User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 18:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitaddict
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BitAddict
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
honeyme
Newbie
_
2. kesäkuuta 2011 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mormoni:
Mulla on ongelmia sisäänpääsyssä. Passut ei toimi, eikä meiliin tule uutta passua. Kokeiltu vanhalla sivuilla ja uusilla. Nikki privana. Kiitos etukäteen!!!

ei onnistu mullakaan uuden passun tilaaminen. kaikki oli hyvin ennen viikonlopun domainin väliaikaista sulkemista. en vaan muista enää passuani, eikä sit emailiini tule vaikka ilmoittaa että postia on nyt minulle lähetetty....? please, voisko BA:n immeiset sen mulle lähettää, nicki on silena.
honeyme
Newbie
_
2. kesäkuuta 2011 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei onnistu mullakaan uuden passun tilaaminen. kaikki oli hyvin ennen viikonlopun domainin väliaikaista sulkemista. en vaan muista enää passuani, eikä sitä emailiini tule vaikka ilmoittaa että postia on nyt minulle lähetetty kun korjauslinkkiä klikkaan....?

en mä osaa mut opettelen kovasti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2011 @ 19:58

honeyme
Newbie
_
3. kesäkuuta 2011 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinulle on lähetetty sähköpostiisi ohjeet, miten nollata salasana.

eipä tunnu apua keneltäkään heruavan, kun tota samaa BA:n uusi hieno sivusto mulle lupaa tehdä eikä edelleenkään mitään sähköpostia sivustolta tule. on katsottu roskapostit ja yritetty jo kymmeniä kertoja? onko tosiaan nyt niin että mun tili menee kiinni BA:n ylläpidon maksamattoman domainin takia? kun en nyt sitten pääse kirjautumaan ja kohta tulee 2 viikkoa täyteen? toistan vielä pyyntöni, voisiko joku toimittaa viestiä eteenpäin että pääsisin sisään?

kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2011 @ 19:57

Senior Member

38 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2011 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetin jonkinmoisen viestin huoltotiimille, ongelmastas honeyme. Pyysin selvittelee asiaa ja koittamaan lähettää sulle spostia.

Itellä täs pääl sellane ongelma ettei torrentit tältä träkkerilt lataa millää.. muilta kyllä näyttäs tuleva normaalisti.
honeyme
Newbie
_
3. kesäkuuta 2011 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITOS Thor!!! <3 :)

Senior Member

38 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2011 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
np. toivottavasti saat homman pelaan.
honeyme
Newbie
_
5. kesäkuuta 2011 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mä en ymmärrä? ei edelleenkään mitään tapahdu BA:n ylläpidon puolelta? ei onnistu salasanan nollaus enkä pääse kirjautumaan sisään? eiks ne kundit jotka sivustoa pyörittää ole paikalla vai näinkö ne kohtelee uskollista tyttöä joka on ollut sivuston harras fani jo vuosia? ensimmäinen kerta näiden vuosien aikana kun kundit siellä ei auta tai ota yhteyttä....?

Senior Member

38 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2011 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoin privaa :)
Ite täs yritän nyt selvitellä miks torrentit ei lataa ollenkaan :s vois jotain kattella "vähän" huonosti nukutun yön jälkee :P
Senior Member

38 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2011 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuplat. varmaa eka ikinä ;S

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2011 @ 12:44

honeyme
Newbie
_
5. kesäkuuta 2011 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITOS THOR <3

jallu77
Newbie
_
5. kesäkuuta 2011 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Thor1993:
Laitoin privaa :)
Ite täs yritän nyt selvitellä miks torrentit ei lataa ollenkaan :s vois jotain kattella "vähän" huonosti nukutun yön jälkee :P
Vaihda seurantapalvelimeksi 80.79.116.58, niin pitäis toimia...
bravia
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2011 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku antaa ylläpidon sähköposti osoitteen kun tein tunnukset eilen eikä ole vieläkään tullut vahvistusviestiä :/

Ei ole hotmail tili vaan Luukku.comin Sähköposti
dadadii
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2011 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bravia:
Voisko joku antaa ylläpidon sähköposti osoitteen kun tein tunnukset eilen eikä ole vieläkään tullut vahvistusviestiä :/

Ei taida olla mitään sähköpostia ylläpidolle. Tsekkaa myös roskaposti sekä jos yli vuorokausi aikaa niin vahvistamaton tili poistuu joten suosittelen ainakin turvallista gmailia käyttää. Siinä taitaa mennä mailit roskapostiin.
Senior Member

13 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2011 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dadadii:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bravia:

Ei taida olla mitään sähköpostia ylläpidolle. Tsekkaa myös roskaposti sekä jos yli vuorokausi aikaa niin vahvistamaton tili poistuu joten suosittelen ainakin turvallista gmailia käyttää. Siinä taitaa mennä mailit roskapostiin.
juu gay mailissa menee bitaddictin postit oletuksen roskiin.

Smoke
Member
_
27. kesäkuuta 2011 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BA:ssa näyttäisi olevan rekisteröityminen avoinna,huomasin ihan vahingossa ja tulikin rekattua,ihan uteliaisuudesta.

http://bitaddict.org/register.php

lainaus sivulta:

"Rekisteröityminen on nyt kaikille avoin ennalta määrittelemättömän ajan. Pyytäkää kaverit mukaan.

edit: Tuplatilejä tekevät tullaan tuttuun tapaan bannimaan ikuisiksi ajoiksi eli rekisteröityminen ei ole rationkorjaustoiminto"
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. kesäkuuta 2011 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten pääsee hakemaan irc-oikeudet??? sivu mistä ne pitäisi saada on vaan kokonaan valkoinen ilman mitään tekstiä tai linkkejä..

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
duunar
Newbie
_
2. heinäkuuta 2011 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on ollut kauan aikaa BA:ssa tunnukset. Nyt uudistuneiden sivujen myötä en ole saanut haettua uutta salasanaani. Johtuuko tämä siitä, että tilini on luotu aikoinaan hotmail-osoitteella? Käyttäjänimi dunkku.
Newbie
_
10. elokuuta 2011 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
avautuiskohan ne portit taas jossai vaihees?
Wiww3
Newbie
_
9. syyskuuta 2011 @ 00:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyisikö joku ilmoittamaan minun puolestani tai antamaan jonkun näköisen mailin että voisin laittaa ylläpidolle viestiä? Olin muutaman viikon pois koneelta ja tietysti unohdin rationi katsoa ja jaot meni perseelleen niin poistivat tunnukset ja ihmeen kummasta tuli lisäksi IP BANNET. Toivoisin että saisin tunnukseni takaisin, paras torrent sivusto kyllä!. Tunnukseni oli Wiww3...kiitos myös etukäteen jos joku jaksaisi vaivautua
TapsaKK
Newbie
_
9. syyskuuta 2011 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*modedit tästä ansaittiinkin 2pv bannit, muistakaahan ettei invitejä kysellä - Betrayed*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2011 @ 01:37

owla
Junior Member
_
21. marraskuuta 2011 @ 02:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainataampa tätä vanhaa topikkia. Eli vissiin BitAddict on uudistunut, ja vanha beta osoite ei vie perille . Uudella osotesivulla kehoitetaan hakemaan uusi salasana s-postista. No, oon jo pari kertaa tilannu, mutta luukku.com:issa ei viestiä näy.

??? Mitäs sitte nyt!

Owla

edit: nyt tuli viesti perille, eli kaikki OK

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2011 @ 06:57

jorkku1
Newbie
_
5. joulukuuta 2011 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä seuraava ongelma bitaddictin kanssa: Beta sivusto poistui käytöstä ja uudella sivulla pitää hakea uusi salasana sähköpostiin. Valitettavasti bitaddictin tietoihin oli unohtunut sähköpostiosoite joka ei ole enää käytössä, joten en saa tilattua uutta salasanaa.

Löytyisikö täältä bitaddictin porukkaa joka voisi auttaa, vaikka yv:llä?

PS. BA:n tunnus on jorkku
Senior Member
_
5. joulukuuta 2011 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitan kysellä.

CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
jorkku1
Newbie
_
5. joulukuuta 2011 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, J-lalli! Pistän sulle yv:nä vähän lisäinfoa.
Mainos
_
__

_
Oina
Newbie
_
22. tammikuuta 2012 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edit: Olen saanut vastauksen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2012 @ 18:27

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitaddict

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy