta macro näppäimet tehdä lankusta pelinäppiksen!?
|
Kekisboy
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi:
Pointti on se, että toiset tahtovat näppikseltä lcd näytö, macro näppäimet, taustavalot.. Toiset ei..
schnappi macrot-näppäinten toiminnot saa netistä ladatulla ohjelmalla ja tässä minun 19,95? näppiksessä on ledit. Eli jos ostat pelinäppäimistön (siis jonkun muun kuin G15) hyödyt vain pari lisä näppäintä jotka saa korvattua esim macrolla ctrl pohjaan ja joku näppäin joka on macrotettu esim kirjoittamaan "HEADSHOT!".
Ja mitä teet tuolla G15 näytöllä? Kun pelaat esim "klaanitasolla" olet viimeinen hengissä CS:ssä joukkueestasi ja vihulainen puukottaa ja kuolet sanot teamillesi "Minun näppäimistöni lcd-näytöllä näkyi hienot tiedot lippaistani ja hipareista , jotka olisin voinut katsoa ruudulta, sen takia en huomannut vihollista rynnimässä luokseni puukon kanssa". Tämän jälkeen olet klaanissa vielä o,oo sekuntia.
Edit: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi: Eli sulle voi olla Ultrax näppis pelilankku, mutta jos taas kysyy herralta X niin hänelle taas saattaa vasta macro näppäimet tehdä lankusta pelinäppiksen!?
Chill...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:24
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi: Apilas: Jep..
Mutta on taas kyse, että kenelle nuo lisä hommat tekee lankusta peli näppiksen ja kenelle ei!?
No kun muut huutajat ovat nähtävästi ymmärtäneet siirtyä sivummalle ja muutenkin topic on hiipumaan päin niin kerros schnappi nyt ihan omin sanoin, että miten seuraavat ominaisuudet auttavat oikeasti pelaamista:
- Muotoilu
- Langattomuus
- Lcd-näyttö
- Logot/tarrat
- Hieno pakkaus
- Ledivalot
- Multimedia näppäimet
Nuo kaikki tuovat lisähintaa verrattuna tuollaisiin 15? peruslankkuihin. Eli miten nuo ominaisuudet parantavat pelaamista. Hintaa tuollaisilla ominaisuuksilla varustetuilla lankuilla on hyvin usein 60?-100? eli todella kalliita. Joten kait noista ominaisuuksista on sitten sitä OIKEAA hyötyä peleissä?
Ps. Pyydän, että Addict Schnappi saa rauhassa vastata. Epäilen tosin, että hän sitä rauhaa tulee saamaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:23
|
Lada1500s
Member
26 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Itelläni Fujitsu&Siemens Scaleo J tolpan mukana tullu näppis (hinta-arvio 2 euroa). Ääntä lähtee yhtä paljon kuin hakkaisit lekalla pöytään, mutta toimii kahden vuoden käytön jälkeen vieläkin erittäin hyvin.
Jos käytät puhekeskusteluja Steamissa paljon, suosittelen jotakin näppistä, joka ei kuulosta siltä, että kun surffaat niin kaverit luulee sun dataavan 0101010000 kielellä uutta käyttöjärjestelmää. :D
Että hiljaisuus on hyve, kuten myös kuinka sopii käteen.
Itse en mitään Sidewinderiä ostaisi, koska omasta mielestäni sellainen näppis on 10+ vasta silloin kun sä saat pelattua, kirjoteltua jne. ilman mitään suurempia mokia. :D
Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kekisboy: Ja mitä teet tuolla G15 näytöllä? Kun pelaat esim "klaanitasolla" olet viimeinen hengissä CS:ssä joukkueestasi ja vihulainen puukottaa ja kuolet sanot teamillesi "Minun näppäimistöni lcd-näytöllä näkyi hienot tiedot lippaistani ja hipareista , jotka olisin voinut katsoa ruudulta, sen takia en huomannut vihollista rynnimässä luokseni puukon kanssa". Tämän jälkeen olet klaanissa vielä o,oo sekuntia.
En muista aivan tarkasti oliko kyseessä tiltti vai virran loppuminen patskuista, mutta joka tapauksessa olen itse ollut mukana tällaisessa tilanteessa, jossa tärkeässä matsissa kaverin rihkama sätös rupeaa ulvomaan ja lyö tyhjää.
Näin jälkeen päin se naurattaa, mutta voin vakuuttaa, että silloin linjoilla (headset) oli hiiren hiljaista. Kukaan ei uskonut sitä todeksi, että joku sen tason kaveri ottaa sellaiseen matsiin, jostain "tiimarista" ostetun lelun. Hänen lupaavasti alkanut uransa siinä klaanissa loppui kuin kanan lento.
Vielä jälkeen päin kirjoittele mailia, että miksi teamleader ei pyytänyt timeouttia? Voi herranjumala! Miksiköhän ei pyydellyt!!
|
schnappi
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Apilas:
Onko täällä hyödystä puhuttu?
Langattomuus on täyttä kuraa IMO
LCD näytöstä on apua minulle, jos ei sinulle ole, niin eipä se mun elämää haittaa..
Ledit aivan sama onko vai ei.
multimedia näppäimiä käytän, mutta onko vaikutusta peliin? sitä saa jokainen miettiä sisimmässään..
Muotoilu on tärkeä ainakin minulle.. esim. noilla flat näppiksillä ei tule mitään..
- Hieno pakkaus oliko hiukan seinästä repästy? :)
Kekisboy: Pelaan klaanitasolla erästä peliä, mutta ei lcd mun peliin vaikuta mitenkään kierroksen aikana.
Siitä on hyvä seurailla kelloa, ja on helppo selailla playlist:ei jos ja kun kuuntelen pelin aikan musiikkia!?
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi: Langattomuus on täyttä kuraa IMO
LCD näytöstä on apua minulle, jos ei sinulle ole, niin eipä se mun elämää haittaa..
Ledit aivan sama onko vai ei.
multimedia näppäimiä käytän, mutta onko vaikutusta peliin? sitä saa jokainen miettiä sisimmässään..
Muotoilu on tärkeä ainakin minulle.. esim. noilla flat näppiksillä ei tule mitään..
Eli muotoilu ja lcd näyttö olivat nuo mistä sinä hyödyt pelaamisesta? No niin tästä päästään siihen, että kannattaako lankusta missä on nuo ominaisuudet niin maksaa 60?-100?, jos lankun ilman noita ominaisuuksia saa 15?-20?:lla?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schanppi: - Hieno pakkaus oliko hiukan seinästä repästy? :)
Pakkaus vaikuttaa merkittävästi hintaan. Vertaappas vaikka äänikortin hintaa retail vs bulk. Pakkaus tuo mukavan lisähinnan. Ja siitä kun sovelletaan niin vertaas peruslankun pakkausta johonkin "sadan euron" gamer edition lankun pakkaukseen. Ero pakkauksilla on valtava, mikä näkyy myös hinnassa. Kenen luulit maksavan hienon pakkauksen hinnan muun kuin kuluttajan?
Kiitokset, että schnappi sai vastata rauhassa :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:54
|
schnappi
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Sovitaanko näin, että jokainen saa maksaa vaikka miljoonan näppiksestä, jos se on hänen mielestään "pelinäppis" tai ihan mikä näppis nyt vaan ja on valmis siitä maksamaan.
Lainaus: No niin tästä päästään siihen, että kannattaako lankusta missä on nuo ominaisuudet niin maksaa 60?-100?, jos lankun ilman noita ominaisuuksia saa 15?-20?:lla?
Tämä taas on keneltä kysyy..
Yleisesti ei ole kannattavaa, mutta on paljon ihmisiä, joiden mielestä se on kannattavaa..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:51
|
Kekisboy
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi:
Kekisboy:[/b] Pelaan klaanitasolla erästä peliä, mutta ei lcd mun peliin vaikuta mitenkään kierroksen aikana.
Siitä on hyvä seurailla kelloa, ja on helppo selailla playlist:ei jos ja kun kuuntelen pelin aikan musiikkia!?
Eli kelloa et voi katsoa seinältä tai ranteesta? Ja playlist:ei ei voi millään kattoa kun ei ole peli missään kriittisessä vaiheessa? Älä viitti jatkaa tota paskaa. Jos sinä menit tuhlaamaan 80 euroa "ilmaan" niin ei se sitä tarkoita että muidenkin pitää olla niin
tyhmiä!
Edit: Niin siis 80 euroa jostain pienestä lcd-näytöstä. Luulen että sillä 80 euroa saa aika varmasti kaikkea muuta tarpeellista.
Chill...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2008 @ 21:58
|
Mainos
|
  |
|
apilas
Suspended permanently
|
9. lokakuuta 2008 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kekisboy: Eli kelloa et voi katsoa seinältä tai ranteesta? Ja playlist:ei ei voi millään kattoa kun ei ole peli missään kriittisessä vaiheessa? Älä viitti jatkaa tota paskaa. Jos sinä menit tuhlaamaan 80 euroa "ilmaan" niin ei se sitä tarkoita että muidenkin pitää olla niin tyhmiä!
Jotenkin olen samaa mieltä siitä Kekisboyn kanssa, että hiukan kuulostaa nuo antamasi perustelut "keksityiltä". Esim. juuri tuo, että kello pitää katsoa nimen omaan lcd-näytöstä :)
|