BitAddict
|
|
dadadii
Junior Member
|
12. heinäkuuta 2009 @ 18:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janne946: No miten sen minun asia kanssa? Tunnus janne123. Ois kiva jos sais ne toimiin kun just vasta oon tilannut paidan ja jakanut reilusti.
Kysyin. Sinulla ei kuulemma ole mitään asiaa takaisin.
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
12. heinäkuuta 2009 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäh? :o. Mitä noin pahaa oon tehnyt ettei minua päästetä takas? Koettakaa saada jonkunlainen selitys ettei jää ihmetyttään loppu elämäksi.
|
dadadii
Junior Member
|
12. heinäkuuta 2009 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janne946: Mitäh? :o. Mitä noin pahaa oon tehnyt ettei minua päästetä takas? Koettakaa saada jonkunlainen selitys ettei jää ihmetyttään loppu elämäksi.
No en kyllä ala enään kyseleen uusiksi, vastaus tuli ettei sinulla ole asiaa takas ja sillä sipuli.
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
14. heinäkuuta 2009 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
*edit:Q*
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. heinäkuuta 2009 @ 14:00
|
Reivi
Newbie
|
15. heinäkuuta 2009 @ 12:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miksu27
Newbie
|
22. heinäkuuta 2009 @ 00:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku ystävällisesti kysyä bitaddictin ylläpidolta, voisivatko he poistaa ip bannini joka tuli, kun jostain syystä salasanani olikin väärä, vaikka oikean salasanan laitoin. Yritin palauttaa salasanan, mutta mailiin tullut linkki meni sivulle jossa luki ei käytössä.
Onko mitään mahdollisuutta saada tunnus Miksu1 takaisin käyttöön ja mailiin ilmoitus toimivasta salasanasta. Kiitos.
|
Ozss
Member
1 tuotearvio
|
22. heinäkuuta 2009 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miksu27: kun jostain syystä salasanani olikin väärä, vaikka oikean salasanan laitoin.
Tuo on aika mahdoton yhtälö. :-)
|
Miksu27
Newbie
|
22. heinäkuuta 2009 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se ole, koska salasana on kirjoitettu muistiin, ja en ole sitä vaihtanut, jostain syystä se ei kuitenkaan toiminut...???
|
ricksaw
Newbie
|
7. elokuuta 2009 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Tein accoutin BitAddictiin, kun sain kutsun. No rekistöröiminen onnistui ja sain varmistuksen sähköpostiin.
Lainaus: Morjesta,
Olet saanut tunnuksen BitAddict sivustolle.
Tunnuksen tiedot:
...
Mutta kun yritän kirjautua niin tulee:
Lainaus: Login failed!
Error: Username or password incorrect!
Don't remember your password? Recover your password!
Voisko joku kysyä että mikä vikana kun en pääse kirjautumaan. Ja tunnuksen nimi on Ricksaw.
|
ricksaw
Newbie
|
7. elokuuta 2009 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miksu27: Voisiko joku ystävällisesti kysyä bitaddictin ylläpidolta, voisivatko he poistaa ip bannini joka tuli, kun jostain syystä salasanani olikin väärä, vaikka oikean salasanan laitoin. Yritin palauttaa salasanan, mutta mailiin tullut linkki meni sivulle jossa luki ei käytössä.
Onko mitään mahdollisuutta saada tunnus Miksu1 takaisin käyttöön ja mailiin ilmoitus toimivasta salasanasta. Kiitos.
Mulla on toi sama ongelma, jonka sanoin jo ylhäällä. Mulla on kyllä viel 4 yritystä, mutta en viitsi käyttää niitä.
|
Bomber12
Newbie
|
25. elokuuta 2009 @ 17:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulle voisi lähettää inviten jos joku viittis? YV:eelle voi lähettä pyynnön sähköpostista tai laittaa saman tien inviten! :D kiitos
|
Member
|
25. elokuuta 2009 @ 17:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bomber12: Mulle voisi lähettää inviten jos joku viittis? YV:eelle voi lähettä pyynnön sähköpostista tai laittaa saman tien inviten! :D kiitos
Otapa tästä!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2009 @ 18:00
|
peemaaan
Newbie
|
13. syyskuuta 2009 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku heittää BA:n ylläpidolle viestiä että, korjais meikän tilin: peemaaan
Joku on sen joko poistanut tai muuten sekoittanut.
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2009 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
peemaan tunnus poistettu yleisen per***lyn ja huonon ration takia.
|
peemaaan
Newbie
|
13. syyskuuta 2009 @ 21:51 |
Linkki tähän viestiin
|
jepjep... ratio oli kyllä kunnos.
|
virvoitus
Newbie
|
21. syyskuuta 2009 @ 22:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisko joku pistää BitAddictin ylläpidolle viestiä, että korjaisi tilini nick protoni. kiitos
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. marraskuuta 2009 @ 16:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Täälläkin nyt tarvittas ystävällisten apua. Ku oli pieni epämielyttävä sattuma aamupäivästä sivuilla, ja mun nick bannittiin sen takia, laitoin kyllä ylläpidolle viestiä ja selitin jne.. Mut liekö lukeneet niitä ennenku antovat bannit. Voisko joku ystävällisesti laittaa ylläpidolle viestiä, että lukee käyttäjän Kustamoinen lähettämät viestit, että saisin sen nickin takasin toimintaan..
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2009 @ 17:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Minkkinen: Täälläkin nyt tarvittas ystävällisten apua. Ku oli pieni epämielyttävä sattuma aamupäivästä sivuilla, ja mun nick bannittiin sen takia, laitoin kyllä ylläpidolle viestiä ja selitin jne.. Mut liekö lukeneet niitä ennenku antovat bannit. Voisko joku ystävällisesti laittaa ylläpidolle viestiä, että lukee käyttäjän Kustamoinen lähettämät viestit, että saisin sen nickin takasin toimintaan..
Ylläpito on lukenut viestisi. Selitykset ei kuulemma nyt auta.
|
virvoitus
Newbie
|
9. marraskuuta 2009 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
ei o kukaan tainnu mun accountista viestitellä ylläpidolle (protoni)? meni kiinni kun unohdin laittaa parkkiin loman ajaks
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2009 @ 21:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti virvoitus: ei o kukaan tainnu mun accountista viestitellä ylläpidolle (protoni)? meni kiinni kun unohdin laittaa parkkiin loman ajaks
Nyt on, odotellen vastausta.
EDIT: Tili on tuhoutunut kokokonaan koska se on ollut käyttämättä yli 12 vk.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. marraskuuta 2009 @ 16:40
|
acido
Suspended due to non-functional email address
|
17. marraskuuta 2009 @ 03:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Arvoisat BitAddictin ylläpitäjät. En pääse loggautumaan ja syy on ilmeisesti viimeaikainen poissaoloni. Voisitteko ystävällisesti auttaa? nimim. skylab
Edit: typo
When the going gets weird, the weird turn pro..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2009 @ 03:57
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
17. marraskuuta 2009 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti acido: Arvoisat BitAddictin ylläpitäjät. En pääse loggautumaan ja syy on ilmeisesti viimeaikainen poissaoloni. Voisitteko ystävällisesti auttaa? nimim. skylab
Edit: typo
Viesti välitetty.
EDIT: Ei löydy tunnusta enää.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2009 @ 17:13
|
virvoitus
Newbie
|
17. marraskuuta 2009 @ 18:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Harmi. No, kiitos kuitenkin avusta juuSOS.
|
Member
5 tuotearviota
|
18. joulukuuta 2009 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve!
Täällä olisi yksi joka kaipaisi Bitaddictiin inviteä jos joku sattuisi antamaan.
Kiitos!
Tai olisiko mahdollista saada vanha käyttäjäyunnus takaisin?
ilman ratioita tietty
Havu90
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2009 @ 12:12
|
Mainos
|
|
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
18. joulukuuta 2009 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Salorni: Terve!
Täällä olisi yksi joka kaipaisi Bitaddictiin inviteä jos joku sattuisi antamaan.
Tossa ylempänä tarjottiin jo inviteä :)
Tässä kuitenkin vielä kerran vastaus sulle.
http://dy.fi/5dn
|