User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 21.9.2024 / 02:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Timppatee
Newbie
_
27. elokuuta 2007 @ 02:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arskaxx:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Timppatee:
Mites noihin ProjectX:llä konvertoituihin, TV1000:lta/Canalilta nauhoitettuihin pätkiin saa sitten tekstit mukaan? Aattelin hommata 500Gb ulkoisia asemia ja säilöä leffat mpg-muodossa niille ja katsella koneen kautta sen sijaan että polttaisin dvd:lle.
Yhden just kokeilin ja ainakaan siinä ei tekstejä näkynyt. Joku asetus kenties pielessä?

Ei kai noita tarvi mitenkään konvertoida PC:llä katsomista varten, eikö VLC näytä ne tallenteet sellaisenaan ?

Jep, kiitti. Asentelin VLC:n tässä aamutuimaan ja pelaa tekstitkin kun huomaa ruksata "teletext". Saisko noi tekstitykset vielä jollain tasan suomeksi eikä sekaisin kahta yleisintä kotimaista?
jarry77
Junior Member
_
27. elokuuta 2007 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tuskaillut sen kanssa kun Kaon käynnistää aina myös telkkarin kun se itse käynnistyy. Ärsyttävää varsinkin kun on ajastanut nauhoituksen esim. yöksi ja aamulla kun heräät niin telkku on ollut päällä koko yön.

Oon kokeillu molemmista Kaonin SCART liittimistä telkkarin molempiin SCART liittimiin mutta aina se vaan käynnistää myös telkun. Viimeisenä testinä aion kokeilla SCART - RCA(rgb) piuhaa, jos siinä ei kulkis "herätesignaali".

Vanhalla kuvaputkella ei ollut tällaista ongelmaa mutta LCD telkku perskutarallaa toi mukaan tämän ominaisuuden...

Ideoita, ratkaisuja, ehdotuksia?

Jos katkaisis SCART liittimen herätepinnin (mikä se niistä on) tai ostais sellaisen SCARTIN missä sitä ei oo. Kaupassa kun noita SCART piuhoja myydään niin valitettavasti kuluttajaa viedään yleensä satanolla kun niissä ei oo mitään mainintaa mitä niistä pinneistä on kytketty ja mitä ei. Kuluttajan pitäis itse olla niistä selvillä, ja itse en ainakaan ole.

Tämä ongelma taitaa koskea myös muitakin laitteita kuin pelkästään Kaonin tai mun Thomsonin LCD telkkua. Vai onko niin että just tää mun telkku on "liian" herkkä herätteelle tai Kaonin "heräte" on liian voimakas...??
pelpro
Junior Member
_
27. elokuuta 2007 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni scartin ohjaus on KAONissa muutenkin syvältä. Scartti tuntuu jäävän "kuumaksi" vaikka boxin sammuttaa. Ilmenee ainakin niin mukavasti, ettei pysty katsomaan analogisia kanavia, jos ei nykäse scarttia irti tai muista vääntää boxia tv-moodiin ennen sammutusta. (Eli ajastetun tallennuksen jälkeen systeemi aina "analogiakanavat disabloitu" -tilassa)

Samaa sukua lienee tuo TV:n automaatti käynnistys. Voisin kuvitella hauskaksi ylläriksi jos olisi jäänyt volyymit täysille...
kanava16
Account closed as per user's own request
_
27. elokuuta 2007 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
Onko kukaan onnistunut polttamaan DVD-videoksi Saloran PVR S600C boxilla tehtyjä tallenuksia?
Sen kai pitäisi olla sama kuin tämä Kaon KCF-N620 boxi, mutta niinpä vain ei saksalainen DVR-Studio tunnistanut Saloran tallenusten TPR-formaattia.
Onko Kaonissa kuitenkin joku eri tiedostoformaatti?
jarry77
Junior Member
_
27. elokuuta 2007 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pelpro:
Samaa sukua lienee tuo TV:n automaatti käynnistys. Voisin kuvitella hauskaksi ylläriksi jos olisi jäänyt volyymit täysille...
On jäänyt...

...ainakin sen verran lujalle että ekalla kerralla oikein säikähti...
Aistit kun vielä terävöityy yön pimeinä tunteina...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2007 @ 15:44

dandea
Newbie
_
27. elokuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mistä ihmeen TV:n automaattikäynnistyksestä te kärsitte? Nyt tämä ei ymmärtänyt yhtään... Ei minulla vain. Onneksi kai sitten...
jarry77
Junior Member
_
28. elokuuta 2007 @ 03:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dandea:
Siis mistä ihmeen TV:n automaattikäynnistyksestä te kärsitte? Nyt tämä ei ymmärtänyt yhtään... Ei minulla vain. Onneksi kai sitten...
Kun boksin käynnistää ja se on liitetty telkkuun sellaisella scartilla jossa on kaikki tarpeellinen liitettynä, niin yleensähän boksit, DVD:t jne. käynnistää myös telkkarin.

No tämä mun boksi käynnistää myös ajastetulla nauhoituksella telkun.
Onko sulla kuvaputki telkku?

Mun telkku on vielä sellaista mallia, että sen kun saa kaukosäätimellä ja telkun omilla painikkeilla vain standby tilaan. Ja kun ei siis oo pääkytkintä (mitä TUKES ei muuten edes vaadi telkkariin), niin virtoja ei saa katkaistua telkusta muuta ku irroittamalla virtajohdon...

Tämä on sellaisia asioita joiden kanssa kuluttajan tulis olla tarkka telkkua ostettaessa. Eipä tullut mulla mieleenkään, että tv:ssä ei olis pääkytkintä... Sanoivat vaan että osta jatkoroikka missä on on/off kytkin ja liitä telkku siihen ja käytä sitä pääkytkimenä... Daa!!!
juka39
Member

2 tuotearviota
_
28. elokuuta 2007 @ 05:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Thomson "halpa" (499 euroa Anttilasta) LCD telkkari analogivirittimellä makuuhuoneessa ja ei tallentava Humax. Yllätyin, kun huomasin, että tv:ssä ei ole virtakytkintä. Onkohan Suomessa laillinen ratkaisu? Toisaalta se on minun tapauksessani vain hyväksi, kun Humaxin kaukosäädin hoitaa lähes koko homman (tv:n kaukoa tarvitsee joskus harvoin äänen lisäsäätöön). Tallentavan digiboksin yhteydessä po. tv:n ominaisuus on kuitenkin todella kiusallinen. Muistelen jostain lukeneeni, että asian voi hoitaa scartjohdon jonkin pinnin katkaisulla.

Kun makuuhuoneessa tv:tä tulee harvemmin katseltua, olen hankkinut kytkimellisen virtajohdon, jolla telkkarin ja Humaxin voi irroittaa sähköverkosta.
Jonisti
Newbie
_
28. elokuuta 2007 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarry77:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dandea:
Siis mistä ihmeen TV:n automaattikäynnistyksestä te kärsitte? Nyt tämä ei ymmärtänyt yhtään... Ei minulla vain. Onneksi kai sitten...
Kun boksin käynnistää ja se on liitetty telkkuun sellaisella scartilla jossa on kaikki tarpeellinen liitettynä, niin yleensähän boksit, DVD:t jne. käynnistää myös telkkarin.

No tämä mun boksi käynnistää myös ajastetulla nauhoituksella telkun.
Onko sulla kuvaputki telkku?

Mun telkku on vielä sellaista mallia, että sen kun saa kaukosäätimellä ja telkun omilla painikkeilla vain standby tilaan. Ja kun ei siis oo pääkytkintä (mitä TUKES ei muuten edes vaadi telkkariin), niin virtoja ei saa katkaistua telkusta muuta ku irroittamalla virtajohdon...

Tämä on sellaisia asioita joiden kanssa kuluttajan tulis olla tarkka telkkua ostettaessa. Eipä tullut mulla mieleenkään, että tv:ssä ei olis pääkytkintä... Sanoivat vaan että osta jatkoroikka missä on on/off kytkin ja liitä telkku siihen ja käytä sitä pääkytkimenä... Daa!!!
Omassa taulutelkkarissani ei ole tuota pääkytkintä, joten se menee päälle ja sammuu välittömästi. Otan aina virtajohdon tv:stä pois jos lähden pois ja laitan tallennuksen.

Btw, miten kanavalistan voi päivittää manuaalisesti, vai voiko?

X360 gamer
dandea
Newbie
_
28. elokuuta 2007 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarry77:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dandea:
Siis mistä ihmeen TV:n automaattikäynnistyksestä te kärsitte? Nyt tämä ei ymmärtänyt yhtään... Ei minulla vain. Onneksi kai sitten...
Kun boksin käynnistää ja se on liitetty telkkuun sellaisella scartilla jossa on kaikki tarpeellinen liitettynä, niin yleensähän boksit, DVD:t jne. käynnistää myös telkkarin.

No tämä mun boksi käynnistää myös ajastetulla nauhoituksella telkun.
Onko sulla kuvaputki telkku?

Mun telkku on vielä sellaista mallia, että sen kun saa kaukosäätimellä ja telkun omilla painikkeilla vain standby tilaan. Ja kun ei siis oo pääkytkintä (mitä TUKES ei muuten edes vaadi telkkariin), niin virtoja ei saa katkaistua telkusta muuta ku irroittamalla virtajohdon...

Tämä on sellaisia asioita joiden kanssa kuluttajan tulis olla tarkka telkkua ostettaessa. Eipä tullut mulla mieleenkään, että tv:ssä ei olis pääkytkintä... Sanoivat vaan että osta jatkoroikka missä on on/off kytkin ja liitä telkku siihen ja käytä sitä pääkytkimenä... Daa!!!
Mulla on aika uusi Panasonicin LCD telkku. Siitä löytyy pääkytkin mutta se ei mene päälle nauhoituksen alkaessa vaikkei pääkytkimestä olisikaan sitä sammuttanut (vaan vain kaukosäätimestä). Tosin ei mun edellinen kuvaputkitelkkarikaan mennyt päälle boksin alkaessa nauhoittaa vaikka se olisi ollut 'stand by'-tilassa. En ole kuullutkaan tuollaisesta että muut vehkeet noin käynnistyisivät Kaonin tai muun boksin voimalla! *hämmentynyt*
Newbie

1 tuotearvio
_
29. elokuuta 2007 @ 05:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Btw, miten kanavalistan voi päivittää manuaalisesti, vai voiko?
Mä oon onnistunut luomaan kanavalistan niin että laitan kanavalistan "kaikki" ensin haluamaani järjestykseen ja sitten lisään vaikka "favorite1" kanavalistalle kanavat haluamassani järjestyksessä.

Kaon ei osaa muuttaa kanavien numeroita kanavalistan järjestukseen. Esim mulla on subtv viidentenä kanavana listassa, mutta sen kanavanumero on kuusi. Ja jim kuudentena ja sen kanavanumero on 11. Jopa 40? philipsin boksi osaa numeroida kanavat uudestaan.

Todella raivostuttava bugi on se että vaikka otat suosikkilistan käyttöön saattaa vähän ajankuluttua olla käytössä kanavalista "kaikki". Korpeaaa niin helvetisti tollaset pienet bugit.
Aivan älytöntä että eivät saa noita korjattua. Myös PIP:n toiminta pitäis saada kuntoon. Aikaa viimeisimmästä päivityksestä on jo kulunut kuukausia.
Kimpe85
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2007 @ 02:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juka39:
Minulla on Thomson "halpa" (499 euroa Anttilasta) LCD telkkari analogivirittimellä makuuhuoneessa ja ei tallentava Humax. Yllätyin, kun huomasin, että tv:ssä ei ole virtakytkintä. Onkohan Suomessa laillinen ratkaisu? Toisaalta se on minun tapauksessani vain hyväksi, kun Humaxin kaukosäädin hoitaa lähes koko homman (tv:n kaukoa tarvitsee joskus harvoin äänen lisäsäätöön). Tallentavan digiboksin yhteydessä po. tv:n ominaisuus on kuitenkin todella kiusallinen. Muistelen jostain lukeneeni, että asian voi hoitaa scartjohdon jonkin pinnin katkaisulla.
Mulla on Thompsonin kuvaputki missä ei ole myöskään virtakatkaisiaa, mutta siitä käynnistys ominaisuuden saa valikosta pois käytöstä. En muista mistä, mutta jostain tv:n asetuksista se löytyi. Tosin tällöin se ei käynnisty silloinkaan kun sen pitäisi.. Ja tv:ssä ei tarvitse TUKESIN mukaan olla päävirtakatkaisijaa. Kuten jo ylempänä taidettiin mainita.
Tommy_H
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2007 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla KAON:ssa on vain kovalevy tilaa 140/149gigaa.

Tommy_H
Maffa
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2007 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jollain ollut ajastuksissa ongelmia kaapeliversio 34:llä? Joitakin kertoja kun olen laittanut ajastuksen suoraan EPG:stä niin loppumisaika näyttää ihan ok mutta käytännössä ohjelman loppuun voi tulla puolituntiakin ylimääräistä!! Tämä ei tapahdu aina, vaan joskus sillon kun sattuu. Onko vika lootassa vai EPG tiedoissa.
stuback
Newbie
_
1. syyskuuta 2007 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla katosi eilen KAONista CANAL+ kanavat, eli ei näkynyt, ilmoitti vain että "Ei käyttöoikeutta", kortti on irroitettu pariinkiin kertaan ja bootattu masiinaa, lisäksi kortti on testattu toisessa digiboxissa jossa on korttipaikka ja CANAL+ kanavat näkyvät eli kortissa ei ole vikaa. Onko kellään tullut tällaista aikaisemmin?? Täytyy vissiin viedä takaisin liikkeeseen? Onko jengillä kokemuksia miten toi takuupuoli toimii, tuleeko mahd. uusi tilalle vai meneekö laatikko korjaukseen?
H.H
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2007 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meinasin itekkin ostaa tuota kaonia kaapeliin oon kahden vaiheella että kaon vai topfield mutta hirveesti kehutaan topfieldia mutta siinäkin tuntuu olevan aikas paljon vikoja ,ottaa päähän maksaa noin rasvanen hinta topfieldistä ja sit kun se on tommonen susi paska mutta ei tuo kaoni pahalta tuntus.

Gr1mRe@per
juksar
Junior Member

3 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2007 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[b]Se on pinni 8 joka SCARTissa rulaa.[b] Piuha/liuska poikki jos häiritsee.
Member
_
8. syyskuuta 2007 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin kyseisen boksin n. 3viikkoa sitten ja se toimii hienosti ei ole mitään pahoja ongelmia ollut. automaattikäynnistyksen kun otin pois käytöstä niin alko nauhoituksetkin sujumaan. kanavalistasta poistin turhat kanavat, niin ei tarvitse pähkäillä kun se vaihtaa niitä listoja itsekseen. Eikä minun samsung lcd-telkku käynnisty itsekseen vaikka boksi lähtee nauhoittamaan. vaimoni on myöskin ollut positiivinen boksin suhteen, on helppo käyttää pienen alkukankeuden jälkeen.
kyllä minä tätä boksia suosittelen.

edit: pientä korjailua

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. lokakuuta 2007 @ 12:04

antk87
Newbie
_
8. syyskuuta 2007 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti moikari:
Lainaus:
Btw, miten kanavalistan voi päivittää manuaalisesti, vai voiko?
Mä oon onnistunut luomaan kanavalistan niin että laitan kanavalistan "kaikki" ensin haluamaani järjestykseen ja sitten lisään vaikka "favorite1" kanavalistalle kanavat haluamassani järjestyksessä.

Kaon ei osaa muuttaa kanavien numeroita kanavalistan järjestukseen. Esim mulla on subtv viidentenä kanavana listassa, mutta sen kanavanumero on kuusi. Ja jim kuudentena ja sen kanavanumero on 11. Jopa 40? philipsin boksi osaa numeroida kanavat uudestaan.

Todella raivostuttava bugi on se että vaikka otat suosikkilistan käyttöön saattaa vähän ajankuluttua olla käytössä kanavalista "kaikki". Korpeaaa niin helvetisti tollaset pienet bugit.
Aivan älytöntä että eivät saa noita korjattua. Myös PIP:n toiminta pitäis saada kuntoon. Aikaa viimeisimmästä päivityksestä on jo kulunut kuukausia.
Ostin kyseisen boxin, mutta en jostain syystä saa suosikkilistaa haluamaani järjestykseen. Mikäli haluan esim subtv:n kanavaksi 5 laite laittaa sen kanavan omalle paikalle 6. Eli pystyykö kanavia laittamaan suosikkilistalla omaan järjestykseen, vai voiko kanavat vain valita listalle?
Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 04:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten tossa aikasemmin jo mainittiin, et saa muutettua kanavapaikkojen numerointia kuten telkkarista tai videoista ennen sai!! minulla fst5 kanavapaikalla 5 ja subtv kananvapaikalla 6, saan poistettua/ohitettua kanavan fst5, mutta samalla myös kanavapaikka 5 ohitetaan/poistetaan ja subtv on edelleen kanavapaikalla 6!! kanavaluettelossa pääsee helpoimmin siirtymään ok painikkeella(minun mielestäni helpoin) ja sitten kun sieltä on vielä poistanut turhat kanavat joukosta.
Newbie

1 tuotearvio
_
9. syyskuuta 2007 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ostin kyseisen boxin, mutta en jostain syystä saa suosikkilistaa haluamaani järjestykseen. Mikäli haluan esim subtv:n kanavaksi 5 laite laittaa sen kanavan omalle paikalle 6. Eli pystyykö kanavia laittamaan suosikkilistalla omaan järjestykseen, vai voiko kanavat vain valita listalle?
Järjestystä voit muuttaa mutta et kanavanumerota.. :-)

Miten se tapahtuu...? Muistaakseni kanavalistan muokkaustilassa jotain "väri" näppäintä painamalla se onnistui.. Tais olla että ensin valitsee siirrä ja sitten siirtää kanavan haluamaansa kohtaan, sitten vahvistaa siirron "väri" näppäimellä.
Cisu
Suspended due to non-functional email address
_
10. syyskuuta 2007 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Canal+ antennipuolen kortilla ja Kaon boksilla on ollut ongelmia.
Käy vaihtamassa ohjelmakorttisi uuteen lähimmällä jälleenmyyjällä!
mikki75
Suspended due to non-functional email address
_
11. syyskuuta 2007 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näkyykö kaonin kovalevy tietokoneelle kokonaan ja tallenteet on siellä mihin ne on nauhoitettu vai onko kaonissa sama juttu kun visionissa vain murto-osa kovosta näkyy tietokoneelle ja sitä ennen nauhoitettu ohjelma on pitänyt siirtää tälle osiolle? mitä tiedostojärjestelmää kaon käyttää? siirtyy nauhoitukset oikeesti usb 2-nopeudella ees taas vai niin kuin toppyssa vaikka mainostaakin usb2:sta?
Timppatee
Newbie
_
11. syyskuuta 2007 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikki75:
näkyykö kaonin kovalevy tietokoneelle kokonaan ja tallenteet on siellä mihin ne on nauhoitettu vai onko kaonissa sama juttu kun visionissa vain murto-osa kovosta näkyy tietokoneelle ja sitä ennen nauhoitettu ohjelma on pitänyt siirtää tälle osiolle? mitä tiedostojärjestelmää kaon käyttää? siirtyy nauhoitukset oikeesti usb 2-nopeudella ees taas vai niin kuin toppyssa vaikka mainostaakin usb2:sta?

Näkyy ihan sellaisenaan, ei tarvi siirrellä mihinkään.
Vielä kun ne tekstit sais näkymään oikein.. :(
Mainos
_
__
 
_
mikki75
Suspended due to non-functional email address
_
11. syyskuuta 2007 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä tarkkaan ottaen tarkoitat tekstien näkymisellä?
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy