User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 02:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

13 tuotearviota
_
9. elokuuta 2007 @ 04:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen illalla mun Kaon piti ihmeellistä kitinää välillä, ihan kuin olisi joku roska ollu sisällä kiintolevyssä tai jotain, en tiedä.

Nyt aamulla ei enää pidä mitään kitinää =)
Timppatee
Newbie
_
11. elokuuta 2007 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei edelleenkään näy Kaon ulkoisena vaan sisäisenä. Mut pääasia että näkyy.
Huomasin tuossa että kummankin laitteen pitää olla päällä kun usb-johto kytketään, muuten Windows ei tunnista ja väittää alustamattomaksi. Alkuun tein niin että kytkin kaikki johdot (Kaon pitää kantaa työhuoneeseen tietokoneen viereen ja liittää 10m S-videopiuhalla telkkuun) ja sitten vasta virrat.
Vielä kun osais polttaa dvd:lle niin että tekstitkin tulee mukaan.
h65
Newbie
_
15. elokuuta 2007 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt VLC-softaa MPEG TS => PS muunnoksessa jatkon DVD-polttoa varten. On toiminut hyvin muissa paitsi YLEn tallenteissa joissa pitäisi saada tekstit jotenkin mukaan.

Tietääkö kukaan miten YLEn tekstit saisi DVD:lle, Win XP ympäristössä?
Jonisti
Newbie
_
16. elokuuta 2007 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sain juuri boxin, ja olen nyt muutamana aamuna serranot nauhalle, niin ei ole ilmeisesti onnistunut? Kiintolevytilaa on vajunut 149gb -> 139gb eikä serranoita löydy "Tv-ohjelmat" jne valikosta. Mihin ihmeeseen ne sitten menee? digiboksi tosin ollut kiinni, mutta luulisi että se osaa käynnistää aamuisin sen itsekseen.

Olen välillä vahingossa nauhoittanut jotain.

X360 gamer
tthuhta
Newbie
_
17. elokuuta 2007 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskohan moka ostaa tuo kyseinen Kaon, onko se liian buginen? Itseäni houkuttaa sen ilmeinen Linux-yhteensopivuus. Sehän ei kai vaadi erillisiä ohjelmia XP:henkään eli näkyy standardina USB-asemana.

Kaonmedia.netistä poimittua:
- USB 2.0/1.1 is supported. When connected to PC, there is no need for separate USB Driver Software since they are recognized as an external HDD.
- OS
Microsoft Windows ME/2000/XP/2003
Linux Kernel Version 2.4.XX or above
Mac OS 9.1 or above.

Pätee kai tähän KCF-N620nkin?
Member

2 tuotearviota
_
18. elokuuta 2007 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jonisti:
Itse sain juuri boxin, ja olen nyt muutamana aamuna serranot nauhalle, niin ei ole ilmeisesti onnistunut? Kiintolevytilaa on vajunut 149gb -> 139gb eikä serranoita löydy "Tv-ohjelmat" jne valikosta. Mihin ihmeeseen ne sitten menee? digiboksi tosin ollut kiinni, mutta luulisi että se osaa käynnistää aamuisin sen itsekseen.

Olen välillä vahingossa nauhoittanut jotain.
Oletko päivittänyt boksin, 01.01.34 tai 01.01.35-versioon riippuen siitä onko sinulla kaapeli ja antenni.
Aiemmissa versiossa oli ongelmia tallennuksessa kun boksi oli sammutettu,
nuo uudet päivitykset korjaavat ongelman.
Itselläni toiminut oikein päivittämisen jälkeen, nuo uusimmat päivitykset ovat ehdottoman tärkeitä bugien korjauksessa, ohjeet päivityksestä http://www.hedoy.fi/kaon_paivitys

i7 2600k@4,8ghz/ Noctua NH-D14/ Asrock Extreme4/GTX560 ti 448core / Vertex 3 120GB+ 1,25T HDD/ AX750/ HAF932/ SL3260W/
Aisman
Newbie
_
18. elokuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei tietääkö kukaan miten pystyy katsoa tallennettavaa ohjelmaa saman aikaisesti

Harrastan Jäkistä
Salter
Newbie
_
19. elokuuta 2007 @ 04:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aisman:
Hei tietääkö kukaan miten pystyy katsoa tallennettavaa ohjelmaa saman aikaisesti
Ei mitenkään, koska kyseistä ominaisuutta ei ole Kaonissa.
Aisman
Newbie
_
19. elokuuta 2007 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö. Ku mä ostin kaonin maanantaina ja myyjä sano et muka pysytyis

Harrastan Jäkistä
Salter
Newbie
_
19. elokuuta 2007 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aisman:
Eikö. Ku mä ostin kaonin maanantaina ja myyjä sano et muka pysytyis
Se on myyjän ammattitaidottomuutta, jos on sellaista mennyt sanomaan.

DVD Plazan keskustelu foorumilla on samaa asiaa koskeva maininta, jossa toivotaan firmikseen toimintoja joilla tallennettavana olevan ohjelman katselu alusta onnistuisi, sekä kelaus mahdollisuutta tallennuksen aikana. Tässä on linkki http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=52830&page=5 josta löytyy maininta kyseisestä asiasta sivun loppuosasta toiseksi viimeisenä.
Jonisti
Newbie
_
20. elokuuta 2007 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MadMaxMel:


Oletko päivittänyt boksin, 01.01.34 tai 01.01.35-versioon riippuen siitä onko sinulla kaapeli ja antenni.
Aiemmissa versiossa oli ongelmia tallennuksessa kun boksi oli sammutettu,
nuo uudet päivitykset korjaavat ongelman.
Itselläni toiminut oikein päivittämisen jälkeen, nuo uusimmat päivitykset ovat ehdottoman tärkeitä bugien korjauksessa, ohjeet päivityksestä http://www.hedoy.fi/kaon_paivitys



Ok, kiitokset! Ollut ihan hyviä kokemuksia nuilla vanhemmilla päivityksillä, tosin tallensi serranoja taas kaksi minuuttia, vaikka jätin boxin aamulla päälle. Mutta esim Mulholland driven ja Duudsonit nauhoitti vaikka boxi oli kiinni. (Päivitin johonkin versioon kaapeliverkon kautta)

X360 gamer
jaska551
Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2007 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli kertoisiko joku kuinka saan ne nauhoitetut videot .trf
pakauttua esim. .ogg tai avi (siis ohjelma)
HerbertG
Newbie

1 tuotearvio
_
22. elokuuta 2007 @ 00:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minusta tämä Kaon vaikuttaa 'ihan kivalta' - selkeät valikot tosin ihan ihan surkea käyttöopas ,mutta äänekäs VINKUMINEN alkoi vi**ttamaan heti eka iltana (vinkuu >10kHz taajuudella kuin hajoamispistessä oleva kuvaputki-TV).
Eihän se varmaa desibeleinä hirveä meteli ole, mutta koko ajan häiritsee. Onko muiden vinkuvia vai onko minulla vuan maanantai-kappale?

tattis vaan kommenteista!

...niin ja vielä tiedostojen koodaamisesta TRP -> Divx. Kokeilin hommaa ilmaisella Dr.Divx:llä. Ohjelma tunnisti Yleltä tallennetun pätkän TEKSTITYKSINEEN. En ole vielä koodannut tiedostoa DIVX muotoon, mutta sellainen kutina jäi että voisi onnistu DR.DIVX:llä! (YLE-tekstitysten kera) [kommentoin asiaa huomenissa]
HerbertG
Newbie

1 tuotearvio
_
22. elokuuta 2007 @ 06:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei onnistunut yle-talletusten Divx
-muunnos tekstityksillä. Teksteistä ei ollu hajuakaan output divx-tiedossa vaikka Dr.Divx ne lähteestä tunnistikin. Niin ja äänikin oli osaksi epäsynkassa. Kuvan laatu oli vähintään tyydyttävä vaikka tiedoston koko pieneni 1/5 osaan.
Senior Member

13 tuotearviota
_
22. elokuuta 2007 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HerbertG:

Eihän se varmaa desibeleinä hirveä meteli ole, mutta koko ajan häiritsee. Onko muiden vinkuvia vai onko minulla vuan maanantai-kappale?
Kyllä se mulla ainakin pientä vinkunaa pitää myös, jollain keskustelupalstalla luki et pieni boksin siirtäminen voi pienentää sen ääntä.
Junior Member

4 tuotearviota
_
23. elokuuta 2007 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HerbertG:
Minusta tämä Kaon vaikuttaa 'ihan kivalta' - selkeät valikot tosin ihan ihan surkea käyttöopas ,mutta äänekäs VINKUMINEN alkoi vi**ttamaan heti eka iltana (vinkuu >10kHz taajuudella kuin hajoamispistessä oleva kuvaputki-TV).
Eihän se varmaa desibeleinä hirveä meteli ole, mutta koko ajan häiritsee. Onko muiden vinkuvia vai onko minulla vuan maanantai-kappale?

tattis vaan kommenteista!

Kovalla alustalla vonkuu hieman... Ostin lasisen tason ja niin loppui ääni. Voip olla että alustasi resonoi kovalevyn äänet. Huopapalaset saattaa auttaa tassujen alla.
kotala
Newbie
_
23. elokuuta 2007 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla Kaon puuhyllyssä jossa Joytech mediacenter ja sen päällä ite boksi. Ei päästä mitään vinkunoita tai kolinoita...
Ääni on sellanen tasanen vaimee hurina, enkä oo koskaan huomannu sen häiritsevän. Yhdisteltynä nuo lauseet niin Kaon lähes äänetön, näin ainaki mulla.
Newbie

1 tuotearvio
_
23. elokuuta 2007 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kans vähän resonoi häiritsevästi. Laitoin halkaisut squashpallot kulmien alle niin loppui äänet. Sellaista tasaista huminaa kuuluu, joka ei sen kummemmin enää häiritse.
HerbertG
Newbie

1 tuotearvio
_
23. elokuuta 2007 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei tää minun kaon ei myöskään tallenna, jos laite on stand by tilassa!!! Jää vaan ikiluuppiin Off->Init->Off!!! Tää on jo sen luokan bugi, ettei voi kuitata pelkällä digi-huumorilla. Siis laite pitäisi olla koko ajan päällä, jotta ajastettu/EPG tallennus onnistuisi. Jostain luin, että tämä on tunnettu bugi viime vuoden puolella. Kai se nyt on korjattu?

Minulla S/Wv.01.01.34

Niin minulla se vinkuminen ei varmaa ole resonointi, sillä sama ääni kuuluu vaikka pitäisi boksia kädessä

...niin jos jotain positiivista pitäisi sanon, niin Yle tallenteesta onnistui sentään DVD teko tekstin kera. Topfieldin ohjetta seuraillen.
http://fi.wikibooks.org/wiki/Topfield_TF5X00/DVDn_Poltto
uncleman
Suspended due to non-functional email address
_
23. elokuuta 2007 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HerbertG:
Hei tää minun kaon ei myöskään tallenna, jos laite on stand by tilassa!!! Jää vaan ikiluuppiin Off->Init->Off!!! Tää on jo sen luokan bugi, ettei voi kuitata pelkällä digi-huumorilla. Siis laite pitäisi olla koko ajan päällä, jotta ajastettu/EPG tallennus onnistuisi. Jostain luin, että tämä on tunnettu bugi viime vuoden puolella. Kai se nyt on korjattu?

Minulla S/Wv.01.01.34

Ihan vain tarkistaakseni: oletko käyttänyt virtaa pois takana olevasta virtakytkimestä sw:n päivityksen jälkeen? Minulla oli sama vika kunnes tein tuon ns IVO-bootin

- Uncle
pelpro
Junior Member
_
24. elokuuta 2007 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on taas muutaman päivän saanut nauttia siitä että joku ilmeisesti muuttaa lähetyspäässä kanavia joka kerta kun sammutan boxin... Vai oisiko KAONilla sittenkin jotain mätää tuossa kanavalistan päivittymisessä.

Joka kerta käynnistäessä on taas "Kanavalista muuttunut...", meinaa jo ruveta jurppimaan.

Mitenkäs ne nuo omat muokkaukset kanavalistaan pitäisi tehdä, että ne myös pysyisivät aktiivisena. Jos teen vaikka oman suosikkilistan, niin aina vähänpäästä huomaa että taas on käytössä kaikki kanavat eikä se muka aktiivisena oleva suosikkilista. Enkö mä osaa vai onko tässäkin taas joku "fiitseri".
HerbertG
Newbie

1 tuotearvio
_
24. elokuuta 2007 @ 03:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti uncleman!
Tallennus alkoi pelittämään. Luulin että olin käyttänyt virtajohtoa pois seinästä, mut en kai sit ollutkaan...Sama pää kesät talvet.
Timppatee
Newbie
_
26. elokuuta 2007 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites noihin ProjectX:llä konvertoituihin, TV1000:lta/Canalilta nauhoitettuihin pätkiin saa sitten tekstit mukaan? Aattelin hommata 500Gb ulkoisia asemia ja säilöä leffat mpg-muodossa niille ja katsella koneen kautta sen sijaan että polttaisin dvd:lle.
Yhden just kokeilin ja ainakaan siinä ei tekstejä näkynyt. Joku asetus kenties pielessä?
jsinisalo
Newbie
_
26. elokuuta 2007 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö tässä laitteessa ole mahdollisuutta järjestää suosikki-listan kanavia mieleiseen järjestykseen, vai onko tämä vain niitä asioita mitä minä en osaa. Listan kun on saanut mieleisekseen, niin kone heittää ne kanava-paikan mukaiseen jäejestykseen. Varsinaisessa kanavalistassa tuo järjestely toimii.
Mainos
_
__
 
_
arskaxx
Senior Member
_
26. elokuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Timppatee:
Mites noihin ProjectX:llä konvertoituihin, TV1000:lta/Canalilta nauhoitettuihin pätkiin saa sitten tekstit mukaan? Aattelin hommata 500Gb ulkoisia asemia ja säilöä leffat mpg-muodossa niille ja katsella koneen kautta sen sijaan että polttaisin dvd:lle.
Yhden just kokeilin ja ainakaan siinä ei tekstejä näkynyt. Joku asetus kenties pielessä?

Ei kai noita tarvi mitenkään konvertoida PC:llä katsomista varten, eikö VLC näytä ne tallenteet sellaisenaan ?
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy